  • 1. Data: 2009-01-17 13:45:47
    Temat: Canon A75, awaria
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    Witam!

    Mam Ci ja gdzies starego jak świat canona A75. No i jeszcze niedawno
    robil sobie bez problemu zdjęcia. Jako ze nie byl potrzebny wylądował w
    szafie na jakiś czas. Wyciągnąlem go pare dni temu, probuje robic
    zdjęcia i lipa... Mechanicznie wszystko jest ok, pokazuje nawet, ze
    lapie ostrość, ale zdjęcia wychodza takie jak niżej:

    http://snake.gtn.pl/A75/p1.jpg
    http://snake.gtn.pl/A75/p2.jpg

    Dokladnie to samo widac na LCD.
    Co mogło sie uszkodzić? Da sie naprawić i czy wogole warto to naprawiać
    biorąc pod uwage znikomą wartość aparatu?

    Wart jest grosze, wiec nie jest to jakas duza strata. Ale jesli problem
    jest banalny to szkoda gadzine odstawiać w kąt - troche mi posłużyła :)

    --
    PozdrawiAM!

  • 2. Data: 2009-01-17 13:48:07
    Temat: Re: Canon A75, awaria
    Od: "maniac" <x...@c...pl>

> [...]
    >
    > Wart jest grosze, wiec nie jest to jakas duza strata. Ale jesli problem
    > jest banalny to szkoda gadzine odstawiać w kąt - troche mi posłużyła :)

    Ale masz szczęście w nieszczęściu. ;) Zgłaszaj aparat do serwisu Canona na
    Żytnią... Pomimo, że jest już dawno po gwarancji! Dostaniesz jakiś nowy
    kompakt. Twój A75 ma matrycję z trefnej serii od Sony. ;D

    --
    maniac @ vista ultimate

  • 3. Data: 2009-01-17 14:50:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    gksl4t$l5k$...@i...gazeta.pl

  • 4. Data: 2009-01-17 15:07:55
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Sat, 17 Jan 2009 14:48:07 +0100, maniac na pl.rec.foto.cyfrowa
    napisał(a):

    > Dostaniesz jakiś nowy kompakt.

    Brat pół roku temu dostał naprawionego ;-) Matryc do A75 mają w ..uj i ciut
    ciut :)

    "Każdy początek jest trudny. Przysłowie rzymskie"

  • 5. Data: 2009-01-17 15:29:44
    Od: "Legar" <h...@e...pl>

> [...]
    > na jakiś czas. Wyciągnąlem go pare dni temu, probuje robic zdjęcia i
    > lipa... Mechanicznie wszystko jest ok, pokazuje nawet, ze lapie ostrość,

    Dokładnie taki problem zaczął mi sie pojawić jakieś tyrzy miesiące temu.
    Tylko może nie tak intensywnie, czasem, zdjęcia są "zalinione" tylko
    częściowo. Ale problem się zwiększa.
    Moję frustrację pogłębia fakt, że to co jest na rynku dostępne jako kompakt
    do 700 zł to mikro-dziwolągi. Nic na 4 paluszki, nie mają opcji sport, w
    opcji Auto zdjęcia robią gorzej niż stara A75.
    Nic mi z nich nie pasuje.
    Byłoby super jeśli udałoby się go naprawić/wymienić bo nastawiam się na
    zakup lustrzanki. Taka mała małpa pozostałaby jako backup.

    Robert

  • 6. Data: 2009-01-17 15:30:42
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Ale masz szczęście w nieszczęściu. ;) Zgłaszaj aparat do serwisu Canona
    > na Żytnią... Pomimo, że jest już dawno po gwarancji! Dostaniesz jakiś
    > nowy kompakt. Twój A75 ma matrycję z trefnej serii od Sony. ;D

    Mimo tego że aparat ma fąfnaście lat i na obudowie mocne slady
    eksploatacji? :)

    --
    PozdrawiAM!

  • 7. Data: 2009-01-17 15:41:35
    Od: ggx <g...@g...ggx>

    W dniu 2009-01-17 16:30, Arek M pisze:

    > Mimo tego że aparat ma fąfnaście lat i na obudowie mocne slady
    > eksploatacji? :)

    Mimo to. Nie musisz go nawet pakować w oryginalne pudełko. Wypełniasz
    druczek na: http://www.e-csi.pl/ i wysyłasz. Dostaniesz go z powrotem
    DHL-em.

    --
    pzdrv!
    GG

  • 8. Data: 2009-01-17 15:42:03
    Od: "Kabelek" <k...@g...de>

    > Mimo tego że aparat ma fąfnaście lat i na obudowie mocne slady
    > eksploatacji? :)

    Jezeli to sa normalne slady eksploatacji, to nie ma problemu.
    No chyba, ze uszkodzenia mechaniczne (polamana/peknieta obudowa), ale to juz
    kwestia oceny serwisu.
    Normalne zarysowania itp. nie powinny sprawiac problemu.
    Wyslij do serwisu i zobaczysz co powiedza.
    Pozdrawiam
    Kabelek

  • 9. Data: 2009-01-17 16:20:01
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Sat, 17 Jan 2009 14:45:47 +0100, Arek M wrote:
    > Mechanicznie wszystko jest ok, pokazuje nawet, ze
    > lapie ostrość, ale zdjęcia wychodza takie jak niżej:
    > http://snake.gtn.pl/A75/p1.jpg

    Mam ten sam problem. http://images41.fotosik.pl/47/5d28cc4d95b1b9a5.jpg
    Generalnie poziome pasy zaczely pojawiac sie juz rok temu, jednak po pewnym
    czasie znikaly. Obecnie juz nie da sie fotografowac.
    W przyszlym tygodniu wysylam aparat na Zytnia.
    www.imaging-resource.com/badccds.html
    www.fotopolis.pl/index.php?n=3478

    On Sat, 17 Jan 2009 16:07:55 +0100, Marcin Stankiewicz wrote:
    > Brat pół roku temu dostał naprawionego ;-) Matryc do A75 mają w ..uj i ciut
    > ciut :)

    Matryce do S1 IS przez pewien czas byly niedostepne - wymieniali bezplatnie
    na nowe S5 albo SX10.
    www.recenzje.net.pl/1-aparaty_cyfrowe/6.295-canon_po
    wershot_s1_is
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 10. Data: 2009-01-17 17:03:20
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Mimo to. Nie musisz go nawet pakować w oryginalne pudełko. Wypełniasz
    > druczek na: http://www.e-csi.pl/ i wysyłasz. Dostaniesz go z powrotem
    > DHL-em.

    No to probuje :)
    Nawet pudełko oryginalne znajde :)