  • 11. Data: 2011-06-29 02:07:48
    Temat: Re: Bramki Viatool - nie dla idiotów
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Wtedy złapią Cię dwie kamery i zapłacisz dwa razy ;P

    Ale chyba tylko po połowie ?

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 12. Data: 2011-06-29 02:12:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Wednesday, June 29, 2011, 2:07:48 AM, you wrote:

    > Ale chyba tylko po połowie ?

    Chciałbyś... Nie ma pomiłuj dla cwaniaczków.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2011-06-29 06:31:32
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > No też się zastanawiam dlaczego zrobiono taki kosmos, zamiast całe
    > urządzenie zmieścić w małym pudełku gdzieś obok drogi na słupku.
    >
    > Widocznie byłoby to zbyt tanie :)

    tylko dlaczego na obwdowej sa umieszczone nad lewym pasem
    skoro obowiazuje tam zakaz wyprzedzania hmm ?:)

  • 14. Data: 2011-06-29 08:36:47
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-06-28 23:17, masti pisze:

    > jest obowiązek projektowania dróg pod transposty ponadgabarytowe?
    > a jak bardzo ponad? I dlaczego trzeba zburzyć wszystkie wiadukty?

    Obowiązku nie ma. Ale wywalanie całego transportu ponadgabarytów (a
    całkiem sporo tego chodzi) stawianiem tych bramek jest bez sensu.
    Na autostradach tak się projektuje bramki poboru opłat, żeby z boku
    można czymś większym przejechać. Wiadukty bierze się górą i pod prąd,
    jak trzeba. W mieście linie tramwajowe itp. się rozpina i podnosi w
    razie czego. Ale te bramki ustawione pomiędzy wszystkimi zjazdami... BTW
    - jaką to ma prześwit?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 15. Data: 2011-06-29 09:50:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Tam są kamery o sporej rozdzielczości - każdy pas ma własny zestaw,
    > żeby samochody wzajemnie nie zasłaniały.

    To ja wiem.
    Dziwię się tylko, że w XXI wieku ktoś wymyślił coś tak
    wielkiego/ciężkiego/nieporęcznego.

  • 16. Data: 2011-06-29 09:51:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-29 08:36, LEPEK pisze:

    > Obowiązku nie ma. Ale wywalanie całego transportu ponadgabarytów (a
    > całkiem sporo tego chodzi) stawianiem tych bramek jest bez sensu.

    Ojtam bez sensu.
    Gabaryt będzie chciał przejechać, to się bramki na chwilę podniesie...
    za opłatą :)

  • 17. Data: 2011-06-29 09:58:04
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-06-29 09:51, Tomasz Pyra pisze:

    > Ojtam bez sensu.
    > Gabaryt będzie chciał przejechać, to się bramki na chwilę podniesie...
    > za opłatą :)

    Owszem, tyle że jak tych bramek do podniesienia będzie na trasie np. 77
    (no nie wiem: Gdańsk - Płock) to będzie to znakomita promocja żeglugi
    śródlądowej ;)

    Pozdr,

  • 18. Data: 2011-06-29 10:00:41
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > i mysle sobie ze tylko idiota mogl to zaprojektowac

    A ja sobie myślę, kiedy każde auto osobowe będzie musiało mieć ów box
    przyklejony do szyby?
    I od kiedy za nasze pieniądze będzie się wyciągać nasze pieniądze z naszych
    kieszeni?
    I czy najpierw w celu "poprawienia" bezpieczeństwa oficjalnie wsadzi się nam
    te boxy po to, żeby kontrolować prędkość średnią na odcinku?

  • 19. Data: 2011-06-29 10:08:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomasz,

    Wednesday, June 29, 2011, 9:50:17 AM, you wrote:

    > To ja wiem.
    > Dziwię się tylko, że w XXI wieku ktoś wymyślił coś tak
    > wielkiego/ciężkiego/nieporęcznego.

    Nie wiem, czy zauważyłeś, ale od pewnego czasu zdarzają się nam w
    Polsce tornadka. Nie tak dawno jedno na A4 busika na barierkach
    postawiło... Bramki muszą być solidne.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2011-06-29 10:35:47
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 28.06.2011 22:53, Kris_Poland pisze:
    > tak sobie patrzę na te bramki zamontowane na krajowej 6
    > i mysle sobie ze tylko idiota mogl to zaprojektowac
    >
    > patrzac na czasze anteny domyslam sie ze sygnal w razie niepogody bedzie
    > wysylany na satelite
    > do skutku pozytywnego, ale jak to jest zasilane??
    >
    > ale nie o tym chcialem
    > ktos KOMPLETNIE nie pomyslal i nie przewidzial transportu POJAZDOW
    > PONADGABARYTOWYCH
    > jakikolwiek transport wiatrakow innych czesci mostow przepustow bedzie
    > zablokowany przez piekne
    > polskie bramki buahahaha

    też się zastanawiałem dlaczemu w obecnych czasach, gdzie to technologia
    transmisji bezprzewodowej jest na dość wysokim poziomie takie badziewia
    stawiają. Już nawet bez stawiania całej infrastruktury dogadali by się z
    jakimś operatorem komórkowym i by mieli dokładne śledzenie trasy
    przejazdu.. Już nie wspomnę o transmiterach małej mocy o zasięgu
    kilkudziesięciu metrów umieszczonych gdzieś w rowie, czy antenach
    wtopionych w asfalt..