  • 201. Data: 2012-03-20 22:16:04
    Temat: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 19 Mar 2012 22:17:37 +0100, DoQ napisał(a):

    > Możesz tak zrobić w większości silników wyposażonych w zmotoryzowaną
    > przepustnicę.

    Wiem. I to powód, dla którego nie lubie nowych aut, które powodują, że
    przestaję być kierowcą, a staję się dupą.

    --
    ___________ (R)

  • 202. Data: 2012-03-20 22:18:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 19 Mar 2012 23:35:25 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > No i?

    No i masz te milisekundy....

    > Ale paliwo wydziela jak uważa.

    I owszem, jednak dalej masz mniejsze lagi. Przede wszystkim - wiedząc o
    turbodziurze przy manualnej skrzyni mogę, z wciśniętym sprzęgłem nieco
    wcześniej nacisnąć gaz, przez co silnik i turbina się rozkręcą. Dzięki temu
    w momencie, kiedy będę chciał ruszyć auto dynamicznie ruszy.
    W wypadku automatu niewykonalne.

    > LOL. Mógłbyś to moim (sprawnym) (x)TD(x) to wytłumaczyć?

    Piszę o konkretnym przypadku V XC60.

    > Jak kiepska skrzynia...
    Najnowsza!

    --
    ___________ (R)

  • 203. Data: 2012-03-20 22:31:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Mar 2012 20:11:33 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > Musi być szeroki rów, by automat zdążył przełączać biegi :).

    No, tak prawde mowiac to w manualu wsteczny wrzuca sie dlugo.
    Takie rozbujanie to zazwyczaj robie sprzeglem, na biegi nie ma czasu.

    J.

  • 204. Data: 2012-03-20 23:00:24
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-20 21:56, J.F. pisze:

    > A co mam robic - krecic 3-4 tys rpm bez potrzeby ?
    >
    > J.

    do odcięcia ;)

  • 205. Data: 2012-03-20 23:03:31
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 20 Mar 2012 16:12:46 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > No i mając ASB człowiek staje się chamem który stojąc na czerwonym wali
    > zaświeconym STOP po oczach kierowców za nim ;)

    Z moich obserwacji wynika zatem że większość kierowców w PL ma automat.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 206. Data: 2012-03-20 23:12:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Mar 2012 23:00:24 +0100, megrims napisał(a):

    > do odcięcia ;)

    No nie, takich gorek w Polsce nie robia zeby sie dalo do odciecia :-)

    Tzn robia, ale tam to nawet ja nie zjezdzam na luzie :-)

    J.

  • 207. Data: 2012-03-20 23:20:01
    Od: Krzysiek Matyasik <m...@w...pl>

    > Wiem ... droga szeroka jak boisko po 2 pasy w każdą stronę.

    Rozumiem, że jest tam również zniesione ograniczenie prędkości.

    > Nawet zakładam, że jej nie rozwiążesz.

    Masz rację, do takiego poziomu jeszcze mi daleko. A podasz kiedyś
    rozwiązanie?

    > Chyba, że nie wiedziałeś o czym piszesz, i postanowiłeś postukać w
    > klawiaturę "dla przebiegów" tejże ?

    To klawiaturze także liczy się przebieg?

    > Jakże bardzo brakuje mi teorii.

    Tu się z Tobą zgadzam - brakuje Ci jej, bardzo często dajesz temu dowód.

    Jeśli merytoryczna dyskusja ma zamienić się w pyskówkę na poziomie
    bazaru, to daruj sobie - nie odpiszę.

  • 208. Data: 2012-03-21 00:53:08
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Cezary Daniluk, Tue, 20 Mar 2012 20:27:30 +0100, pl.misc.samochody:

    > Jaki samochód jaka skrzynia ?

    Chryslet jakiś, nie mam pojęcia jaka skrzynia (poza tym, że automat). A
    może to razem z przyległościami do skrzyni było.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 209. Data: 2012-03-21 01:33:11
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-03-20 23:20, Krzysiek Matyasik pisze:

    > Rozumiem, że jest tam również zniesione ograniczenie prędkości.

    Źle rozumiesz ... od początku.

    > Masz rację, do takiego poziomu jeszcze mi daleko. A podasz
    > kiedyś rozwiązanie?

    Rozwiązanie czego ? Jeśli chodzi o rozwiązanie, które mam na
    myśli - pierdolnąłem babola, a ty zwaliłeś konia i żeńską część
    rodziny brandzlując się, jaki to jesteś keyboard warrior, bo
    zmiażdżyłeś mnie siłą argumentów.

    > To klawiaturze także liczy się przebieg?

    A nie ?

    > Tu się z Tobą zgadzam - brakuje Ci jej, bardzo często dajesz
    > temu dowód.

    O ! W końcu mogę przyznać ci rację. Jestem prostakiem ...
    opieram się tylko na praktyce. O panie ! O Mistrzu - napawaj
    mnie teorią, proszę ...

    > Jeśli merytoryczna dyskusja ma zamienić się w pyskówkę na
    > poziomie bazaru, to daruj sobie - nie odpiszę.

    Ale to ty, kurwa, sprowadziłeś dyskusję do poziomu pyskówki.
    Napisałem, że kiedy człek "rozkoszuje się jazdą" - przeciętny
    pasażer tego nie kumający rzyga dalej niż widzi ... czy rzyga
    jak kot ... Natentychmiast zacząłeś mi imputować, że jadę
    "agresywnie" ... Jesteś jak sam wspominasz teoretykiem, i nie
    wiesz co to jest DK77 na dystansie do mojego zadupia. A jest to
    długa prosta wybudowana na mocnych pagórkach - ciągle góra - dół
    - góra - dół - góra - dół ... Już jak byłem gówniarzem i latałem
    tą trasą jako pasażer Warszawką/Skarpetą/Kredensem czułem błogie
    uczucie gdy żołądek zaczyna wypychać tchawicę na zewnątrz ...
    przeciętna osoba, która przed każdą podróżą zażywa nieśmiertelny
    aviomarin - zdycha na tym odcinku powyżej 150 km/h ... bo "raz
    na wierzchu raz na dnie, tak w życiu jest to każdy wie" ...

    I wtedy pojawiłeś się ty ... jesteś szybki, niezawodny i masz
    tylko jeden cel ... pokonać wroga doświadczeniem ...
    (pominąwszy, że doświadczeniem teoretycznym).

    A teraz przechodząc do konkretu - wszedłeś w dialog o temacie, o
    którym nie masz jebanego pojęcia ... i wielce oburzony ...
    Łolaboga ...

    Zatem życzliwe - spierdalaj - niech bozia wynagrodzi twojej
    kobiecie w dzieciach ... przy najbliższej możliwej okazji. Jeśli
    tak będzie - nie ty będziesz ojcem.

    PLONK

  • 210. Data: 2012-03-21 08:30:06
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    > A co mam robic - krecic 3-4 tys rpm bez potrzeby ?

    4krpm? Zmień bieg. Albo zostaw ten i puść hamulec.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski