  • 11. Data: 2010-03-17 13:51:38
    Temat: Re: Bokeh z Panasa LX3 albo Canona S90?
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Zaraz zaraz, makro się nie liczy, tak to może każda małpka.

    No to po co zakładasz wątek jak widać, że się w temacie orientujesz?
    Czy LX3 na f/2 rozmyje tło tak jak otwarta eLa/Nikkor/Zeiss 24 na FF - NiE.
    Bokeh to sprawa dyskusyjna, tompac lubi 135STF, gietrzy 85L i 200/1.8L_200/2VR a
    kto inny Limiteda.
    Jedno jest pewne, nawet przy takim LX3, na f/2 nie ma miejsca na pomyłkę, o czym
    wielokrotnie się przekonuję. Dla mnie to jest wystarczająca odpowiedź na twoje
    pytanie.
    Jaki kadr w takim razie chciałbyś zobaczyć?

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 12. Data: 2010-03-17 14:00:56
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-03-17 14:51, gietrzy pisze:
    > Jaki kadr w takim razie chciałbyś zobaczyć?

    Pewnie ślubne niczym z FF i jakiejś portretowej stałki ;).

    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 13. Data: 2010-03-17 14:14:00
    Od: "Wojciech Czaplinski" <t...@o...pl>

> [...]
    > pytanie.
    > Jaki kadr w takim razie chciałbyś zobaczyć?

    Wiadomo że bokeha z Noctiluxa się nie uzyska, ale jestem ciekaw czy te kompakty
    dają jakąkolwiek kontrolę nad głębią ostrości, czy też duża dziura pozwala
    jedynie na focenie przy słabym oświetleniu?

    pozdrawiam,
    Tarantoga