  • 91. Data: 2012-03-19 00:11:50
    Temat: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-19 00:07, megrims pisze:

    > nie "większego przeniesienia momentu" tylko
    > "przeniesienie większego momentu". Chyba, że ty Yoda ;)
    >
    > Późno jest. UTFG

    Megrims idz spać bo ja się boje, żebym się z tobą niewyspanym spotkał na
    krajówce. Co ty masz za zabawkę teraz po tym AMG 63??

  • 92. Data: 2012-03-19 00:19:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ojciec

    > Co ty masz za zabawkę teraz po tym AMG 63??

    Teraz ma czterookiego futrzaka z gór. :>

  • 93. Data: 2012-03-19 00:25:47
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 18.03.2012 megrims <m...@i...pl> napisał/a:

    > Tymi automatami, którymi miałem okazję się wykopywać dało się
    > robić tak, że dajesz D i gaz. Jak zaczynał się ślizgać, to noga
    > z gazu i jak się cofnął na do oporu, to znów gaz. Ale delikatnie
    > oczywiście. Jeszcze kwestia czy lepiej ESP wyłączyć w tym czasie,
    > czy nie.

    Yyyy. Cofał się z ASB ustawionym na "D"?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 94. Data: 2012-03-19 00:32:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sun, 18 Mar 2012 21:00:44 +0100, megrims wrote:

    > Nie prawda. Nie wszystkie ASB tak mają.
    > Skrzynia w C63 pozwalała takie rzeczy robić.

    Podczas zwlaniania sama zrobi redukcję, bo wie że za chwilę jest zakręt
    który będziemy jechać bokiem? ;)

  • 95. Data: 2012-03-19 00:34:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On 18 Mar 2012 22:08:57 GMT, to wrote:

    > begin megrims

    > Ale po co rezygnować z jednej z najfajniejszych rzeczy w aucie, czyli w
    > pełni manualnej, mechanicznej zmiany biegów?

    W sumie taka samo ona fajna jak ręczne ustalanie składu mieszanki...

    Skrzynia biegów co do zasady to zło wynikające z niedoskonałej
    charakterystyki silnika spalinowego.

    Docelowa opcja to silnik o równej mocy w całym zakresie obrotów i to osobny
    na każde z czterech kół :-)

  • 96. Data: 2012-03-19 00:37:46
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-03-18 23:08, ojciec pisze:

    > Odpowiedz!

    Przecież odpowiedział. Jeśli chcesz w automacie z jakichś
    powodów zredukować (jak to napisałeś, dla złapania
    przyczepności) - to w automacie wykonuje się ręcznie redukcję.

    Jeśli chcesz hamować biegami - hamujesz biegami ... po prostu.

  • 97. Data: 2012-03-19 00:40:00
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tomasz Pyra

    > W sumie taka samo ona fajna jak ręczne ustalanie składu mieszanki...

    Np. Apexi SAFC pozwala to robić wygodnym interfejsem z kabiny. :>

    > Skrzynia biegów co do zasady to zło wynikające z niedoskonałej
    > charakterystyki silnika spalinowego.
    >
    > Docelowa opcja to silnik o równej mocy w całym zakresie obrotów i to
    > osobny na każde z czterech kół :-)

    Zgoda, ale mi to po prostu sprawia przyjemność. I tyle. :>

  • 98. Data: 2012-03-19 00:42:29
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > potrafi docenić rozkosze dynamicznej jazdy górskimi drogami a nie
    > wlecze się w górach jak ostatnia ciota i trzyma nogę na hamulcu przez
    > cały zjazd.

    Heh ... a miałeś na serpentynach kiedyś rzygających pasażerów
    podczas gdy ty się rozkoszowałeś ? :)

    Przyjmijmy, że normalny kierowca to taki co wiezie pasażerów :)

    Pasażery, to osoby, które zaczynają zawsze krzyczeć kiedy ty
    doceniasz rozkosze :D

  • 99. Data: 2012-03-19 00:42:39
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-19 00:11, ojciec pisze:
    (ciach)
    > Megrims idz spać bo ja się boje, żebym się z tobą niewyspanym spotkał na
    > krajówce. Co ty masz za zabawkę teraz po tym AMG 63??

    Nie zabawka, ale tapczan dla starych dziadków. W216 V12 biturbo.
    Ale z nudów dostaje na głowę pomału.

  • 100. Data: 2012-03-19 00:45:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Mar 2012 00:34:36 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

> [...]
    > charakterystyki silnika spalinowego.
    >
    > Docelowa opcja to silnik o równej mocy w całym zakresie obrotów i to osobny

    To sie bedzie oplacalo wstawic skrzynie w piasty - redukcja i pedal w
    podloge :-)

    J.