  • 11. Data: 2011-04-21 22:23:41
    Temat: Re: Autostop na AUTOSTRADZIE A-4 !!!
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "btn" <w...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:ioq375$a8j$1@inews.gazeta.pl...

    > Po prostu tak wynika z przepisów że nie może i już.

    no dobra, ale z jakiego przepisu, tak konkretnie.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 12. Data: 2011-04-21 22:30:39
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Kuba (aka cita)* napisał(-a):

    > no dobra, ale z jakiego przepisu, tak konkretnie.

    Art. 2, pkt 3 Ustawa Parawo o ruchu drogowym

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2011-04-21 22:35:41
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    zeta.pl

    > Art. 2, pkt 3 Ustawa Parawo o ruchu drogowym

    w którym dziale?
    Art2 jest co najmniej kilka..

    ps. zamiast zacytować konkret, podajesz niejednoznaczne cyferki.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 14. Data: 2011-04-21 22:39:01
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Kuba (aka cita)* napisał(-a):

    > w którym dziale?
    > Art2 jest co najmniej kilka..

    Na wszystkie działy Art 2 jest tylko jeden

    > ps. zamiast zacytować konkret, podajesz niejednoznaczne cyferki.

    Spadaj. Chciałeś konkretny przepis, to go dostałeś. Jednoznaczny

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 15. Data: 2011-04-21 22:39:54
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    zeta.pl

    > Art. 2, pkt 3 Ustawa Parawo o ruchu drogowym

    a więc:

    [quote]
    Art. 2.
    3. autostrada - drogę dwujezdniową, oznaczoną odpowiednimi znakami
    drogowymi, na której nie dopuszcza się ruchu poprzecznego, przeznaczoną
    tylko do ruchu pojazdów samochodowych, które na równej, poziomej jezdni mogą
    rozwinąć prędkość co najmniej 40 km/h, w tym również w razie ciągnięcia
    przyczep;
    [/quote]

    Co z powyższego eliminuje "skuter" z ruchu po autostradzie?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 16. Data: 2011-04-21 22:40:31
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    >W wiadomości
    zeta.pl

    > Na wszystkie działy Art 2 jest tylko jeden

    > Spadaj. Chciałeś konkretny przepis, to go dostałeś. Jednoznaczny

    sam spadaj i przeczytaj mój post, który nie został anulowany...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 17. Data: 2011-04-21 22:42:19
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Kuba (aka cita)* napisał(-a):

    > sam spadaj i przeczytaj mój post, który nie został anulowany...

    A ty przeczytaj przytoczony przepis

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 18. Data: 2011-04-21 22:44:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 22:13:18 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > ale dlaczego?
    > Oświecisz mnie?

    A przeczytaj co to autostrada...

    --
    ___________ (R)

  • 19. Data: 2011-04-21 22:45:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 22:35:41 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > w którym dziale?
    > Art2 jest co najmniej kilka..
    >
    > ps. zamiast zacytować konkret, podajesz niejednoznaczne cyferki.

    One są jednoznaczne, w Ustawie PoRD jest tylko jeden artykuł drugi i ma
    tylko jeden punkt trzeci, który mówi:

    Użyte w ustawie określenia oznaczają:

    Czy jeszcze czegos nei rozumiesz?
    --
    ___________ (R)

  • 20. Data: 2011-04-21 22:46:01
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Kuba (aka cita)* napisał(-a):

> [...]
    > również w razie ciągnięcia przyczep;
    > [/quote]
    >

    > Co z powyższego eliminuje "skuter" z ruchu po autostradzie?

    *tylko do ruchu pojazdów samochodowych* Ale to trzeba rzoumieć co się
    przytacza, a jeszcze wcześniej przeczytać

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675