  • 61. Data: 2013-06-05 15:37:58
    Temat: Re: Bateria
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Chris" napisał:

    > Sprawdz, idz do rzecznika ...

    Fajnie się tak dysponuje czyimś czasem, co?
    Jako świeżo tu przybyły troll nie masz pojęcia, jakie trudności ma
    wątkopodawca z załatwieniem zwykłych spraw typu przelew czy wysłanie
    wypowiedzenia. A ty mu każesz się bawić w czasochłonne i kosztowne
    ekspertyzy, dotyczące gównianej baterii w równie gównianym tablecie. Ochłoń
    trochę.

    JoteR

  • 62. Data: 2013-06-05 15:39:37
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Liwiusz nabazgrał(a):

    > I czego to dowodzi, bo wg mnie niczego.

    Tego że można reklamować towar z tytułu niezgodności który ma więcej niż 6
    miesięcy i bez problemy wygrać sprawę.

    Druga sprawa że sam zacząłeś z jakimiś wytartymi majtkami ...

  • 63. Data: 2013-06-05 15:43:46
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    JoteR nabazgrał(a):

    > Fajnie się tak dysponuje czyimś czasem, co?
    > Jako świeżo tu przybyły troll nie masz pojęcia, jakie trudności ma
    > wątkopodawca z załatwieniem zwykłych spraw typu przelew czy wysłanie

    Sam jesteś troll .. a ja nie jestem tu pierwszy raz ...

    > wypowiedzenia. A ty mu każesz się bawić w czasochłonne i kosztowne
    > ekspertyzy, dotyczące gównianej baterii w równie gównianym tablecie.

    Lista ludzi co zrobią to za ciebie :)
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/topics.php?t
    op=19

    > Ochłoń trochę.

    Ja tam jestem wyluzowany ... ciekawe tylko czy ktoś z tu piszących ma jakieś
    pojęcie o reklamacjach, gwarancji, prawem z tym związanym czy tylko udaje i
    czepia się wszystkiego .. albo druga opcja, jest sprzedawcą albo odpowiada
    za producenta i nie chce mieć kosztów związanych z reklamacją klienta bo
    temu przysługuje prawo do wymiany .. lepiej powiedzieć WON i sprzedać drugi
    produkt mając z tego zysk :)

  • 64. Data: 2013-06-05 15:52:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-05 15:39, Chris pisze:
    > Liwiusz nabazgrał(a):

    > Tego że można reklamować towar z tytułu niezgodności który ma więcej niż
    > 6 miesięcy i bez problemy wygrać sprawę.

    Zawsze można reklamować. Natomiast nie pisałeś, aby ktokolwiek "wygrał"
    taką sprawę, jako że nie było sporu ("bez problemu dostał zwrot kasy").
    Po prostu taka polityka firmy, która w przypadku butów ma uzasadnienie
    (rozsądnie patrząc,buty z nienajniższej półki cenowej powinny wytrzymać
    2 lata, natomiast rozsądnie patrząc, nikt nie spodziewa się, że 2-letnia
    bateria będzie tej samej jakości co nowa. Wręcz przeciwnie, 2 lata to
    już najwyższy czas do zmiany baterii).

    > Druga sprawa że sam zacząłeś z jakimiś wytartymi majtkami ...

    Aby ukazać Twoje absurdalne rozumowanie, jakoby sam fakt zużycia się
    produktu w ciągu 2 lat oznaczał jego wadę.

    --
    Liwiusz

  • 65. Data: 2013-06-05 16:00:09
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 5 Jun 2013 15:43:46 +0200, Chris wrote:
    > Ja tam jestem wyluzowany ... ciekawe tylko czy ktoś z tu piszących ma jakieś
    > pojęcie o reklamacjach, gwarancji, prawem z tym związanym czy tylko udaje i
    > czepia się wszystkiego ..

    To dziala w obie strony. Byles juz w sądzie w/s fantu za stowe?

> [...]
    > chce mieć kosztów związanych z reklamacją klienta bo temu przysługuje
    > prawo do wymiany .. lepiej powiedzieć WON i sprzedać drugi produkt

    Nie uwazasz, ze przegiales? Nie kazdy, kto nie podziela Twojej
    ,,niezgodnosciowej'' euforii ma w tym interes.
    A argument ad personam swiadczy tylko o jednym -- o wyprztykaniu się z
    jakichkolwiek innych...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 66. Data: 2013-06-05 16:00:29
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Liwiusz nabazgrał(a):

> [...]
    > lata, natomiast rozsądnie patrząc, nikt nie spodziewa się, że 2-letnia
    > bateria będzie tej samej jakości co nowa. Wręcz przeciwnie, 2 lata to już

    No właśnie Unia stwierdziła ża cały sprzedawany sprzęt ma wytrzymać 2 lata i
    stąd ustawa konsumencka ...

