  • 21. Data: 2014-06-17 22:40:41
    Temat: Re: Blokady alkoholowe "na razie" dla "nietrzeźwych kierowców"!
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-06-17 18:26, Użytkownik elmer radi radisson napisał:

    > Tyle ze do tego samochodu bedzie musial dostac kluczyki. Zamiast
    > pojechac bez problemu swoim. Jakby nie bylo, jest to przeszkoda.

    Ty na prawdę jesteś taki tępy ?
    Jak wprowadzą to modne stanie się posiadanie samochodu na żonę,
    siostrę, teściową, szwagra czy sąsiada. I nic taki nie musi instalować
    bo nie mam swojego auta.
    Już teraz się zastanawiam jak będzie z autem na współwłasności.
    Dlaczego niewinna małżonka ma obsługiwać takie urządzenie ?

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2014-06-17 22:45:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 17 Jun 2014 22:40:16 +0200 osobnik zwany elmer radi
    radisson napisał:

    > A gdzies opisano takie przypadki? Bo skoro sie tego uzywa, to powinny
    > byc opisane.
    > Jestem sklonny sobie wyobrazic takie rozwiazanie, ze skoro trzeba
    > dmuchnac, to do sensora robi to kierowca, a nie spryskiwacz.

    to się zdecyduj. Bo jak mówiłem o dmuchaniu do sensora to twierdziłeś, że
    to robi pomiar ciągły, a teraz mówisz, ze trzeba dmuchnąć. Jak chcesz
    zapewnić bez kontroli zewnętrznej, że będzie dmuchał kierowca a nie
    pasażer albo zbiornik ze sprężonym powietrzem? a przypadki kiedy alkomat
    przesiewowy wskazywał alkohol po spryskiwaniu to już były

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2014-06-17 22:45:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 17 Jun 2014 22:40:41 +0200 osobnik zwany RadoslawF
    napisał:

> [...]
    > Już teraz się zastanawiam jak będzie z autem na współwłasności. Dlaczego
    > niewinna małżonka ma obsługiwać takie urządzenie ?

    będzie to samo co z konfiskatą. Niekonstytucyjne.

  • 24. Data: 2014-06-17 22:48:03
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-06-17 22:45, masti wrote:

    > to się zdecyduj. Bo jak mówiłem o dmuchaniu do sensora to twierdziłeś, że
    > to robi pomiar ciągły, a teraz mówisz, ze trzeba dmuchnąć.

    ??? O jakim pomiarze ciaglym piszesz, gdzie cos takiego napisalem?

    --

    memento lorem ipsum

  • 25. Data: 2014-06-17 22:49:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 17 Jun 2014 22:48:03 +0200 osobnik zwany elmer radi
    radisson napisał:

    > ??? O jakim pomiarze ciaglym piszesz, gdzie cos takiego napisalem?

    Natomiast takie urzadzenie nie sprawdza stanu
    wylacznie na starcie, wiec to nie jest tak, ze ktos obcy dmuchnie i "sobie
    pojedziesz".

    to jak to sobie wyobrażasz? dmuchanie na gwizdek jak przy czuwaku w
    lokomotywie?

  • 26. Data: 2014-06-17 22:56:33
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-06-17 22:40, RadoslawF wrote:

    > Ty na prawdę jesteś taki tępy ?
    > Jak wprowadzą to modne stanie się posiadanie samochodu na żonę,
    > siostrę, teściową, szwagra czy sąsiada. I nic taki nie musi instalować
    > bo nie mam swojego auta.

    Tak, a zona bedzie posiadac samochod na meza albo szwagra. Wszyscy beda
    rejestrowac samochody na siebie nawzajem - az zabraknie ludzi.

    A teraz sobie przeczytaj, ze te przepisy zakladaja, ze jazda innym
    samochodem, bez takiego urzadzenia, bedzie karana.

    Oczywistym jest, ze nie ma 100% metod na uniemozliwienie chetnemu
    na przejechanie sie na bani. To jest po prostu jeden z batow, oraz
    forma napietnowania. Natomiast najwyrazniej tam gdzie to juz sie
    stosuje, spadek ilosci recydywistow jest zauwazalny. A chyba o to
    chodzi.

    http://ignitioninterlock.com/judges-attorneys-and-le
    gislators/efficacy-of-iid/
    http://www.cdc.gov/media/releases/2011/p0222_ignitio
    ninterlocks.html

    --

    memento lorem ipsum

  • 27. Data: 2014-06-17 22:58:05
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-06-17 22:49, masti wrote:

    > to jak to sobie wyobrażasz? dmuchanie na gwizdek jak przy czuwaku w
    > lokomotywie?

    Brawo, w koncu sie domysliles.

    "At random times after the engine has been started, the IID will
    require another breath sample. The purpose of this is to prevent
    someone other than the driver from providing a breath sample. If the
    breath sample isn't provided, or the sample exceeds the ignition
    interlock's preset blood alcohol level, the device will log the event,
    warn the driver and then start up an alarm"

    --

    memento lorem ipsum

  • 28. Data: 2014-06-17 23:01:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 17 Jun 2014 22:56:33 +0200 osobnik zwany elmer radi
    radisson napisał:

> [...]
    > napietnowania. Natomiast najwyrazniej tam gdzie to juz sie stosuje,
    > spadek ilosci recydywistow jest zauwazalny. A chyba o to chodzi.

    nie ma to jak powołać się na przykłady ze strony producenta urzadzenia :)

  • 29. Data: 2014-06-17 23:02:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 17 Jun 2014 22:58:05 +0200 osobnik zwany elmer radi
    radisson napisał:

> [...]
    > isn't provided, or the sample exceeds the ignition interlock's preset
    > blood alcohol level, the device will log the event, warn the driver and

    po starcie silnika. Czyli nie ciągle. Do tego nadal nie rozwiązano
    problemu dmuchania z flaszki z powietrzem. Co za problem sobie nadmuchać
    za trzeźwego?

  • 30. Data: 2014-06-17 23:05:58
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-06-17 23:01, masti wrote:

    > nie ma to jak powołać się na przykłady ze strony producenta urzadzenia :)

    Pierwsza strona to rzadowka, druga nie wyglada na producenta. Nie liczy
    sie chyba skad informacje pochodza, tylko czy sa zgodne z prawda. Jesli
    uwazasz ze nie sa, proponuje udowodnienie ;)

    --

    memento lorem ipsum