  • 191. Data: 2012-03-20 21:11:16
    Temat: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > To jakiś kretynizm uważać, że lepiej mam automatyczną.
    >
    > Jeżdżę zautomatyzowaną
    może dlatego że masz zautomatyzowaną reczną skrzynie a nie prawdziwy
    automat.

  • 192. Data: 2012-03-20 21:17:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-20 21:05, J.F. pisze:

    > A propos - dzis wlasnie zjezdzalem z gorki, doskonala do tego zeby wrzucic
    > na luz i jechac dalej ... i jak to sie robi w automacie ?
    > Na N ?

    Z górki na luzie? Hmmmm...

    > Mnie tam nie przeszkadza. Ale ja unikam korkow.

    Jak unikasz korków? Ja niby też unikam, niemniej automat jest jak
    najbardziej oczekiwany, rozwiązaniem w zasadzie w każdej sytuacji.

    > Odkad gadanie przez telefon podrozalo, to manual mniej przeszkadza :-)

    Ja w zasadzie od zawsze używam telefonu przez zestaw, więc zmiana
    mandatów nie robi na mnie żadnego wrażenia (nie tylko tych - w ogóle),
    ale manual w mieście przeszkadza coraz bardziej.

    No, ale Ty gdzieś pisałeś, że do pracy masz z 15 minut samochodem...

  • 193. Data: 2012-03-20 21:31:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Mar 2012 10:07:41 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Czyli hop do rowu (na prawym) albo na czołówkę z TIRem (na lewym
    > zakręcie)?

    A wolisz do rowu z efektownym piruetem, czy ustawic sie do czolowki bokiem?
    :-)

    Zreszta przeciez raz podobna przygode miales - brak ESP w lanosie pomogl ?

    J.

  • 194. Data: 2012-03-20 21:33:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 20 Mar 2012 21:05:10 +0100 osobnik zwany J.F. wystukał:

    > A propos - dzis wlasnie zjezdzalem z gorki, doskonala do tego zeby
    > wrzucic na luz i jechac dalej ... i jak to sie robi w automacie ? Na N ?

    nic się nie robi. nie ma potrzeby wachlowania na N, a nawet nie powinno
    się

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 195. Data: 2012-03-20 21:43:32
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 20.03.2012 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > A propos - dzis wlasnie zjezdzalem z gorki, doskonala do tego zeby wrzucic
    > na luz i jechac dalej ... i jak to sie robi w automacie ?
    > Na N ?

    A po kiego czorta wrzucasz luz w takiej sytuacji?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 196. Data: 2012-03-20 21:49:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Mar 2012 09:09:49 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Nikomu ze znajomych ręczna skrzynia nie padła,

    No, mnie padla, ale powiedzmy ze to dawno bylo i nieprawda.

    Analiza allegro pokazuje ze "choinka" sie sprzedaje, ale do malucha, zuka i
    jedna do CC

    > automata naprawiało chyba
    > ze trzech znajomych - i to pomimo rażącej dysproporcji w ilościach
    > jednych i drugich skrzyń.

    A ilu sie nie popsula ?

    Ja tam jezdze tym niedobrym silnikiem forda 1.8TD w ktorym nagminnie pekaja
    glowice.

    P.S. Kilka synchronizatorow na allegro sie sprzedalo, i to nie tylko do
    malucha. Ale wiecej sie sprzedalo kompletnych skrzyn.

    J.

  • 197. Data: 2012-03-20 21:54:22
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20.03.2012 21:43, Krzysiek Kielczewski pisze:

    > A po kiego czorta wrzucasz luz w takiej sytuacji?

    Zeby moc napisac jakis bzdet na temat automatow ;)

  • 198. Data: 2012-03-20 21:56:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Mar 2012 21:43:32 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > A po kiego czorta wrzucasz luz w takiej sytuacji?

    A co mam robic - krecic 3-4 tys rpm bez potrzeby ?

    J.

  • 199. Data: 2012-03-20 21:57:54
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-03-20 08:01, Krzysiek Matyasik pisze:

    > 180 na wlocie do zadupia? Na pewno wiesz, co piszesz i - być
    > może - co robisz?

    Wiem ... droga szeroka jak boisko po 2 pasy w każdą stronę.

    > towarzystwo "poŻygać". Z "RZyganiem" jeszcze bym sobie poradził,
    > a tak - zagadka jest zbyt trudna.

    Nawet zakładam, że jej nie rozwiążesz.

    > A gdzie ja pisałem o ciągłej jeździe z jednostajną prędkością?

    No pisałeś, że jednostajna jazda z prędkością 180 km/h to jazda
    "jazda była
    szarpana i agresywna"

    Chyba, że nie wiedziałeś o czym piszesz, i postanowiłeś postukać
    w klawiaturę "dla przebiegów" tejże ?

    > Pisałem o zakrętach, ale widzę, że Ty znasz się jedynie na
    > prostych odcinkach...

    A ja pisałem "...rzygających pasażerów podczas gdy ty się
    rozkoszowałeś "

    Jakże bardzo brakuje mi teorii.

  • 200. Data: 2012-03-20 22:05:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Mar 2012 21:17:14 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    > ale manual w mieście przeszkadza coraz bardziej.
    >
    > No, ale Ty gdzieś pisałeś, że do pracy masz z 15 minut samochodem...

    Ale to jak sa duze korki.
    Jak nie ma to dluzej sie parkuje niz jedzie :-(

    J.