    > Aby ukazać Twoje absurdalne rozumowanie, jakoby sam fakt zużycia się
    > produktu w ciągu 2 lat oznaczał jego wadę.

    Co jest w absurdzie żeby skożystać z przysługującego ci prawa i kelamować
    towar na podstawie ustawy ?? po to właśnie jest żeby z niej kożystać,
    absurdem jest uznanie że coś się zepsuło znaczy idę do sklepu i kupuję drugą
    nową sztukę.

    ps. muszę już lecieć bo mam parę spraw do załatwienia na mieście więc z
    mojej strony EOT bo nie będę miał jak pisać.

  • 67. Data: 2013-06-05 16:04:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-05 16:00, Chris pisze:
    > Liwiusz nabazgrał(a):

    > No właśnie Unia stwierdziła ża cały sprzedawany sprzęt ma wytrzymać 2
    > lata i stąd ustawa konsumencka ...

    Nic takiego nie twierdziła.

> [...]
    >
    > ps. muszę już lecieć bo mam parę spraw do załatwienia na mieście więc z
    > mojej strony EOT bo nie będę miał jak pisać.

    Polecam kurs ortografii.

    --
    Liwiusz

  • 68. Data: 2013-06-05 16:04:54
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Michal Tyrala nabazgrał(a):

    > To dziala w obie strony. Byles juz w sądzie w/s fantu za stowe?

    Siedzę w tym temacie ok 15 lat i znam dobrze tą działkę \, powiem więcej ..
    ludzie potrafią dociekać swoich spraw za jedną RJ45 bo im się żle zacineła
    ... a takie gówno kosztuje z 5 groszy ... nie znasz ludzi ...

    > Nie uwazasz, ze przegiales? Nie kazdy, kto nie podziela Twojej
    > ,,niezgodnosciowej'' euforii ma w tym interes.

    To nie moja niezgodność tylko państwowa bo to państwo gwarantuje ci ustawą a
    nie ja czy sklep personalnie ...

    > A argument ad personam swiadczy tylko o jednym -- o wyprztykaniu się z
    > jakichkolwiek innych...

    Ja mogę tak wieki ... wiem że mam rację i na tam koniec bo muszę wyjść i nie
    wiem o której będę na necie.

    Przypomnę że moja wypowiedz tyczyła się tego że zamist z gwarancji powinno
    się korzystać z ustawy która daje większe możliwości i na tym EOT

  • 69. Data: 2013-06-05 16:22:06
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 5 Jun 2013 16:04:54 +0200, Chris wrote:

    > Siedzę w tym temacie ok 15 lat i znam dobrze tą działkę \, powiem więcej ..
    > ludzie potrafią dociekać swoich spraw za jedną RJ45 bo im się żle zacineła
    > ... a takie gówno kosztuje z 5 groszy ... nie znasz ludzi ...

    To nie jest odpowiedz na pytanie.

    > To nie moja niezgodność

    Wyzej stoi: Twoja ,,niezgodnosciowa'' euforia.
    Poza tym, w zdaniu wyzej chodzi o Twoje dosc burackie sugestie wobec
    interlokutorów (czyli m.in. wobec mnie).

> [...]
    > Przypomnę że moja wypowiedz tyczyła się tego że zamist z gwarancji powinno
    > się korzystać z ustawy która daje większe możliwości i na tym EOT

    Aha, spieprzam zamiast przeprosic. Jest to jakis argument za
    przeedytowanem scorefile'a...

  • 70. Data: 2013-06-05 16:49:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    >Na tym właśnie polega potyczka prawna i interpretacja przepisów :)
    >Odpowiedzialność Sprzedawcy za sprzedany towary wynosi 2 lata od
    >wydania danego towaru Konsumentowi.

    To akurat jest czarno zapisane, z dodatakiem - odpowiedzialnosc z
    tytulu "niezgodnosci z umowa" !

    >Jednak jedynie w ciągu 6 miesięcy od wydania towaru istnieje
    >domniemanie, że niezgodność istniała w chwili wydania, w

    To tez jest czarno zapisane.

    >późniejszym terminie - obowiązek wykazania tego faktu spoczywa na
    >Konsumencie.
    >http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/57401-porad
    nik-konsumenta-przeczytaj.html
    A to juz nie jest wcale zapisane, ale owszem, interpretacja dwoch
    ustaw do tego prowadzi.

    Tylko ze ... ciagle mowa o niezgodnosci z umowa.
    Jakby na bateryjce pisalo 4000mAh, a miala 500 ... to juz rola petenta
    dowiesc ze w chwili zakupu miala tez 500.
    Np odkleja naklejke i pod spodem widzi ogniwa porzadnej firmy z
    napisem 800mAh.

    Ale Trybunowi sprzedano dobra bateryjke.
    Ile miala wytrzymac ? Oto jest pytanie.

    J.