  • 121. Data: 2013-06-11 11:07:13
    Temat: Re: Bateria
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-06-11 11:03, Chris pisze:

    > Żeby nie mówić 2 x navi bo to nie wygodne :) jeden tel z navi a drugi
    > tablet z filmem na czas podróży dla pasażera.

    ... i wibrator USB dla pasażerki? :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 122. Data: 2013-06-11 11:08:40
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-06-11 11:01, Chris pisze:

    > A że Chińczyk potrafi to widać na w/w linku :_)
    >
    > http://fishki.net/comment.php?id=138357

    Daj spokój. Po pierwsze primo, to nie Chińczyk, tylko Rusek, a po drugie
    - ktoś se jaja robi.
    (Dla niechętnie klikających: gościu przelutowuje 230V wprost pod USB +5V)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 123. Data: 2013-06-11 11:37:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Jun 2013 19:21:19 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Ale co Ci ten test da w praktyce?

    Mnie niewiele.

    > Jeśli o praktyce, to najpierw sprawdź czy możesz u siebie
    > kupić taką ładowarke jaką ja mam, bo przecież każda inna jest.
    > No chyba że twierdzisz że jest to niemożliwe aby taka ładowarka
    > zasiliła oba telefony i szukasz potwierdzenia/zaprzeczenia :-)

    Ale ty masz te ladowarke, masz dwa ajfony pod reka, mozesz latwo
    sprawdzic :-)

    J.

  • 124. Data: 2013-06-11 13:39:15
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maruda nabazgrał(a):

    > ... i wibrator USB dla pasażerki? :)

    Jak nie potrafisz zadowolić partnerki to już twój problem :)