  • 31. Data: 2014-06-17 23:10:16
    Temat: Re: Blokady alkoholowe "na razie" dla "nietrzeźwych kierowców"!
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-06-17 23:02, masti wrote:

    > problemu dmuchania z flaszki z powietrzem. Co za problem sobie nadmuchać
    > za trzeźwego?

    Ale skad wiesz i zakladasz ze nie rozwiazano problemu? Bo ja np.
    znalazlem, ze takie kombinacje z jakimis wynalazkami nie przechodza

    http://www.ketv.com/Device-Claims-To-Fool-Ignition-I
    nterlock/11670456#!0fwr2

    Jesli sie buduje odpowiedni sensor, ktory bada sklad probki pod wzgledem
    okreslonego zakresu obecnosci dwutlenku wegla, wilgotnosci i
    temperatury czyli cech uwiarygadniajacych probke jako pochodza z zywego
    organizmu, to zadna flaszka z powietrzem nic Ci nie da.

    --

    memento lorem ipsum

  • 32. Data: 2014-06-17 23:13:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 17 Jun 2014 23:05:58 +0200 osobnik zwany elmer radi
    radisson napisał:

    > Pierwsza strona to rzadowka, druga nie wyglada na producenta. Nie liczy
    > sie chyba skad informacje pochodza, tylko czy sa zgodne z prawda. Jesli
    > uwazasz ze nie sa, proponuje udowodnienie ;)

    jasne. Strona ignitioninterlock.com nie jest zupełnie powiązana i
    finansowana przez producentów i tylko przypadkiem email firmy
    rejestrującej to I...@a...com
    a DNS jest trzymany na serwerach LEGALBRANDMARKETING.COM

    a sekcja About Us na stronie ma bogatą treść pt. Comming soon

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2014-06-17 23:15:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 17 Jun 2014 23:10:16 +0200 osobnik zwany elmer radi
    radisson napisał:

> [...]
    > czyli cech uwiarygadniajacych probke jako pochodza z zywego organizmu,
    > to zadna flaszka z powietrzem nic Ci nie da.

    So why would anyone buy the device?

    "I honestly have no idea, other than they have a serious drinking problem
    and they're looking for any way around the interlock," said Gass. "I don?
    t' see how it would work at all."

    faktycznie bardzo wiarygodny artykuł

  • 34. Data: 2014-06-17 23:17:07
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-06-17 23:13, masti wrote:

> [...]
    > a DNS jest trzymany na serwerach LEGALBRANDMARKETING.COM
    > a sekcja About Us na stronie ma bogatą treść pt. Comming soon

    No i co z tego? Pytam drugi raz - napisali tam wg. Ciebie nieprawde?

    --

    memento lorem ipsum

  • 35. Data: 2014-06-17 23:21:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 17 Jun 2014 23:17:07 +0200 osobnik zwany elmer radi
    radisson napisał:

    > No i co z tego? Pytam drugi raz - napisali tam wg. Ciebie nieprawde?

    a napisali według Ciebie prawdę? To ty się powołujesz na te artykuły to
    szukaj.

  • 36. Data: 2014-06-17 23:21:56
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-06-17 23:15, masti wrote:

    > faktycznie bardzo wiarygodny artykuł

    Widze ze bardzo elastycznie podchodzisz do oceny wiarygodnosci jak i
    ustosunkowywania sie do tego co jest kluczowe w dyskusji. Zerknij zatem
    moze sobie na stanowa podstrone Waszyngtonu, znanego producenta tych
    urzadzen jak i jednoczesnie reprezentanta mediow brukowych 8)

    http://apps.leg.wa.gov/wac/default.aspx?cite=204-50-
    090

    "Ignition interlock device security

    Breath anticircumvention features such as alternating breath flow, hum
    tone, breath temperature and any other impaired driving section approved
    anticircumvention features must be activated during all start up and
    random breath tests"

    (tak, to jest przyklad regulacji prawnych w USA oznaczajacych
    jakie zabezpieczenia przeciwko kombinatorom maja posiadac takie
    urzadzenia i wlasnie masz tu wymieniona m.in. analize temperatury
    oddechu).

    --

    memento lorem ipsum

  • 37. Data: 2014-06-17 23:23:41
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-06-17 23:21, masti wrote:

    > a napisali według Ciebie prawdę? To ty się powołujesz na te artykuły to
    > szukaj.

    Podalem tam takze druga strone w domenie gov. Czemu jakos ja
    przemilczales? Tak wiem, rzady klamia, spisek! :)

    --

    memento lorem ipsum

  • 38. Data: 2014-06-17 23:29:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 17 Jun 2014 23:21:56 +0200 osobnik zwany elmer radi
    radisson napisał:

> [...]
    > zabezpieczenia przeciwko kombinatorom maja posiadac takie urzadzenia i
    > wlasnie masz tu wymieniona m.in. analize temperatury oddechu).

    no i? bo dalej jest to urządzenie nienadzorowane więc nadające się do
    obejścia. Do tego polskie prawo jest inaczej skonstruowane niż
    amerykańskie więc jego regulacje nie są prosto przekładalne na
    prawodawstwo europejskie.

    ale nikt Ci nie broni wierzyć w genialne rozwiązania, które doprowadziły
    do tego, że USA są krajem o największym odsetku więźniów i przestępstw. Za
    to bardzo wzbogaciły prywatnych właścicieli więzień.

  • 39. Data: 2014-06-17 23:53:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello elmer,

    Tuesday, June 17, 2014, 11:10:16 PM, you wrote:

> [...]
    > temperatury czyli cech uwiarygadniajacych probke jako pochodza z zywego
    > organizmu, to zadna flaszka z powietrzem nic Ci nie da.

    Trzeźwy kolega wystarczy. Albo pies.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 40. Data: 2014-06-18 00:31:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-06-17 22:56, elmer radi radisson pisze:

    > Tak, a zona bedzie posiadac samochod na meza albo szwagra. Wszyscy beda
    > rejestrowac samochody na siebie nawzajem - az zabraknie ludzi.

    Trochę przekręcasz sens tego systemu.
    Jego celem wbrew pozorom jest to, żeby skazani za jazdę po pijaku MOGLI
    prowadzić samochód, czego dziś robić nie mogą.

    Dziś jest bezwzględny zakaz, a będzie możliwość jazdy z alkolockiem.
    Czyli jest to tak naprawdę złagodzenie kary dla złapanych po pijaku.

    Recydywy która dziś jeździ pomimo zakazu ta kwestia nie dotyczy, bo będą
    jeździć pijani dokładnie tak jak robią to dziś.