  • 1. Data: 2014-10-05 13:41:29
    Temat: Bo to Polska właśnie...
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Witam

    Po prostu piękne. :D

    http://youtu.be/tj44iF1Sftw

    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/
    T | | | | \__T = | ! T UIN 53883184 GG#1902559

  • 2. Data: 2014-10-05 13:45:51
    Temat: Re: Bo to Polska właśnie...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 05.10.2014 13:41, Michal Lukasik pisze:
    > Witam
    >
    > Po prostu piękne. :D
    >
    > http://youtu.be/tj44iF1Sftw

    Redaktor to jakiś idiota - najwyraźniej nie zna przepisów.

    Co jest trudnego w tym skrzyżowaniu? Oznakowanie jest dość oczywiste.
    Przepisy też.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 3. Data: 2014-10-05 15:13:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-05 13:45, Andrzej Lawa wrote:

    > Co jest trudnego w tym skrzyżowaniu? Oznakowanie jest dość oczywiste.
    > Przepisy też.

    No nie wiem - nie widzę całego skrzyżowania, więc się nie wypowiem jaki
    sens przyświecał projektantowi. Ale z całą pewnością oznakowanie nie
    jest "dość oczywiste". Pewnie dało by się to zrobić lepie.

    Shrek.

  • 4. Data: 2014-10-05 15:30:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam
    >
    > Po prostu piękne. :D
    >
    > http://youtu.be/tj44iF1Sftw

    A co to za śmietnik, bez tematu i ani słowa o czym piszesz?
    Nie pomyliłeś miejsca w którym jesteś?

  • 5. Data: 2014-10-05 17:40:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-05 13:45, Andrzej Lawa pisze:

    > Redaktor to jakiś idiota - najwyraźniej nie zna przepisów.
    >
    > Co jest trudnego w tym skrzyżowaniu? Oznakowanie jest dość oczywiste.
    > Przepisy też.

    Zatem jak przepisy rozstrzygają "kto komu ustępuje", jeśli jeden ma
    "stop", a drugi "ustąp pierwszeństwa"?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2014-10-05 17:48:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 05 Oct 2014 17:40:57 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Zatem jak przepisy rozstrzygają "kto komu ustępuje", jeśli jeden ma
    > "stop", a drugi "ustąp pierwszeństwa"?

    Obaj maja ustapic :-P

    Ale ... jak ten na stopie stoi, to ten na "ustap" moze jechac.

    J.

  • 7. Data: 2014-10-05 17:54:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-05 17:40, Liwiusz wrote:

    > Zatem jak przepisy rozstrzygają "kto komu ustępuje", jeśli jeden ma
    > "stop", a drugi "ustąp pierwszeństwa"?

    Zasada prawej ręki (na rebusach z PJ), albo kto szybszy w realu - jedno
    i drugie zgodnie z przepisami;)

  • 8. Data: 2014-10-05 18:01:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-05 17:48, J.F. pisze:

    > Obaj maja ustapic :-P

    To wiem. I do takiego oznakowania nie powinno dochodzić. Ale ciekawi
    mnie co Andrzej miał na myśli.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2014-10-05 18:01:58
    Od: <8...@...180158.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    > Obaj maja ustapic :-P

    > Ale ... jak ten na stopie stoi, to ten na "ustap" moze jechac.

    Zwłaszcza, że jest "z prawej", więc nawet jak ten na stopie nie stoi, to...
    znowu zaczynasz trolować...

    IMHO problem jest w braku tabliczek T-6x

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2014-10-05 18:04:07
    Od: <4...@9...180407.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > Zatem jak przepisy rozstrzygają "kto komu ustępuje", jeśli jeden ma
    > "stop", a drugi "ustąp pierwszeństwa"?

    Zgodnie z odpowiednim artykułem -- policja, światła, znaki, przepisy...

    Z tym, w przypadku świateł (działających) znaki "znikają".

    Prawda, że proste? ;P

    --
    'Tom N'