  • 1. Data: 2013-06-03 16:52:45
    Temat: Pasek z powiadomieniami w Androidzie
    Od: dcim24 <d...@g...com>

    Witam,
    Szukam aplikacji, która będzie wyswietlać się na górnej krawędzi ekranu
    głównego w Androidzie, będzie wyświetlać duże ikony baterii, wireless,
    połączenia 3 G itp i za pośrednictwem której można kliknięciem
    włączać/wyłączać te funkcje.
    Niestety, nie pamiętam nazwy, widziałem coś takiego.
    dzięki
    dcim

  • 2. Data: 2013-06-03 18:35:09
    Temat: Re: Pasek z powiadomieniami w Androidzie
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    U mnie w tel jest w standarcie nie musialem nic dogrywac to i moze u ciebie
    tez jest

  • 3. Data: 2013-06-03 19:32:16
    Od: W <w...@w...pl>

    kowtow wystukał, co następuje:

    > U mnie w tel jest w standarcie nie musialem nic dogrywac to i moze u
    > ciebie tez jest

    w standardzie jest chyba tylko w samsungach (i może HTC), przynajmniej tych
    nowszych. W CM też było w standardzie, w nowszych Androidach jest ekran z
    kafelkami po ściągnięciu belki.

  • 4. Data: 2013-06-03 19:32:19
    Od: W <w...@w...pl>

    dcim24 wystukał, co następuje:

> [...]
    > włączać/wyłączać te funkcje.
    > Niestety, nie pamiętam nazwy, widziałem coś takiego.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=at.abr
    axas.powerwidget.free&hl
    =en

  • 5. Data: 2013-06-03 22:46:01
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 03.06.2013 16:52, dcim24 pisze:
> [...]
    > włączać/wyłączać te funkcje.
    > Niestety, nie pamiętam nazwy, widziałem coś takiego.
    notification toggle?

  • 6. Data: 2013-06-04 01:54:35
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-06-03 16:52, dcim24 pisze:
> [...]
    > włączać/wyłączać te funkcje.
    > Niestety, nie pamiętam nazwy, widziałem coś takiego.

    To, czego szukasz zwie się Widgetsoid.
    Wewnatrz aplikacji skonfiguruj sobie widgeta z przełącznikami jakie
    chcesz i każ mu się pojawiać w rozwijanym pasku.
    Korzystam z tego - od kiedy pamiętam - i polecam, bo wygodne i nie
    zajmuje miejsca na pulpicie i zawsze 'pod kciukiem' ;).

  • 7. Data: 2013-06-04 08:36:17
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    W nabazgrał(a):

    > kowtow wystukał, co następuje:
    > w standardzie jest chyba tylko w samsungach (i może HTC), przynajmniej

    HTC nie ma nawet HTC ONE.

  • 8. Data: 2013-06-04 08:47:21
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

> [...]
    > włączać/wyłączać te funkcje.
    > Niestety, nie pamiętam nazwy, widziałem coś takiego.

    Kilka jest - ja używam Power Toggles

    Paweł