  • 11. Data: 2014-10-05 18:06:16
    Temat: Re: Bo to Polska właśnie...
    Od: <5...@5...180616.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w
    <news:m0rq17$dal$1@node1.news.atman.pl>:

    > To wiem. I do takiego oznakowania nie powinno dochodzić.

    ROTFL

    Piłeś coś Liwiusz?

    > Ale ciekawi mnie co Andrzej miał na myśli.

    Już napisałem:

    Zgodnie z odpowiednim artykułem -- policja, światła, znaki, przepisy...

    --
    'Tom N'

  • 12. Data: 2014-10-05 18:07:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Oct 2014 18:01:58 +0200, Tom N napisał(a):
    > J.F. w

    > Zwłaszcza, że jest "z prawej", więc nawet jak ten na stopie nie stoi, to...

    ... to nic, bo na tym skrzyzowaniu pierwszenstwo reguluja znaki :-)

    > znowu zaczynasz trolować...

    Wcale nie, patrz definicja ustapienia pierwszenstwa.

    > IMHO problem jest w braku tabliczek T-6x

    Chyba nie, bo co mialyby pokazywac ?

    J.

  • 13. Data: 2014-10-05 18:07:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-05 17:54, Shrek pisze:

    > Zasada prawej ręki (na rebusach z PJ)

    Nie widzę podstaw, skoro są znaki.

    >, albo kto szybszy w realu - jedno
    > i drugie zgodnie z przepisami;)

    Też niezgodnie - jeden i drugi ma ustąpić.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2014-10-05 18:09:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-05 18:04, (Tom N) pisze:
    > Liwiusz w

    > Zgodnie z odpowiednim artykułem -- policja, światła, znaki, przepisy...

    Są znaki - oba nakazują ustąpić. Pat.

    > Z tym, w przypadku świateł (działających) znaki "znikają".

    Niesamowite, kapitanie oczywisty. A coś na temat?

    > Prawda, że proste? ;P

    Co proste? Nie pisz nie na temat ;)

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2014-10-05 18:15:05
    Od: <3...@4...181505.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    > ... to nic, bo na tym skrzyzowaniu pierwszenstwo reguluja znaki :-)

    Taaa, a jak dwóch ma znak, żeby ustąpić trzeciemu, to od kiedy tego z lewej
    nie obowiązuje przepis, ze ma temu z prawej ustąpić?

    > Wcale nie, patrz definicja ustapienia pierwszenstwa.

    Właś nie dlatego napisalem, ze trolujesz... Ale może Ty po prostu nie znasz
    przepisów?

    > Chyba nie, bo co mialyby pokazywac ?

    Że oboje (ten ze stopem i ten z ustąp) są na podporządkowanych, i ci z
    prawej tego z ustąp i ci z lewej tego ze stopej są na drodze z
    pierwszeństwem.

    --
    'Tom N'

  • 16. Data: 2014-10-05 18:15:54
    Od: <6...@9...181554.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > Nie widzę podstaw, skoro są znaki.

    Jeżeli masz PJ to idź i oddaj dobrowolnie...

    EOT
    --
    'Tom N'

  • 17. Data: 2014-10-05 18:17:33
    Od: <4...@3...181733.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > Są znaki - oba nakazują ustąpić. Pat.

    Nie ma pata, bo przepisy z ustawy wtedy zaczynaja obowiązywać, a tam jest
    coś o "pierwszeństwo z prawej"

    > Co proste? Nie pisz nie na temat ;)

    W lusterko popatrzyłeś? ;PPP

    --
    'Tom N'

  • 18. Data: 2014-10-05 18:31:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 05.10.2014 17:48, J.F. pisze:

    > Obaj maja ustapic :-P
    >
    > Ale ... jak ten na stopie stoi, to ten na "ustap" moze jechac.

    Dokładnie. Zwłaszcza że jest z prawej. Notabene takie skrzyżowanie to
    jedno z pytań na egzaminie teoretycznym.

    Swoją szosą znak STOP, "Droga z pierwszeństwem" oraz "Ustąp
    pierwszeństwa" mają charakterystyczne kształty właśnie po to, żeby dało
    się je rozpoznać także od tyłu.

    Liweszek się mundrzy i mundrzy, a tutaj proszę jaka idiotyczna wpadka -
    gamoń nie zna nawet definicji wymuszenia pierwszeństwa. Powinien zdać
    prawko...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 19. Data: 2014-10-05 18:49:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-05 18:15, (Tom N) pisze:
    > Liwiusz w

    > Jeżeli masz PJ to idź i oddaj dobrowolnie...

    Po tym co piszesz, to raczej Ty musisz oddać.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2014-10-05 18:49:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-05 18:17, (Tom N) pisze:
    > Liwiusz w

    > Nie ma pata, bo przepisy z ustawy wtedy zaczynaja obowiązywać

    Nieprawda.

    --
    Liwiusz