  • 21. Data: 2011-04-21 22:46:17
    Temat: Re: Autostop na AUTOSTRADZIE A-4 !!!
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:4db096a9$1@news.home.net.pl...
    >W wiadomości
    zeta.pl

    > A ty przeczytaj przytoczony przepis

    przecież go zacytowałem, bądz tak uprzejmy i odnieś sie do cytatu.

    ps. dla ułatwienia sprawdz dodatkowo:
    1. co to jest motorower
    2. co to jest skuter
    3. dlaczego punkt 1 i punkt 2 nie są tożsame

    Pomijając to, ze praktycznie wszystkie, bez nielicznych wyjątków zaraz po
    wyjechaniu ze sklepu motorowery stają sie motocyklami w myśl litery prawa,
    skąd masz pewność, ze widziany skuter nie był motocyklem?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 22. Data: 2011-04-21 22:48:03
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > *tylko do ruchu pojazdów samochodowych* Ale to trzeba rzoumieć co się
    > przytacza, a jeszcze wcześniej przeczytać

    jak zaczniesz pisać pod jednym ciągiem logicznym, to przestaniesz pomijać
    istotne informacje, ktore już zostały napisane.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 23. Data: 2011-04-21 22:49:42
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    wiadomości news:c1.01.3QFsYG$0FP@mike.oldfield.org.pl...

    > Użyte w ustawie określenia oznaczają:
    > autostrada - drogę dwujezdniową, oznaczoną odpowiednimi znakami drogowymi,
    > na której nie dopuszcza się ruchu poprzecznego, przeznaczoną tylko
    > do ruchu pojazdów samochodowych, które na równej, poziomej jezdni
    > mogą rozwinąć prędkość co najmniej 40 km/h, w tym również w razie
    > ciągnięcia przyczep;
    >
    > Czy jeszcze czegos nei rozumiesz?

    Ja sie pytam gdzie kupiłeś szklaną kule, która powiedziała Ci, ze widziany
    "skuter" był motorowerem?
    ps. tak jak napisalem - zupelnie pomijam fakt, ze 90% motorowerów, zgodnie z
    literą prawa, przestała nimi być po opuszczeniu sklepu a odwiedzeniu
    pierwszego warsztatu serwisowego.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 24. Data: 2011-04-21 22:50:11
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    wiadomości news:c1.01.3QFsW5$0FO@mike.oldfield.org.pl...

    > A przeczytaj co to autostrada...

    a przeczytaj co to skuter i czy jest o nim cokolwiek w PoRD.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 25. Data: 2011-04-21 22:51:34
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Kuba (aka cita)* napisał(-a):

    > 2. co to jest skuter

    Nie ma takiego pojazdu

    > 3. dlaczego punkt 1 i punkt 2 nie są tożsame

    Bo skuterów w PoRD nie ma

> [...]
    > zaraz po wyjechaniu ze sklepu motorowery stają sie motocyklami w myśl
    > litery prawa, skąd masz pewność, ze widziany skuter nie był

    Tak samo mam jak i nie mam. Jak w DR jest mototrower, to może być nawet
    rakietą kosmiczną

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 26. Data: 2011-04-21 22:54:49
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    >W wiadomości
    zeta.pl

    > Nie ma takiego pojazdu

    > Bo skuterów w PoRD nie ma

    a ja sie pytam czy była mowa o motorowerze, czy o skuterze?

    > Tak samo mam jak i nie mam. Jak w DR jest mototrower, to może być nawet
    > rakietą kosmiczną

    No to odpowiedz mi skąd wiesz, ze w DR miał wpisane motorower?
    A moze to była mała Vespa 125cc?

    Na pierwszy rzut oka nie odróżnisz jej od Vespy 50cc nawet po zdjęciu
    wszystkich blach jakie ma na sobie.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 27. Data: 2011-04-21 22:59:18
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Kuba (aka cita)* napisał(-a):

    > No to odpowiedz mi skąd wiesz, ze w DR miał wpisane motorower?

    Bo to jest mój motorower i to ja na nim jechałem

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 28. Data: 2011-04-21 23:00:33
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > ps. tak jak napisalem - zupelnie pomijam fakt, ze 90% motorowerów, zgodnie
    > literą prawa, przestała nimi być po opuszczeniu sklepu a odwiedzeniu
    > pierwszego warsztatu serwisowego.

    ten nie był, jechał na pewno nie więcej niż 40 km/h - różnica w porównaniu
    do pozostałych samochodów np ciężarowych była bardzo duża,

    brat

  • 29. Data: 2011-04-21 23:00:39
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

  • 30. Data: 2011-04-21 23:07:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Apr 2011 22:45:53 +0200, Adam Płaszczyca wrote:
> [...]
    >do ruchu pojazdów samochodowych, które na równej, poziomej jezdni
    >mogą rozwinąć prędkość co najmniej 40 km/h, w tym również w razie

    Malo. Trzeba jeszcze

    33) pojazd samochodowy - pojazd silnikowy, którego konstrukcja [...]

    32) pojazd silnikowy - pojazd wyposażony w silnik, z wyjątkiem
    motoroweru i pojazdu szynowego;

    Bo sam motorower jest ograniczony 45 km/h.
    Oczywiscie skuter moze byc motocyklem a nie motorowerem.

    J.