  • 41. Data: 2014-06-18 10:23:49
    Temat: Re: Blokady alkoholowe "na razie" dla "nietrzeźwych kierowców"!
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-06-17 23:53, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Trzeźwy kolega wystarczy. Albo pies.

    To trzezwy kolega nie moze po prostu poprowadzic? Poza tym chyba
    trzeba by go wozic etatowo za dodatkowym wynagrodzeniem. Nie
    wspominajac ze tam gdzie sie stosuje takie urzadzenia, takie dmuchniecie
    jest oczywiscie czynem karalnym. Wiec chyba prostsze
    i bezpieczniejsze jesli kolega wlasnie poprowadzi..

    Chcialbym zobaczyc zmuszanie psa do dmuchniecia w ustnik ;).
    Poza tym pies ma inna fizjologie i przemiane materii od czlowieka.
    Probka z takimi odstepstwami moze zablokowac urzadzenie tak samo jak
    proba dmuchniecia powietrzem z pojemnika.

    --

    memento lorem ipsum

  • 42. Data: 2014-06-18 10:35:36
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-06-18 00:31, Tomasz Pyra wrote:

    > Trochę przekręcasz sens tego systemu.
    > Jego celem wbrew pozorom jest to, żeby skazani za jazdę po pijaku MOGLI
    > prowadzić samochód, czego dziś robić nie mogą.
    > Dziś jest bezwzględny zakaz, a będzie możliwość jazdy z alkolockiem.
    > Czyli jest to tak naprawdę złagodzenie kary dla złapanych po pijaku.

    Obawiam sie ze chyba sam nie przeczytales na czym polega plan:

    http://ms.gov.pl/pl/informacje/news,6112,rzad-przyja
    l-pakiet-propozycji-umozliwiajacych.html

    "Po cofnięciu prawa jazdy na okres 12 miesięcy, osoba ubiegająca się o
    przywrócenie uprawnień, ponownie na okres 3 lat będzie zobowiązana do
    korzystania z blokady alkoholowej."

    To nie jest srodek zastepczy, bo bezwzgledny zakaz zostanie
    utrzymany, tylko tak jak teraz po jakims czasie odzyskiwano
    uprawnienia, tak w przypadku tego rozwiazania do odzyskania uprawnien
    na czas proby trzeba bedzie dodatkowo zainstalowac takie urzadzenie.

    Ja osobiscie w tym przypadku kompletnie nie widze problemu we wdrazaniu
    rozwiazan represyjnych i bijacych dodatkowo po kieszeni. Nie jezdzacych
    po alkoholu przeciez ten problem nie dotyczy.

    --

    memento lorem ipsum

  • 43. Data: 2014-06-18 10:39:27
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-06-17 23:29, masti wrote:

    > ale nikt Ci nie broni wierzyć w genialne rozwiązania, które doprowadziły
    > do tego, że USA są krajem o największym odsetku więźniów i przestępstw. Za
    > to bardzo wzbogaciły prywatnych właścicieli więzień.

    Przeciez to jest rozwiazanie dla bedacych na wolnosci, a nie w
    wiezieniu. I nie lamiacych prawa nie dotyczy.

    You should also bomb Canada. I nowa Zelandie.

    --

    memento lorem ipsum

  • 44. Data: 2014-06-18 13:38:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 18 Jun 2014 10:35:36 +0200 osobnik zwany elmer radi
    radisson napisał:

    > Ja osobiscie w tym przypadku kompletnie nie widze problemu we wdrazaniu
    > rozwiazan represyjnych i bijacych dodatkowo po kieszeni. Nie jezdzacych
    > po alkoholu przeciez ten problem nie dotyczy.

    Kaczyński też mówił, ze policja polityczna to nic bo niewinni nie mają
    sie czego bać

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 45. Data: 2014-06-18 13:38:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 18 Jun 2014 10:39:27 +0200 osobnik zwany elmer radi
    radisson napisał:

    > Przeciez to jest rozwiazanie dla bedacych na wolnosci, a nie w
    > wiezieniu. I nie lamiacych prawa nie dotyczy.

    widzę, że jak się nie napisze wprost to nie dociera. To był przykład
    pokazujący trend.

