    From: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Canon A75, awaria
    Date: Mon, 19 Jan 2009 02:23:06 +0100

    Uzytkownik Shreek <p...@M...onetpl> napisal w wiadomosci
    <news:gkvv1m$ujc$1@news.onet.pl>
    > Na stronie serwisu piszą coby kurierem wysyłać (koszt chyba ze 30zł)
    > - ja wysłałem zwykłą paczką pocztową aby nie generować dodatkowych
    > kosztów do i tak nie wiele wartego sprzętu.

    Mozna wyslac na ich koszt (jako naprawe "w ramach gwarancji"):
    Instrukcja jak wypelnic list przewozowy: www.e-csi.pl/procedura_wysylki
    Jutro wysylam jednak poczta (z pewnych wzgledow nie moge czekac na przyjazd
    kuriera). Ciekaw jestem, czy naprawia. Moj aparat jest w bardzo zlym stanie
    mechanicznym (brakuje czesci przedniej oslony, nie ma klapki na komore kart
    pamieci). Kupilem go takiego trzy lata temu, pracowal do niedawna bardzo
    dobrze pomimo uszkodzen.

    Uzytkownik Legar <h...@e...pl> napisal w wiadomosci
    > Moję frustrację pogłębia fakt, że to co jest na rynku dostępne jako kompakt
    > do 700 zł to mikro-dziwolągi. Nic na 4 paluszki, nie mają opcji sport, w
    > opcji Auto zdjęcia robią gorzej niż stara A75.

    Przygladales sie Fuji S5800?
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info