  • 1. Data: 2009-10-12 11:26:00
    Temat: Canon A720 błyskawicznie rozladowuje baterie - problem
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Witam

    Do tej pory mój A720 robił na naładowanych akumulatorach ENELOOP jakieś
    400~500 zdjęć. Nagle zszedł do około 50. Na bateriach alkalicznych robi
    kilkanaście fotek bez lampy.

    Ktoś miał podobny problem? Szukam ciągle gwarancji ale kupiłem go jakieś
    14 miesięcy temu, jeśli by się okazało, że to naprawa pogwarancyjna to
    wiadomo ile bierze serwis za coś takiego i czy się w ogóle podejmują?

    Sebastian

  • 2. Data: 2009-10-12 11:57:02
    Od: kibic <a...@o...pl>

    jeden akku jest prawie kompletnie badnięty. i daje to taki efekt.

  • 3. Data: 2009-10-12 12:14:13
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    kibic wrote:
    > jeden akku jest prawie kompletnie badnięty. i daje to taki efekt.

    Autor pisał też o paluszkach alkalicznych.

    IHMO jest jakieś zwarcie. Czy akumulatory wyczerpują się jeśli nie
    robisz zdjęć? Czy jeśli włożysz do aparatu i wyjmiesz po 15 minutach są
    gorące?

    wer

  • 4. Data: 2009-10-12 12:19:04
    Od: kibic <a...@o...pl>

    On 12 Paź, 14:14, "b...@n...pl" <b...@n...pl> wrote:

> [...]
    >
    > IHMO jest jakieś zwarcie. Czy akumulatory wyczerpują się jeśli nie
    > robisz zdjęć? Czy jeśli włożysz do aparatu i wyjmiesz po 15 minutach są

    na 4 paluszkach panasonika za 5zł w sprawnym Canon A60 zrobiłem kiedyś
    5 zdjęć i 3 po wyłączeniu LCD. I to by było wszystko na co stać
    paluszki alkaliczne.

  • 5. Data: 2009-10-12 12:39:23
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    b...@n...pl pisze:

    > Autor pisał też o paluszkach alkalicznych.
    >
    > IHMO jest jakieś zwarcie. Czy akumulatory wyczerpują się jeśli nie
    > robisz zdjęć? Czy jeśli włożysz do aparatu i wyjmiesz po 15 minutach są
    > gorące?

    Sprawdzę dzisiaj czy się nie grzeją. Przez jedną noc się nie
    rozładowały, więc chyba przy wyłączonym aparacie nie zwiera.

    Sebastian

  • 6. Data: 2009-10-12 12:43:51
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    kibic pisze:

    > na 4 paluszkach panasonika za 5zł w sprawnym Canon A60 zrobiłem kiedyś
    > 5 zdjęć i 3 po wyłączeniu LCD. I to by było wszystko na co stać
    > paluszki alkaliczne.

    Używam 2 kompletów Eneloop'ów na zmianę, na obu ten sam efekt. Żaden z
    akumulatorów nie był ładowany więcej niż 10 razy.

    Sebastian

  • 7. Data: 2009-10-12 13:15:37
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Sebastian wrote:

    > Sprawdzę dzisiaj czy się nie grzeją. Przez jedną noc się nie
    > rozładowały, więc chyba przy wyłączonym aparacie nie zwiera.

    Jaka masz ładowarkę? Niech zgadnę jest dwukanałowa i ładuje Ci te Eneloopy
    parami?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 8. Data: 2009-10-12 15:11:42
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Jaka masz ładowarkę? Niech zgadnę jest dwukanałowa i ładuje Ci te
    > Eneloopy parami?

    Dokładanie tak.

    Sebastian

  • 9. Data: 2009-10-12 18:13:30
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Mikolaj Tutak napisał:

    > Jaka masz ładowarkę? Niech zgadnę jest dwukanałowa i ładuje Ci te
    > Eneloopy parami?

    Może jeszcze trzeba zrobić rozładowanie do napięcia odcięcia i
    naładować, czyli "refresh"? Lepsze ładowarki mają tę opcję.
    Maciek

  • 10. Data: 2009-10-12 18:18:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Oct 2009, Sebastian wrote:

    > Witam
    >
    > Do tej pory mój A720 robił na naładowanych akumulatorach ENELOOP jakieś
    > 400~500 zdjęć. Nagle zszedł do około 50. Na bateriach alkalicznych robi
    > kilkanaście fotek bez lampy.

    A co na temat tych akumulatorów stwierdzają inne urządzenia?
    ;)

    Fakt, że dwa komplety zachowują się jednocześnie jednakowo jest
    co prawda podejrzany. Ale prawa Murphyego nie pozwalają wykluczyć,
    że padły dwa ogniwa.
    Wersja druga: a w menu czegoś nie przestawiłeś?
    Dajmy na to - stabilizację, z pozycji "tylko na czas wciśnięcia
    spustu" na pozycję "cały czas".

    pzdr, Gotfryd