eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBateriaRe: Bateria
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Trybun <Y...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Bateria
    Date: Wed, 05 Jun 2013 10:53:32 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <komua5$6je$1@node1.news.atman.pl>
    References: <komlj8$kb7$1@node2.news.atman.pl>
    <51aee75b$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <kompa9$1ca$1@node1.news.atman.pl>
    <51aeed03$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
    <komthl$5sf$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 93.154.141.75
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1370422405 6766 93.154.141.75 (5 Jun 2013 08:53:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Jun 2013 08:53:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130509 Thunderbird/17.0.6
    In-Reply-To: <komthl$5sf$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1046366
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-06-05 10:40, Chris pisze:
    > $heikh el $hah nabazgrał(a):
    >
    >> W dniu 2013-06-05 09:28, Chris pisze:
    >>> Zawsze można reklamować na niezgodność z umową a gwarancję wywalić do
    >>> kosza ...
    >> Ale w serwisie powiedzą mu, że na baterię nie ma żadnej gwarancji, bo
    >> to element, który podlega normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu, a on
    >> im uwierzy, więc naprawdę - lepiej przeczytać przed dzwonieniem. A
    >> jak się książeczka z warunkami zgubiła, to może jest gdzieś w sieci,
    >> na przykład na stronie producenta?
    >
    > Ale dla czego ma oddawać do serwsiu ? oddaje się do punktu zakupu bo
    > to sprzedwaca odpowiada za niezgodność towaru, gwarancja w naszym
    > kraju jest żeczą dobrowolną i mkoże być ale może jej też nie być ...
    > ustawa jest nadrzędna.
    >

    Problem w tym że zamknięto punkt Komputronika gdzie zakupiłem ten
    sprzęt. Dzwoniłem do innego sklepu w pobliskim mieście, jednak zostałem
    poinformowany że oni się tą reklamacją nie zajmą, - polecili oddać
    sprzęt do centrali w Poznaniu. A gdy w grę wchodzi Poznań to myślę że
    już lepiej tablet oddać bezpośrednio do serwisu..?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: