  • 181. Data: 2012-03-20 08:04:05
    Temat: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Od: Krzysiek Matyasik <m...@w...pl>

    W dniu 2012-03-20 04:52, Marek Dyjor pisze:

    > szuflowanei węgla do kotła czy noszenei wody w wiadrach też komuś może
    > sprawiać przyjemność, przez dwa tygodnie urlopu ale nie przez całe życie.
    >
    > Najbardziej zasrywać sie nad reczną skrzynką bedą ci co nigdy automatem
    > nei jeździli i nigdy sobei wozu z automatem nie kupią (może ich nie
    > stać) a jeżdża i tak jak kapelusznicy.

    Najbardziej zasrywają się fanatycy, którzy tak bardzo cieszą się z faktu
    zakupu/przejażdżki automatem, że w jednej chwili szufladkują
    użytkowników skrzyń manualnych jako gorszy gatunek.

    Ludzie, opamiętajcie się! Czy to manual, półautomat, automat, DSG, gaz,
    ropa czy prąd, to nadal są samochody i każdy jeździ tym, na co go stać
    albo na co ma ochotę! Dawno temu były wojny typu Commodore vs Atari,
    teraz mamy wojenki wyznawców różnych typów skrzyń przekładniowych,
    paranoja!

  • 182. Data: 2012-03-20 08:32:55
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak, Sun, 18 Mar 2012 20:01:45 +0100,
    pl.misc.samochody:

    > Nie bój, nie bój. Odmieni Ci się po pierwszej solidniejszej naprawie. ;)

    Właśnie. Znajomemu zaśpiewali w serwisie 3k za zmianę oleju w skrzyni.
    Podziękował.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 183. Data: 2012-03-20 09:58:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysiek Matyasik wrote:

    > 180 na wlocie do zadupia? Na pewno wiesz, co piszesz i - być może - co
    > robisz? Pewnie, że nie wiem, dlaczego ma się towarzystwo "poŻygać". Z
    > "RZyganiem" jeszcze bym sobie poradził, a tak - zagadka jest zbyt
    > trudna.

    albo ze strachu albo tak sie nachlali w dyskotece na wsi :)

  • 184. Data: 2012-03-20 15:08:40
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Jak się zna auto, to spokojnie można się dopasować - wystarczy np. w
    > ostatniej fazie "podjazdu" przodem już wrzucać wsteczny, tak żeby
    > zmiana wypadła na szczycie.

    Najszybsza metoda rozwalenia ASB :D

  • 185. Data: 2012-03-20 17:12:46
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 18 Mar 2012 22:08:57 GMT, to napisał(a):
    > begin megrims
    > Ale po co rezygnować z jednej z najfajniejszych rzeczy w aucie, czyli w
    > pełni manualnej, mechanicznej zmiany biegów?

    Ja na przemian jeżdżę manualem i automatem (starym, ale jednak) i podczas
    jazdy tym drugim cholernie mnie wkurza że nie mogę kontrolować obrotów
    silnika w takim stopniu jak w manualu :) Po prostu nie lubię gdy silnik ma
    zbyt niskie/wysokie obroty...
    Tak, można sobie przełączać ręcznie biegi - tylko po co wtedy ASB?

    No i mając ASB człowiek staje się chamem który stojąc na czerwonym wali
    zaświeconym STOP po oczach kierowców za nim ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 186. Data: 2012-03-20 20:10:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 18 Mar 2012 19:58:48 +0100, w <jk5b94$d9k$1@news.task.gda.pl>, "Marek
    Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Co za przyjemność machać przez cały dzień wajchą i pedałować jak głupi skoro
    > można sobie wygodnie jeździć jak biały człowiek gaz, hamulec, luzik.
    >
    > To jakiś kretynizm kompletny uważać, że lepiej mieć manualną.

    To jakiś kretynizm uważać, że lepiej mam automatyczną.

    Jeżdżę zautomatyzowaną, ale od czasu do czasu manualem.
    Oba warianty są dla mnie równie wygodne. Zaczynam nawet tęsknić za manualem :).
    Zwłaszcza zimą :)).

  • 187. Data: 2012-03-20 20:11:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 18 Mar 2012 21:31:46 +0100, w
    <s...@k...sail-ho.p
    l>, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Tak z ciekawości (podpinam się w dość losowym miejscu) jak samochodem z
    > automatem wyjechać z miejsca, gdzie udaje mi się wyjechać tylko metodą
    > rozbujania samochodu przód-tył? Oczywiście z uwzględnieniem różnych ASB,
    > bo to pewnie robi różnicę.

    Musi być szeroki rów, by automat zdążył przełączać biegi :).

  • 188. Data: 2012-03-20 20:27:30
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    > Właśnie. Znajomemu zaśpiewali w serwisie 3k za zmianę oleju w skrzyni.
    > Podziękował.

    Jaki samochód jaka skrzynia ?
    Do mojej Jatco JF506E potrafią też krzyknąć, a 5l oleju które wystarczą
    do statycznej wymiany kosztuje ~200zł :D
    Statyczną wymianę robi się samemu w 30min :)

    Pozdrawiam !

  • 189. Data: 2012-03-20 21:05:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Mar 2012 19:58:48 +0100, Marek Dyjor napisał(a):
> [...]
    > Co za przyjemność machać przez cały dzień wajchą i pedałować jak głupi skoro
    > można sobie wygodnie jeździć jak biały człowiek gaz, hamulec, luzik.

    A propos - dzis wlasnie zjezdzalem z gorki, doskonala do tego zeby wrzucic
    na luz i jechac dalej ... i jak to sie robi w automacie ?
    Na N ?

    > To jakiś kretynizm kompletny uważać, że lepiej mieć manualną.

    Mnie tam nie przeszkadza. Ale ja unikam korkow.
    Odkad gadanie przez telefon podrozalo, to manual mniej przeszkadza :-)

    J.

  • 190. Data: 2012-03-20 21:10:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek Osiecki wrote:

> [...]
    >
    > No i mając ASB człowiek staje się chamem który stojąc na czerwonym
    > wali zaświeconym STOP po oczach kierowców za nim ;)

    przecież mozesz jak w manualu wywalić na P i zgasić silnik nawet :)
    albo pociągnąć za przełącznik automatycznego hamulca postojowego