  • 21. Data: 2014-10-05 18:50:56
    Temat: Re: Bo to Polska właśnie...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-05 18:31, Andrzej Lawa pisze:
    > Liweszek się mundrzy i mundrzy, a tutaj proszę jaka idiotyczna wpadka -
    > gamoń nie zna nawet definicji wymuszenia pierwszeństwa. Powinien zdać
    > prawko...

    Skrzyżowanie źle oznakowane, bez względu na to co gamoniek lawik sobie
    "myśli".

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2014-10-05 18:55:04
    Od: <3...@1...185504.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > Po tym co piszesz, to raczej Ty musisz oddać.

    A cos merytorycznie, Liwiusz, to napiszesz?
    Skoro Ci trzy osoby piszą, że... To byś sie chwilę zastanowił...

    --
    'Tom N'

  • 23. Data: 2014-10-05 18:57:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-05 18:55, (Tom N) pisze:
    > Liwiusz w

    > A cos merytorycznie, Liwiusz, to napiszesz?
    > Skoro Ci trzy osoby piszą, że... To byś sie chwilę zastanowił...

    Trzy trolle ;)

    Sytuacja analogiczna, jakby było skrzyżowanie z "ustąp pierwszeństwa" w
    z każdego kierunku. Jakoś kierowcy "się dogadają", nie jest to jednak
    prawidłowo oznakowane skrzyżowanie.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2014-10-05 18:59:51
    Od: <1...@2...185951.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > Nieprawda.

    Liczysz, że bzdura wielokrotnie powtarzana stanie się prawdą?

    <http://prawko.com.pl/przepisy/pytania2011.pdf>

    Z220
    Z224

    --
    'Tom N'

  • 25. Data: 2014-10-05 19:03:38
    Od: <1...@4...190338.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > Trzy trolle ;)

    Na razie dwa -- Ty i Jarek.

    > Sytuacja analogiczna, jakby było skrzyżowanie z "ustąp pierwszeństwa" w
    > z każdego kierunku.

    Ale nie jest, więc nie kombinuj i przyznaj sie do błędu.

    --
    'Tom N'

  • 26. Data: 2014-10-05 19:08:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-05 18:59, (Tom N) pisze:
    > Liwiusz w

    > Liczysz, że bzdura wielokrotnie powtarzana stanie się prawdą?
    >
    > <http://prawko.com.pl/przepisy/pytania2011.pdf>
    >
    > Z220
    > Z224

    Pytania odtyczą innej sytuacji - tam skazany jest przebieg drogi z
    pierwszeństwem. Na tej podstawie kierowca może wywnioskować komu ma
    ustępować, a komu nie. W omawianym przez nas przypadku znaki nie
    pozostawiają wątpliwości - obaj kierowcy mają ustąpić każdemu.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2014-10-05 19:14:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-05 19:03, (Tom N) pisze:

    > Ale nie jest, więc nie kombinuj i przyznaj sie do błędu.

    Ależ jest, z różnicą taką, że jeden z tych co ma ustąpić, ma się też
    zatrzymać.

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2014-10-05 19:21:19
    Od: <8...@3...192119.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > Pytania odtyczą innej sytuacji - tam skazany jest przebieg drogi z
    > pierwszeństwem. Na tej podstawie kierowca może wywnioskować komu ma
    > ustępować, a komu nie.

    Tam mają pokazane, jak przebiega droga z pierwszeństwem, żeby ten po środku
    (ze stopem na z224) wiedział, że ma ustąpić misiu z lewej...
    To, że ma ustąpić temu z prawej wynika z przepisu, którego nie chcesz
    zauważyć/pojąć/zrozumiec

    > W omawianym przez nas przypadku znaki nie
    > pozostawiają wątpliwości - obaj kierowcy mają ustąpić każdemu.

    Taaa, Twoja wyjątkowa interpretacja art. 5. jest "zajebista" ;)

    --
    'Tom N'

  • 29. Data: 2014-10-05 19:23:12
    Od: <6...@5...192312.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > Ależ jest, z różnicą taką, że jeden z tych co ma ustąpić, ma się też
    > zatrzymać.

    Czyli nie jest analogiczna, to raz, dwa...

    Gdyby znaki zamienić (stop ma ten z prawej) to?

    --
    'Tom N'

  • 30. Data: 2014-10-05 19:28:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 05 Oct 2014 18:31:24 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dokładnie. Zwłaszcza że jest z prawej. Notabene takie skrzyżowanie to
    > jedno z pytań na egzaminie teoretycznym.
    >
    > Swoją szosą znak STOP, "Droga z pierwszeństwem" oraz "Ustąp
    > pierwszeństwa" mają charakterystyczne kształty właśnie po to, żeby dało
    > się je rozpoznać także od tyłu.

    Niewiele taka wiedza da - oba zobowiazuja do ustapienia.

    > Liweszek się mundrzy i mundrzy, a tutaj proszę jaka idiotyczna wpadka -
    > gamoń nie zna nawet definicji wymuszenia pierwszeństwa. Powinien zdać
    > prawko...

    A jak ten spod stopu ruszy ?

    J.