    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: CHAMSTWO KIEROWCÓW !!!
    Date: Fri, 12 Feb 2010 01:11:29 +0100

    Nie istnieje ... tak se dziś pomyślałem ...

    Sytuacja 1:

    Zjeżdżam w dół jezdnią 2 pasową na której niestety w warunkach
    zimowych nie zmieści się jedno auto. WG "góralskich" zasad
    jadący w dół ma zawsze pierwszeństwo (ma trudniejszą sytuację
    hamulcową) ... niestety - ten kierowca nie zna tej wersji i prze
    twardo do przodu ... Cudem ratuję się ucieczką na pobocze gdzie
    zawisam na lodowej zaspie ...

    Patrzę (i myślę) - wrzuci wsteczny i spieprzy ... ale ten o
    dziwo wysiada i idzie obejrzeć psikusa ... wyciąga łopatę z
    bagażnika i wykopuje mnie - bez skutku, gdyż zawisłem na mocno
    zmrożonym śniegu i lodzie - po odkopaniu (on kopał głównie)
    całego auta dookoła oceniamy - wiszę silnikiem na muldzie lodu
    ... no cóż - żalu nie mam - miał letnie i modlił się o
    podjechanie do góry ... kombinujemy, pchamy, podkładamy koce,
    czapki, inne ścierwo ... nie dało się ... wiszę na lodzie ...

    PLUS nr 1. Totalny prostak wrzuciłby wsteczny, obrócił za 10
    metrów i se pojechał. Pełen respect dla tego drivera
    (tymbardziej, że to warszawka)

    Sytuacja 2:
    Po ocenieniu , że nie wykopiemy się ni hu hu - dziękuję
    kolesiowi za pomoc (nie miał haka z żadnej strony) - szukamy (ja
    sam i 2 panny) kogoś kto nas szarpnie od tyłu ... 5 aut
    odmawiają - RSA , KNT, EL, WE, WPR ... bluzgając, że jestem
    pojebany ... ehhh ... ;/.

    Sytuacja 3: Nie lubię blach SK (hanysy czy jakoś tak) ... golf,
    muza umca umca w furce ... dwa chłopki roztropki ... mówią, że
    ok, idą na zakupy, ale jak nikogo nie znajdziemy, to podejdą ...
    w międzyczasie: kupują linkę i żarcie ... i nie łapani ponownie
    podjeżdżają - jedno szarpnięcie ... i jestem na jezdni ...

    Niedawno bym stwierdził, że tylko ja i kenickie, czy inni tacy
    są poje*ani na tyle, by widząc kogoś na środku jezdni parkują w
    krzakach by pomóc kierowcy zepchać spsute toczydło ... okazuje
    się, że o 22 można liczyć na ludzki odruch.

    UWAZGA: PRZYPOMINAM: W WARSZAWCE ... szkoda, że hanys a nie
    żaden *buc* z podkarpacia ;/

    To tak dla pokrzepienia serc ;)
    6008