  • 21. Data: 2016-03-17 11:48:04
    Temat: Re: Bateria 15V
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    [...]
    > Wiem, mam. Mało tego, prawdopodobnie ja tego AD wymontuje bo potrzebuje
    > nie do kalibracji tylko jako faktyczną referencją do A/D.[...]

    Pamiętaj o ESD, układy precyzyjne bardzo tego nie lubią. Co ciekawe,
    działają nadal, ale przestają być precyzyjne.
    Przerabiałem, niestety :-(

    P.P.

  • 22. Data: 2016-03-17 12:02:14
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    > Stary jestem a takiego wynalazku nie pamiętam. To musi być coś
    > lokalnego, niestety.

    Nazywało się to 74PX.

    P.P.

  • 23. Data: 2016-03-18 11:17:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2016-03-16 20:44, Michał Jankowski wrote:
    >Dzięki, ale widzę że kłopot ze zdobyciem.

    Eee tam - przeciez widac, ze Chinczyki to robia, wiec wystarczy
    odnalezc na Aliexpres :-)

    Batimex i Wamtechnik - oni mieli rozne baterie, jesli nie taki wprost,
    to moze jakis akumulator na 16-18V.

    J.

  • 24. Data: 2016-03-18 20:05:07
    Od: w...@g...com

    W dniu środa, 16 marca 2016 23:11:54 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Stary jestem a takiego wynalazku nie pamiętam. To musi być coś
    > lokalnego, niestety.
    >
    > --
    > Best regards,
    > RoMan

    Mam w rękach mikrofon MCU 31, pojemnościowy produkcji Tonsil na licencji MBO.
    W środku jest miejsce na dwie baterie - walcowe, wymiary jak wyżej.

    Oznaczenie: Petrix 74, 15V IEC 10F 15

    Kilka modeli mikrofonów MCU i MCO było do tych baterii przystosowane
    ale nawet w czasach młodości tych mikrofonów (chyba lata 70-80-te ubiegłego stulecia)
    nie udało mi się kupić takich baterii - 30V dostarczane było kablem ze wzmacniacza.