  • 1. Data: 2009-01-17 13:13:15
    Temat: [Gdzie kupić?] Papier Ilford do wydruków atramentowych
    Od: "Zbig T." <z...@z...net>

    Witam

    Czy ktoś zna jakieś sprawdzone i pewne... no dobrze, *jakiekolwiek*
    krajowe źródło, w którym będę mógł zamówić pojedyncze pakiety papierów
    typu Ilford Smooth i Classic? Mam dosyć internetowych sklepików z
    wirtualną ofertą. Zamówiłem na próbę w pstryk.pl po pakiecie tych
    papierów i czekam już któryś tydzień na "skompletowanie zamówienia" -
    absurd jakiś. W "prawdziwych" sklepach (Trójmiasto) też tragedia - w
    żadnym nie widziałem niczego poza dedykowanymi papierami producentów
    drukarek, EMTEkiem i ActiveJetem. Tego ostatniego nie próbowałem, ale
    jakoś mnie nie przekonuje papier markowany przez producenta zastępczych
    tuszów.

    W sumie nie upieram się przy Ilfordzie (ale chciałem go wypróbować) -
    nie pogardzę też pewnym źródłem papieru Tetenal. A poza tym chętnie
    przeczytałbym Wasze propozycje odnośnie innych marek. Zastosowanie:
    trochę bardziej wymagająca amatorka bez zapędów "wystawienniczych" :-)

    Zbig T.

    (Trzy dolary w temacie sprawią, że email dojdzie)

  • 2. Data: 2009-01-18 01:53:12
    Od: Vinter Nord <v...@n...com>

    Zbig T. wrote:
> [...]
    > przeczytałbym Wasze propozycje odnośnie innych marek. Zastosowanie:
    > trochę bardziej wymagająca amatorka bez zapędów "wystawienniczych" :-)

    Próbowałeś inks.pl?
    Sam tam nie kupowałem, kiedyś znajomy polecił mi ten sklep.

  • 3. Data: 2009-01-18 12:45:27
    Temat: Re: Papier Ilford do wydruków atramentowych
    Od: z...@g...com

    On 17 Sty, 14:13, "Zbig T." <z...@z...net> wrote:
    > Witam
    >
    > Czy ktoś zna jakieś sprawdzone i pewne... no dobrze, *jakiekolwiek*
    > krajowe źródło, w którym będę mógł zamówić pojedyncze pakiety papierów
    > typu Ilford Smooth i Classic?

    Nie znasz AFV.pl ? Maja na stanie i wysyłają od razu! Mają nawet, co
    rzadkie, baryty Ilforda do drukarek.

    We wrocławiu na kasprowicza możesz kupić osobiście - wszystkie
    ilfordowskie papiery, a po moje interwencji kilka miesięcy temu są i
    baryty :))

    Pozdrawiam
    R.

  • 4. Data: 2009-01-18 14:24:21
    Od: "Zbig T." <z...@z...net>

    z...@g...com pisze:
    > Nie znasz AFV.pl ? Maja na stanie i wysyłają od razu! Mają nawet, co
    > rzadkie, baryty Ilforda do drukarek.

    Dzięki. Sporo drożej niż w pstryku, ale chyba lepiej drożej i na półce
    niż taniej i na stronie...