  • 46. Data: 2014-06-18 14:51:24
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-06-18 13:38, masti wrote:

    > Kaczyński też mówił, ze policja polityczna to nic bo niewinni nie mają
    > sie czego bać

    Wydaje mi sie ze nie piszesz rzeczowo na temat.

    --

    memento lorem ipsum

  • 47. Data: 2014-06-18 14:58:21
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-06-18 13:38, masti wrote:

    > widzę, że jak się nie napisze wprost to nie dociera. To był przykład
    > pokazujący trend.

    Ja nie widze wciaz zwiazku i powodu aby sie czegos obawiac, dopoki sie
    nie jezdzi po pijanemu. Tak bardzo bronisz ich wolnosci?

    Kanada i Nowa Zelandia, ktore tez uzywaja tego srodka chyba nie sa tak
    zamordystycznymi krajami.

    A jednoczesnie u nas istnieje w skali szczegolnej problem pijakow
    za kierownica, wiec na tym wypadaloby sie skupic. Kazda metoda ktora
    powoduje spadek ich ilosci, a tym bardziej na co zwracam raz jeszcze
    uwage, nie ogranicza wolnosci innych, bedzie dobra.

    --

    memento lorem ipsum

  • 48. Data: 2014-06-18 16:38:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson" napisał
    On 2014-06-18 00:31, Tomasz Pyra wrote:

> [...]
    >uprawnienia, tak w przypadku tego rozwiazania do odzyskania uprawnien
    >na czas proby trzeba bedzie dodatkowo zainstalowac takie urzadzenie.

    Pomysl to jakis jest, tylko rzut oka w wyroki sugeruje ze u nas sporo
    osob prowadzi w pierwszym okresie, gdy nie moga, ale i blokady nie
    musza instalowac,
    a czesci sie wypomina "juz raz mial odebrane PJ" i obawiam sie ze to
    ponad 3 lata potrafi byc.

> [...]
    >rozwiazan represyjnych i bijacych dodatkowo po kieszeni. Nie
    >jezdzacych
    >po alkoholu przeciez ten problem nie dotyczy.

    Az do czasu gdy sie okaze ze pijani nadal uczestnicza w wielu
    wypadkach i najlepiej zainstalowac wszystkim.
    No bo niby czemu nie :-)

    J.

  • 49. Data: 2014-06-18 17:02:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 18 Jun 2014 14:58:21 +0200 osobnik zwany elmer radi
    radisson napisał:

    > Ja nie widze wciaz zwiazku i powodu aby sie czegos obawiac, dopoki sie
    > nie jezdzi po pijanemu. Tak bardzo bronisz ich wolnosci?

    nie. Ja po prostu nie cierpię psucia prawa przez uchwalanie
    incydentalnych ustaw po pretekstem jednostkowych przypadków i
    wprowadzania prawa, które jest uciążliwe a równocześnie łatwe do obejscia.
    To jest tworzenie kolejne fikcji prawa. Tak samo jak to, że zaostrzanie
    kar prowadzi do zmniejszenia ilości przestepstw. Tu też kłania się krzywa
    Laffera.

  • 50. Data: 2014-06-18 19:52:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości
> [...]

    >powoduje spadek ich ilosci, a tym bardziej na co zwracam raz jeszcze
    >uwage, nie ogranicza wolnosci innych, bedzie dobra.

    Istnieje jak istnieje - zlikwidujesz pijakow, a 3 tys trupow rocznie
    zostanie, bo ci zawinieni przez pijanych kierowcow to ponizej 5%.

    W krajach gdzie ludzie spokojniejsi, FR wiecej a policja wydajniejsza,
    tam byc moze pijani stanowia problem, gdy na trzezwo wypadkowosc jest
    znikoma.

    J.