  • 11. Data: 2013-06-05 11:00:15
    Temat: Re: Bateria
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-05 10:40, Chris pisze:
    > Ale dla czego ma oddawać do serwsiu ? oddaje się do punktu zakupu bo to
    > sprzedwaca odpowiada za niezgodność towaru, gwarancja w naszym kraju
    > jest żeczą dobrowolną i mkoże być ale może jej też nie być ... ustawa
    > jest nadrzędna.

    A sklep odeśle do serwisu.
    To lepiej iść/jechać do sklepu, czy poczekać na kuriera, który
    przyjedzie po sprzęt i po ew. naprawie go przywiezie?
    I o jakiej niezgodności towaru piszesz? Działał przez 14 miesięcy? Czyli
    był zgodny z umową, a bateria jest właśnie elementem, wobec którego
    najczęściej stosuje się ograniczenia i wykluczenia gwarancji.
    Myślisz, że jak producent podaje, iż urządzenie działa na baterii do 4
    godzin, a po roku będzie działało już tylko dwie, to Ci wymienią baterię
    na nową? Chyba tylko działając marketingowo.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 12. Data: 2013-06-05 11:04:21
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

> [...]
    > był zgodny z umową, a bateria jest właśnie elementem, wobec którego
    > najczęściej stosuje się ograniczenia i wykluczenia gwarancji.

    Dla tego GWARANCJA CIE NIE DOTYCZY BO JEST DOBROWALNA a
    sprzedwacy/prod7ucenci liczą na naiwność klientów i mają rację bo 90% ludzi
    olewa przysługujące mu prawo i idzie jak baran na rzeż kupując nową sztukę
    :)

    > Myślisz, że jak producent podaje, iż urządzenie działa na baterii do 4
    > godzin, a po roku będzie działało już tylko dwie, to Ci wymienią baterię
    > na nową? Chyba tylko działając marketingowo.

    A u nas w firmie bez problemu to wymieniamy ... CUDA PANIE :)

  • 13. Data: 2013-06-05 11:30:42
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup

    >Przecież piszę że na tablet obowiązuje 24 miesięczna gwarancja a na
    >akcesoria 12.. Pytanie na które które nie ma odpowiedzi w gwarancji to
    >takie czy bateria należy do sprzętu czy do akcesoriów..

    Moim zdaniem bateria to akcesoria. Tablet lub inne urządzenie może działać
    bez baterii podłączone do ładowarki.

  • 14. Data: 2013-06-05 11:34:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Jun 2013 09:28:08 +0200, Chris napisał(a):
    > $heikh el $hah nabazgrał(a):
    >
    > Zawsze można reklamować na niezgodność z umową a gwarancję wywalić do kosza

    A umowiliscie sie na jaka zywotnosc baterii ?

    A jak w gwarancji napisali "baterie 1 rok", albo co ciekawsze "baterii
    nie obejmuje" ?

    J.

  • 15. Data: 2013-06-05 11:37:42
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-06-05 11:30, mz pisze:
    > Moim zdaniem bateria to akcesoria. Tablet lub inne urządzenie może
    > działać bez baterii podłączone do ładowarki.

    Ciekawa interpretacja w kontekście urządzenia jakby nie było
    przenośnego. Bez baterii nie można _normalnie_ używać urządzenia.
    Dlatego upierałbym się że jest to integralna część składowa. :-)

  • 16. Data: 2013-06-05 11:48:03
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F. nabazgrał(a):

    > A umowiliscie sie na jaka zywotnosc baterii ?

    Nie trzeba się umawiać to reguluje ustawa konsumencka.

    > A jak w gwarancji napisali "baterie 1 rok", albo co ciekawsze "baterii
    > nie obejmuje" ?

    A co kogo obchodzi gwarancja ??

  • 17. Data: 2013-06-05 12:00:37
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    .pl...

    > Ciekawa interpretacja w kontekście urządzenia jakby nie było przenośnego.
    > Bez baterii nie można _normalnie_ używać urządzenia.
    > Dlatego upierałbym się że jest to integralna część składowa. :-)

    Też uważam, że przenośne ale gdzie to pisze ? Nie czytałem aż tak dokładnie
    instrukcji obsługi ale wydaje mi się, że nie ma tam słowa o tym, że jest to
    urządzenie przenośne. Mogę się mylić.

  • 18. Data: 2013-06-05 12:03:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Jun 2013 11:48:03 +0200, Chris napisał(a):
    > J.F. nabazgrał(a):
    >
    > Nie trzeba się umawiać to reguluje ustawa konsumencka.

    A konkretnie co pisze na ten temat, poprzec cytatem.

    > A co kogo obchodzi gwarancja ??

    Niby nic, ale jakby tak w gwarancji napisano "na zestaw komputerowy
    udziela sie 2 lat gwarancji, z wyjatkiem joysticka, na ktory gwarancja
    wynosi 3 miesiace", to ja bym wnioskowal iz umowiliscie sie, ze
    uszkodzenia joysticka po 3 miesiacach od zakupu naprawiane za darmo
    nie beda.

    I nawet czytajac ustawe konsumencka mozna to wydluzyc do 6 miesiecy
    ... pod warunkiem ze nie nosi sladow uzywania :-)

    No dobra, przydalaby sie wyrazna tablica w sklepie "gwarancja na
    joysticki 3 miesiace".

    J.

  • 19. Data: 2013-06-05 12:04:57
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-06-05 11:30, mz pisze:

    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup

    > Moim zdaniem bateria to akcesoria. Tablet lub inne urządzenie może
    > działać bez baterii podłączone do ładowarki.

    Gwarancja laptopa firmy Asus wyraźnie to zaznacza - 20 miesiące
    gwarancji na sprzęt i 6 miesięcy na baterie, a tu jakoś pominięto ten
    ważny punkt. No nic - dzwonię do serwisu, choć ich odpowiedź wydaje się
    jasna.

  • 20. Data: 2013-06-05 12:29:15
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-06-05 12:04, Trybun pisze:

> [...]
    > gwarancji na sprzęt i 6 miesięcy na baterie, a tu jakoś pominięto ten
    > ważny punkt. No nic - dzwonię do serwisu, choć ich odpowiedź wydaje

    No i okazuje się że nawet nie na 12, ale bateria jest objęta podobnie
    jak ta od laptopa gwarancją na - 6 miesięcy. Tak mnie poinformowano w
    pilskim serwisie firmy Huawei.