  • 11. Data: 2010-12-01 22:29:29
    Temat: Re: [CROSS]No i kolejna antena poszła się kochać :-(
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-12-01 22:00, neoniusz pisze:
> [...]
    >>> np. na motylek?
    Jest też coś takiego:
    http://www.president.com.pl/dakota,750021,2.html

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 12. Data: 2010-12-01 22:30:00
    Od: Piter <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** R2r pisze tak:

    > Niestety dziś znowu w Kutnie komuś przykleiła się do rączek...
    > Żeby mu, ku*wa, łapy odmroziła!

    Dziś na noc zakryłem szybę ręcznikami. Ciekawe czy ukradną czy nie :)
    (reczniki wysmarowane towotem ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 13. Data: 2010-12-01 23:21:21
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja tak używałem Hustlera. Tylko zacieki rdzy na dachu białego auta mnie
    > wkurzały :-)

    i jak, zmieniles antentę na nową?:)

    moja jest juz tak zardzewiała, ze aż wstyd:(. Fakt że 15 miesięcy bez
    zdejmowania. Ale jaki komfort. JEst niska, miesci sie w garażu i daje się
    dogadać.

    Mam jeszzce dobrą antenę 165cm na magnesie, ale stoi w kącie - jazda z tym
    to pojazd transmisyjmny RMF. Wszędzie zaczepia, nie da sie jedzic.

  • 14. Data: 2010-12-02 00:08:23
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-12-01 22:30, Piter pisze:

    > Dziś na noc zakryłem szybę ręcznikami. Ciekawe czy ukradną czy nie :)
    > (reczniki wysmarowane towotem ;)

    "Mnie w tym kraju już nic nie zdziwi." (Z rysunku Andrzeja Mleczki) ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 15. Data: 2010-12-02 03:01:27
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-01 21:04, R2r pisze:

    > Na kolejnej muszę chyba wygrawerować wyraźny napis "Jeśli od
    > kogoś to kupujesz, to kupujesz kradzione".
    > Ech... :-(

    Nie pszechosisz dalej ;)

    Mój Jackson miał wyryte na zew obudowie i wew obudowie, że
    należy do RGil i że nigdy bym go nie odsprzedał ... w mikrofonie
    była kartka, że jeśli używasz tego radiotelefonu to używasz
    sprzętu kradzionego ... i co ?

    I GÓWNO ... jakiś skurwiel połasił się na zajebistego jacksona
    nie przejmując się tym co na nim było napisane ... a tyle
    pięknych QSLek wyrzeźbiłem tym radiem ... chciałbym je odzyskać
    ze względów sentymentalnych ...

    Krócej: Witaj w klubie, ja już straciłem 3 anteny i 1 radio (nie
    wliczam szyb w aucie,kabli,etc...)

    6008

  • 16. Data: 2010-12-02 06:15:51
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    R2r napisał(a):
    > Miałem nadzieję, że coś się już zmieniło. Przez ponad pół roku antena
    > ML-145 grzecznie stała sobie na dachu mojego samochodu i nikomu nie
    > przeszkadzała w różnych miastach Polski, nawet w mających dość złą sławę
    > rejonach Warszawy czy Łodzi. Niestety dziś znowu w Kutnie komuś
    > przykleiła się do rączek...
    PRESIDENT INDIANA helikalna cała czarna, bez typowej cewki. 1,2m.
    Parametry takie same jak antena 1,5m. Nawet nie wiem czy nie lepsze.
    Miałem ją w dachu na stałe, a na niklowany element przy podstawie
    naciągnąłem czarny termokurcz. Cztery lata tak stała bez ściągania.
    Auto zawsze nocowało na ulicy, w różnych miastach.
    Polecam ten patent. Nawet jak by się jakiś h.. kapnoł że to od CB, to
    i tak przez ten termokurcz do śruby od tak sie nie dostanie.
    --
    Krzysiek

  • 17. Data: 2010-12-02 07:37:59
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik P.B. napisał:
> [...]
    ielkopolski-cb-uchwyt-na-klape-alan-sp-s-inox--nowy-
    f-ra-vat.htm

    > Do uchwytu jeszcze główka Pl z kablem.
    Masz racje , zapomnialem o PLce :-)
    > SP-S INOX jest obleśny, ale to IMHO. Sirio ma ładniejsze i polski SF-40 też
    > jest całkiem estetyczny.
    Mnie sie tam uchwyt podoba - zreszta jedzi na tylnej klapie wiec rzadko go widuje :-)
    Najwazniejsze, ze jest trwaly a co najwazniejsze da sie go prawie wszedzie
    przymocowac ze wzgledu na
    szeroki zakres regulacji oraz cienki uchwyt. Ponadto nie niszcze blachy, nie wygina
    jej i nie
    powoduje korozji jak to mam iejsce np. przy dzwonku itp.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 18. Data: 2010-12-02 08:02:01
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 1 Dec 2010 23:21:21 +0100, Arbiter napisał(a):

    > i jak, zmieniles antentę na nową?:)

    Ja kupiłem Sirio T3-27 (helikal 60cm z mocowaniem DV). W prywatnym aucie
    zrobiłem dziurę w dachu, w służbowym uchwyt klapowy w lewym górnym rogu
    kombi. Okazało się, że helikal strasznie buczy przy dużych prędkościach, to
    dokupiłem Sirio Snake27. Do tego ta cwana śrubka (też Sirio) zamiast
    motylka i mam pełny luksus na trasy i na miasto z podziemnymi parkingami.
    Obie anteny strojone są przez kręcenie stroikiem, więc nie ma problemów
    przy zmianie samochodu i konieczności podstrojenia. Na noc nie ściągam
    anteny - jakby co, to stówę raz na kilka lat jakoś przeboleję.

    > Mam jeszzce dobrą antenę 165cm na magnesie, ale stoi w kącie - jazda z tym
    > to pojazd transmisyjmny RMF. Wszędzie zaczepia, nie da sie jedzic.

    Ja ML-145 używam na pseudobazie, ale muszę się zabrać za kupno i montaż
    prawdziwej anteny.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 19. Data: 2010-12-02 08:46:46
    Temat: Re: No i kolejna antena poszła się kochać :-(
    Od: darpajdp <d...@g...com>

    On 1 Gru, 21:04, R2r <b...@m...net.pl> wrote:
> [...]
    > przykleiła się do rączek...
    > Żeby mu, ku*wa, łapy odmroziła!
    > Na kolejnej muszę chyba wygrawerować wyraźny napis "Jeśli od kogoś to

    __

    To nie wiedziałeś, że w Kutnie kradną. Warszawa i Łódź się już
    antenami nasyciła.

  • 20. Data: 2010-12-02 08:54:10
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

    Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości

    > Na kolejnej muszę chyba wygrawerować wyraźny napis "Jeśli od kogoś to
    > kupujesz, to kupujesz kradzione".

    I jeździłbyś z taką anteną?

    Marek