  • 21. Data: 2010-12-02 10:41:49
    Temat: Re: [CROSS]No i kolejna antena poszła się kochać :-(
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2010-12-01 21:04, R2r pisze:
    > Miałem nadzieję, że coś się już zmieniło. Przez ponad pół roku antena ML-145
    > grzecznie stała sobie na dachu mojego samochodu i nikomu nie przeszkadzała w
    > różnych miastach Polski, nawet w mających dość złą sławę rejonach Warszawy czy
    > Łodzi. Niestety dziś znowu w Kutnie komuś przykleiła się do rączek...
    > Żeby mu, ku*wa, łapy odmroziła!
    > Na kolejnej muszę chyba wygrawerować wyraźny napis "Jeśli od kogoś to kupujesz,
    > to kupujesz kradzione".
    > Ech... :-(

    Nie pomaga :/

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 22. Data: 2010-12-02 12:19:01
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-12-01 22:23, P.B. pisze:

    > polski SF-40 też
    > jest całkiem estetyczny.

    Może i estetyczny, jak się na niego patrzy z zewnątrz, ale jest
    jednorazowy i w dodatku mocno niszczy blachę.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 23. Data: 2010-12-02 12:38:49
    Temat: Re: No i kolejna antena poszła się kochać :-(
    Od: amos <g...@g...com>

    On 2 Gru, 06:15, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:
    > PRESIDENT INDIANA helikalna cała czarna, bez typowej cewki. 1,2m.
    > Parametry takie same jak antena 1,5m. Nawet nie wiem czy nie lepsze.
    > Miałem ją w dachu na stałe, a na niklowany element przy podstawie
    > naciągnąłem czarny termokurcz. Cztery lata tak stała bez ściągania.
    > Auto zawsze nocowało na ulicy, w różnych miastach.
    > Polecam ten patent. Nawet jak by się jakiś h.. kapnoł że to od CB, to
    > i tak przez ten termokurcz do śruby od tak sie nie dostanie.

    Antena calkiem fana, sposob na zabezpieczenie tez super bo - prosty,
    tani i skuteczy.
    Ale zdradz prosze, jak na myjnie wjezdzales?

    --
    amos

  • 24. Data: 2010-12-02 12:53:21
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    > Nie pszechosisz dalej ;)

    Nie... co? :-O :-)

    > Mój Jackson miał wyryte na zew obudowie i wew obudowie, że należy do
    > RGil i że nigdy bym go nie odsprzedał ... w mikrofonie była kartka, że
    > jeśli używasz tego radiotelefonu to używasz sprzętu kradzionego ... i co ?
    >

    > I GÓWNO ... jakiś skurwiel połasił się na zajebistego jacksona nie
    > przejmując się tym co na nim było napisane ... a tyle pięknych QSLek
    > wyrzeźbiłem tym radiem ... chciałbym je odzyskać ze względów
    > sentymentalnych ...

    Przynajmniej zrobiłeś co mogłeś aby nieco utrudnić sk*synowi życie.
    Chociaż złodziej i paser pewnie będzie miał to w doopie. Albo mu się uda
    sprzedać albo w ostateczności wyrzuci. Oddać prawowitemu właścicielowi
    to na pewno nie odda...

    > Krócej: Witaj w klubie, ja już straciłem 3 anteny i 1 radio (nie wliczam
    > szyb w aucie,kabli,etc...)

    Naprawdę, w tym kraju za kradzież powinno się paluszki obcinać a przy
    recydywie rączki do łokci, potem do ramion...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 25. Data: 2010-12-02 12:57:51
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-12-02 06:15, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > Polecam ten patent. Nawet jak by się jakiś h.. kapnoł że to od CB, to
    > i tak przez ten termokurcz do śruby od tak sie nie dostanie.
    Może to i dobry patent, jednak...
    Prawie rok temu gdy straciłem pierwszą to tego samego dnia znajomemu
    zajumali (prawie w tym samym miejscu zresztą) antenęmontowaną na stałe w
    relingu, uszkadzając przy okazji samochód.
    Polak potrafi...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 26. Data: 2010-12-02 12:59:49
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-12-02 08:54, tarnus pisze:
    > Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości

    > I jeździłbyś z taką anteną?

    A dlaczego nie? Ja wiem, że kupiłem w sklepie. Jeśli ktoś za grosze chce
    kupić od złodzieja to niech ma świadomość, że kupuje na pewno kradzione.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 27. Data: 2010-12-02 13:00:49
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-12-02 10:41, Przemysław Gubernat pisze:

    > Nie pomaga :/

    Wiem, że złodziej nie odda, ale może chociaż trochę utrudnię mu życie...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 28. Data: 2010-12-02 13:29:47
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    amos napisał(a):
    > Ale zdradz prosze, jak na myjnie wjezdzales?
    Ręczna myjnia :D
    --
    Krzysiek

  • 29. Data: 2010-12-02 13:46:13
    Temat: Re: [CROSS]No i kolejna antena poszla sie kochac :-(
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "R2r" <b...@m...net.pl> wrote in message

    > Samym magnesem to raczej o nic nie zahaczysz, ale zabawa w zabezpieczanie
    > zlacza przed wyjazdem, gdy nie chcesz zakladac anteny to juz malo
    > przyjemna zabawa jest.
    > A cos takiego z Sirio:
    > http://skocz.pl/sirio_omega27
    > - jest tylko "nieco" (ok. 0,5m) krótsza od ML-145...

    A ja wszystkie te problemy rozwiazalem wkladajac zamiast oryginalnej
    oplowskiej anteny Sirio Triflex
    http://www.sirio.pl/index.php?option=com_content&vie
    w=article&id=118:triflex-cbfm900&catid=39:przewod&It
    emid=59 ,
    zamontowalem radio w wycieta w tym celu dolna poleczke w konsoli srodkowej
    http://picasaweb.google.com/Axel.Warsaw/Misc#5537458
    412199118082 i zaslaniam
    je dodatkowo zaslepka (przycieta zaslepka od komputera), dolozylem glosnik
    zewnetrzny z gniazdem sluchawkowym. W ten sposob po przekreceniu kluczyka
    mam dziajalace CB, nie zaczepiam nigdzie antena (na platformie garazowej mam
    180cm wysokosci i jest luz), moge nawet uzywac radia bez zdejmowania
    zaslepki (jesli nie musze nic "skrecac") i nie rzucam sie w oczy ;-)
    Oczywiscie - wada jest zmniejszony zasieg (~7km), ale do normalnej lacznosci
    na drodze zupelnie wystarczy.

    --
    Axel

  • 30. Data: 2010-12-02 13:54:42
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-01 21:42, Arbiter pisze:

    > polecam antenę której nie trzeba zdejmować
    > http://arbiter.pl/galeria/tania.i.dobra.antena.cb.su
    nker

    > moja się sprawuje już ponad rok.

    BUHAHAHAH, loL !!!!!!!!!!!!