  • 21. Data: 2009-10-13 12:52:21
    Temat: Re: Canon A720 błyskawicznie rozladowuje baterie - problem
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Jakub Witkowski pisze:
    [...]
    > Jeśli to są jednakowe ogniwa i się pary pomieszały - naładowane
    > z pustym - no, to efekty przy ładowaniu wspólnym będą właśnie takie
    > jak opisywane. Możliwe, że wszystkie są już do wyrzucenia, zwłaszcza
    > te głębiej rozładowywane.

    Tego się obawiam, następnym razem jak kupię akumulatory to je ponumeruje.

    Sebastian

  • 22. Data: 2009-10-13 18:38:12
    Od: kibic <a...@o...pl>

    On 13 Paź, 14:19, "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*...@nospam.com>
    wrote:

    > Nie ja sie pytałem w kontekscie CHDK ;) którego sam używam (z Canonem A720)
    > i jakoś nie zzera mi akumulatorkow specjalnie...

    Ja tez tak myślałem tylko przy CHDK zabiłem 2 komplety akku to znaczy
    własnie zrobiłem sobie dwa kompletne trupy w kazdej 4-ce. Uzywam z
    A650.

    Może przy CHDK uzywa sie duzo częściej aparatu bez robienia zdjęć?

  • 23. Data: 2009-10-13 20:29:12
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    kibic wrote:

> [...]
    > A650.
    > Może przy CHDK uzywa sie duzo częściej aparatu bez robienia zdjęć?

    Nie widzę możliwości takiego zepsucia poza przekroczeniem ilości cykli
    ładowanie-rozładowanie lub niewłaściwym ładowaniem ogniw. Do NiMH powinno
    używać się ładowarki która przed ładowaniem rozładuje każde ogniwo do 0.9V.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj