  • 1. Data: 2016-03-17 03:45:59
    Temat: sonda, firma creotech i...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W nowej sondzie pokazano firmę creotech instruments s.a.

    Na ich stronie w zakładce produkty znajdziemy aż jeden produkt ; MIPI
    adapter;

    http://creotech.pl/pl/produkt/mipi-dsi-display-shiel
    dhdmi-adapter/

    ale... jest to dokładnie ten sam opisany tutaj ;

    https://hackaday.io/project/364-mipi-dsi-display-shi
    eldhdmi-adapter

    PCB identyczna.

    Czyli - o co chodzi ? "najszybciej rozwijająca się polska firma
    działająca w sektorze kosmicznym" oferuje opensourcowy produkt ?
    Czy tylko mnie wydaje się to dziwne ?

  • 2. Data: 2016-03-17 09:07:34
    Temat: Re: sonda, firma creotech i...
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 17 Mar 2016 03:45:59 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Czyli - o co chodzi ? "najszybciej rozwijająca się polska firma
    > działająca w sektorze kosmicznym" oferuje opensourcowy produkt ?
    > Czy tylko mnie wydaje się to dziwne ?

    Mnie nie dziwi, spotkałem się wielokrotnie z tym że się sprzedaje
    projekty oparte częściowo lub w całości na opensource. I to się
    sprzedaje za 5-6 cyfrowe kwoty.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2016-03-17 09:23:39
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    To jest polska wlasnie, burdelik a w nim znajomi krolika .

    Polska mysl; techniczna juz dawno siedzi w londynie albo w berlinie a te
    niedobitki co pozostaly to widac ich poziom po elektrodzie.

  • 4. Data: 2016-03-17 10:06:29
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    > Czy tylko mnie wydaje się to dziwne ?
    Może po porostu te produkty dla CERNu czy ESA nie są wystawione na widok
    publiczny

  • 5. Data: 2016-03-17 10:36:24
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 03:46:02 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:
> [...]
    >
    > Czyli - o co chodzi ? "najszybciej rozwijająca się polska firma
    > działająca w sektorze kosmicznym" oferuje opensourcowy produkt ?

    Ja klikłem tutaj:
    http://creotech.pl/pl/produkty-strona/
    I lista produktó jest spora.

    Nie wiem ile jest ichnie a ile odgapione.
    Tak czy siak znam inną firme która dłubie w labview i mają całkiem dobre rezultaty na
    sporo prostszych układach w stosunku do konkurencji.

    Dziś nie trzeba robić od zera elektroniki (tak jak jakieś sun-y czy silicon
    graphicsy) aby rezultaty były sprzedawalne...

  • 6. Data: 2016-03-17 11:03:16
    Od: Creotech <g...@g...com>

    Witam,

    Tutaj są obecnie realizowane projekty kosmiczne:
    http://creotech.pl/pl/projekty-blog/

    Tutaj są produkty dla środowiska naukowego:
    http://creotech.pl/pl/produkty-strona/

    Tutaj są produkty na pozostałe rynki (w tej chwili w trakcie alokacji w spółce
    córce):
    http://creotech.pl/pl/rozwiazania-przemyslowe-strona
    /

    Projekt MIPI został zrealizowany przez człowieka współpracującego z Creotech i na
    jego prośbę został wdrożony do produkcji w spółce.

    Dodatkowo tutaj jest dział produkcji firmy (również produkcji kontraktowej w
    szczególności, dzięki podwyższeniu standardów na rynek kosmiczny, medyczny, naukowy i
    wojskowy)
    http://creotech.pl/pl/montaz-smt-tht/

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2016-03-17 12:10:15
    Od: u...@g...com

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 10:05:41 UTC+1 użytkownik tomekp napisał:
    > Może po porostu te produkty dla CERNu czy ESA nie są wystawione na widok
    > publiczny

    Dla nich trzeba spelniac rozne wymogi, normy, exele, msprojecty?, kupowac i montowac
    elementy w odpowiedniej jakosci. Po wyslaniu tego w kosmos ktos musi zajmowac sie
    supportem. A to zajecie, fucha na lata :)