  • 101. Data: 2013-06-07 12:23:51
    Temat: Re: Bateria
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris94" napisał w wiadomości grup
    Dnia Thu, 6 Jun 2013 00:17:48 +0200, J.F. napisał(a):

    >Aż tak źle nie było, bo przed wyjazdem szczegółowo analizowałem
    >trasę,
    >więc ją z grubsza pamiętałem.

    Z grubsza to ja po kraju wiem, ale ... wiem ze przez Bydgoszcz, ale
    dopiero mnie czeka, czy juz minalem, czy wlasnie omijam.
    Bo tu drogowskaz na Bydgoszcz i nie wiadomo - cieszyc sie, martwic,
    ignorowac ? :-)

    >Ale to była dla mnie nauczka, żeby jednak
    >nigdy nie polegać tylko i wyłącznie na elektronice.

    Mnie raz byla pilnie potrzebna nawigacja, a tu zasiegu nie ma.
    Od tej pory na on-line nawet nie spogladam :-)

    >Po tej przygodzie
    >wrzuciłem sobie kilka map do kieszeni w oparciu fotela i tam już od
    >kilku lat nieruszane jeżdżą.

    Ja mam papier jeszcze ze starych czasow, no i teraz wiecej tej
    elektroniki.
    Ale z papieru u nas coraz gorzej korzystac, jak pilota nie ma.

    Tylko te ladowarki trudno pomiescic :-)

    J.

  • 102. Data: 2013-06-07 18:20:23
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-06-05 10:53, Trybun pisze:

    > Problem w tym że zamknięto punkt Komputronika gdzie zakupiłem ten
    > sprzęt. Dzwoniłem do innego sklepu w pobliskim mieście, jednak zostałem
    > poinformowany że oni się tą reklamacją nie zajmą, - polecili oddać
    > sprzęt do centrali w Poznaniu. A gdy w grę wchodzi Poznań to myślę że
    > już lepiej tablet oddać bezpośrednio do serwisu..?

    Oddaj do serwisu tylko najpierw zadzwoń do tego serwisu. Niech Ci
    podadzą swój numer umowy z kurierem.

    --
    animka

  • 103. Data: 2013-06-07 18:23:04
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-06-05 11:30, mz pisze:

    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup

    > Moim zdaniem bateria to akcesoria. Tablet lub inne urządzenie może działać
    > bez baterii podłączone do ładowarki.

    Nie ma co gdybać tylko zapytać kompetentną osobę.

    Skoro tablet musi mieć baterię i kupuje się go z baterią to jest to
    część tabletu.

    --
    animka

  • 104. Data: 2013-06-08 21:12:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > Tylko te ladowarki trudno pomiescic :-)

    Odkąd producenci poszli po rozum do głowy i łączą
    funkcję ładowarki z funkcją kabla USB do synchronizacji
    to problem się rozwiązuje, bo można w aucie mieć
    wtyczkę do gniazda zapalniczki z dwoma gniazdkami
    USB i staje się to uniwersalną ładowarką samochodową
    z dowolnym kabelkiem USB od telefonu, choćby iPhone.

  • 105. Data: 2013-06-08 21:34:16
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
> [...]
    > USB i staje się to uniwersalną ładowarką samochodową
    > z dowolnym kabelkiem USB od telefonu, choćby iPhone.

    dokładnie, chociaż z tymi dwoma gniazdami USB to nie licz na zbyt dużo.
    Standardowo prąd dostarczany przez taką wtyczkę to 1,5 A, czyli
    niewystarczający na naładowanie dwóch telefonów. Nieliczne mają 2 lub 2.5
    A.

  • 106. Data: 2013-06-09 08:43:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 8 Jun 2013 14:12:44 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > USB i staje się to uniwersalną ładowarką samochodową
    > z dowolnym kabelkiem USB od telefonu, choćby iPhone.

    Pszemolu, nie tylko ajfon jest na swiecie :-)
    Wiem ile ladowarek potrzebuje.

    J.

  • 107. Data: 2013-06-09 18:46:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> wrote in message

> [...]
    > Standardowo prąd dostarczany przez taką wtyczkę to 1,5 A,
    > czyli niewystarczający na naładowanie dwóch telefonów.

    Nie wiem ile prądu żrą inne telefony ale ja z iPhone4 nie miałem
    nigdy takich problemów i aktualnie ładuję w aucie jednocześnie
    iPhone4 i iPhone5 mojej ładniejszej połówki właśnie taką metodą.

  • 108. Data: 2013-06-09 18:48:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Jun 2013 11:46:04 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Nie wiem ile prądu żrą inne telefony ale ja z iPhone4 nie miałem
    > nigdy takich problemów i aktualnie ładuję w aucie jednocześnie
    > iPhone4 i iPhone5 mojej ładniejszej połówki właśnie taką metodą.

    a jedziesz z wlaczona nawigacja na obu ?

    J.

  • 109. Data: 2013-06-09 18:50:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Pszemolu, nie tylko ajfon jest na swiecie :-)
    > Wiem ile ladowarek potrzebuje.

    Nie chodziło mi o to, że iPhone jest tylko na świecie ale o to,
    że nawet jeśli telefon ma nietypowe gniazdo ładowania, tak jak
    iPhone4 ma 30-pinowy stary albo ten mały krótszy Lightning
    w iPhone5 czyli nie ma typowego gniazda USB które można
    użyć do ładowania to wciąż nie potrzebujesz specjalnej ładowarki
    samochodowej jak to kiedyś bywało 5-10 lat temu z telefonami
    motoroli czy samsunga które produkowano z dwoma ładowarkami
    (do gniazdka w ścianie i samochodową) plus osobny kabelek do
    transmisji danych z pecetem. Wtedy musiałeś mieć brzydkie
    duże i nieporęczne rozgałęźniki do gniazda zapalniczki - teraz,
    gdy masz do telefonu jeden kabelek i do tego masz kostkę
    która daje wyjście ładowania typu USB to łatwo jest już ten
    proces zoptymalizować i w samochodzie mieć tylko 2X USB
    które załatwi Ci wszystko za jednym zamachem. A jak nie, to
    samochody mają zwykle więcej niż jedno gniazdo zapalniczki
    więc możesz mieć 2x2=4xUSB i już masz wszystko z głowy...

  • 110. Data: 2013-06-09 18:52:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > a jedziesz z wlaczona nawigacja na obu ?

    W USA mamy takie ograniczone samochody :-) że jedno auto może
    jechać tylko w jednym kierunku i zwykle wystarcza jedna nawigacja :-)))