  • 1. Data: 2012-03-19 01:38:07
    Temat: reno - silnik się psuje ?
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    7rok nimi jeżdżę, a takie cudo po raz pierwszy widzę...

    obroty zaczęły falować, i to się dzieje czasami zazwyczaj
    po odpaleniu na ciepłym silniku

    LPG wyłączone (popsuło się) jeżdżę na PB95
    safrane 3.0 24v

    co jest grane ? jakieś świece, kable (on ma w ogóle kable ?)

    btw - czym przeciąć linkę (to takie czym się rower do np. słupka
    przyczepia) od rowera - bo klucz się zgubił ?

  • 2. Data: 2012-03-19 06:31:03
    Temat: Re: reno - silnik się psuje ?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Michał wrote:

    > btw - czym przeciąć linkę (to takie czym się rower do np. słupka
    > przyczepia) od rowera - bo klucz się zgubił ?

    nożycami, kątówką, piłka do metalu...

    zależy co to jest za linka...

  • 3. Data: 2012-03-19 09:47:41
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > nożycami, kątówką, piłka do metalu...

    nożyce sobie nie poradzą, zakładając, ze to naprawde jest zabezpieczenie.
    Piłka do metalu da rade, ale wkład pracy będzie duży. Najprościej kątówką.

    ps. co do Renault - na pierwszy rzut sprawdzić/wyczyścić silnik krokowy.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N

  • 4. Data: 2012-03-19 16:05:45
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > btw - czym przeciąć linkę (to takie czym się rower do np. słupka
    > przyczepia) od rowera - bo klucz się zgubił ?

    Kolega kiedyś piłował tępym brzeszczotem w ruchliwym miejscu (chyba w
    Warszawie). Zaskakująco szybko poszło, ale policję ktoś zdążył wezwać i było
    śmiesznie ;)
    Oczywiście rower własny, a zamek się popsuł, stąd cała sprawa.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 5. Data: 2012-03-19 16:18:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    =Marcos= wrote:

> [...]
    > i było śmiesznie ;)
    > Oczywiście rower własny, a zamek się popsuł, stąd cała sprawa.

    zwinęli go na komisariat wypuścili po 48 godzinach a rower w tym czasie
    ukradli :)

  • 6. Data: 2012-03-21 22:11:10
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2012-03-19 08:47, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > ps. co do Renault - na pierwszy rzut sprawdzić/wyczyścić silnik krokowy.

    A jak nie pomoże, to obejrzeć świece i wtryskiwacze, ze wskazaniem na te
    drugie.

  • 7. Data: 2012-03-21 22:29:21
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    Przyjazny <p...@n...tld.invalid> napisał(a):

    > A jak nie pomoże, to obejrzeć świece i wtryskiwacze, ze wskazaniem na te
    > drugie.

    ok w wolnej chwili podjadę do mechanika żeby na to popatrzył, bo
    mnie wkurzać zaczyna - a co robi silnik krokowy w aucie, tz od czego
    on tam jest ?

    a wtryskiwacze: hmm... ten silnik ma wtryskiwacze ?

    Chyba jakieś 2.0 16v IDE to były wtryskiwacze czy coś, a tu pasek
    rozrządu jest

  • 8. Data: 2012-03-21 23:47:33
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-03-21 22:29, Michał pisze:
    > ok w wolnej chwili podjadę do mechanika żeby na to popatrzył, bo
    > mnie wkurzać zaczyna - a co robi silnik krokowy w aucie, tz od czego
    > on tam jest ?

    Wolne obroty...

    > a wtryskiwacze: hmm... ten silnik ma wtryskiwacze ?
    A jak się paliwo dostaje do powietrza w dolocie? Bo gaźnika tam nie ma...

    > Chyba jakieś 2.0 16v IDE to były wtryskiwacze czy coś, a tu pasek
    > rozrządu jest
    A co ma napęd wałka rozrządu (zawory) do mieszania powietrza z paliwem?

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 9. Data: 2012-03-22 01:28:49
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    Wojciech Smagowicz [ZIWK] <w...@o...pl> napisał(a):

    > Wolne obroty...

    A co on tam robi, ciągnie za linkę od gazu ?

    > A jak się paliwo dostaje do powietrza w dolocie? Bo gaźnika tam nie ma...

    yyy nie wiem, przez zawory ? - a to się miesza nie w cylindrze ?
    tz. tam jakieś "common rail" dla benzyny jest - to po prostu nie zassa
    się przez zawór ?

    > A co ma napęd wałka rozrządu (zawory) do mieszania powietrza z paliwem?

    no jak jest zawór (bardziej 2) to nie ma wtryskiwaczy do cylindra ?