  • 1. Data: 2016-03-16 19:43:43
    Temat: Bateria 15V
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Nabyłem taką oto zabawkę:

    http://tinyurl.com/jsaxyf4

    Teraz szukam do tego baterii... no ale ona jest nietypowa: 15V.

    Na szybko się rozglądając, jedyne 15V baterie to dość nietypowe zabawki
    do aparatów foto (starych), ale one są okragłe a na zdjęciu raczzej cos
    podobnego do 6f22. Pytanie więc: czy ktoś na podstawie zerkniecia na to
    zdjęcie może sobie przypomina jaki to typ baterii? Wymiar to około 34x16 mm.

  • 2. Data: 2016-03-16 20:13:04
    Temat: Re: Bateria 15V
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

> [...]
    > podobnego do 6f22. Pytanie więc: czy ktoś na podstawie zerkniecia na to
    > zdjęcie może sobie przypomina jaki to typ baterii? Wymiar to około 34x16
    Baterii takiej nie spotkałem, na Twoim miejscu połączyłbym dwie 9V.
    Jak się domyślam to zródło nap wzorcowego, gdzie to kupiłeś i za ile?

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 3. Data: 2016-03-16 20:44:04
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Cześć.
    >
    > Nabyłem taką oto zabawkę:
    >
    > http://tinyurl.com/jsaxyf4
    >
    > Teraz szukam do tego baterii... no ale ona jest nietypowa: 15V.

    Eveready 411 inaczej BLR121?

    MJ
    PS. A ta zabawka to co to jest?

  • 4. Data: 2016-03-16 21:00:59
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-03-16 20:44, Michał Jankowski wrote:
    > PS. A ta zabawka to co to jest?

    Referencja napiecia na dośc niezłym źródle. De facto obecnie chyba
    najpopularniejszy amatorski "kalibrator" multimetrów.

  • 5. Data: 2016-03-16 21:03:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-03-16 20:44, Michał Jankowski wrote:
    > Eveready 411 inaczej BLR121?

    Dzięki, ale widzę że kłopot ze zdobyciem.

  • 6. Data: 2016-03-16 21:20:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Sebastian Biały pisze tak:

> [...]
    > zdjęciu raczzej cos podobnego do 6f22. Pytanie więc: czy ktoś na
    > podstawie zerkniecia na to zdjęcie może sobie przypomina jaki to

    http://www.aliexpress.com/item/Multimeter-sq-10f20-1
    5v-battery-15v-stromatolith-battery-shiqiang-15v-bat
    tery/1164428796.html

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 7. Data: 2016-03-16 21:21:41
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-03-16 21:20, PiteR wrote:
    > http://www.aliexpress.com/...

    Dzieki, ale cena jednak zabójcza jak na Chiny.

  • 8. Data: 2016-03-16 21:31:20
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    > Cześć.
    >
    > Nabyłem taką oto zabawkę:
    >
    > http://tinyurl.com/jsaxyf4
    >
    > Teraz szukam do tego baterii... no ale ona jest nietypowa: 15V.

    A to musi być ładne, przenośne i na jedną baterię? Bo skoro taki problem
    to może dać w szereg trzy R12 i też będzie prawie 15V, zwykły akumulator
    na 12V jeśli napięcia wystarczy, albo akumulator z jakiejś wkrętarki na 14V.

    Jakub Rakus

  • 9. Data: 2016-03-16 21:44:13
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Dzięki, ale widzę że kłopot ze zdobyciem.

    http://www.ebay.pl/itm/BLR121-BATTERY-FOR-AVO-Model-
    METERS-15V-/391127573177

    Nikt nie mówił, że ma być za 5 złotych. :)

    MJ

  • 10. Data: 2016-03-16 21:52:06
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

> [...]
    > podobnego do 6f22. Pytanie więc: czy ktoś na podstawie zerkniecia na to
    > zdjęcie może sobie przypomina jaki to typ baterii? Wymiar to około 34x16

    Chyba pozostaje ci zrobić koszyczek na 5 pastylkowych ogniw litowych.

    --
    Kaczin