  • 21. Data: 2013-12-24 14:49:54
    Temat: Re: AutoRadar czyli Yanosik od twórców Automapy
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-12-22 00:08, jerzu pisze:
    > On Sat, 21 Dec 2013 16:43:40 +0100, Trybun <Y...@y...com> wrote:
    >
    >> Jaka mapa jest używana w tym programie?
    > Żadna.

    To w jaki sposób informuje o radarach? Robi sie ciekawie - dzisiaj już
    nie zdążę, ale jutro zainstaluję ten program.

  • 22. Data: 2014-01-20 12:48:24
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ciekawe czy się przyjmie ? na razie ściągam i zobaczę jak dział i co to
    > warte w porównaniu z Yanosikiem.

    Wypróbowałem ponownie po miesiącu i mogę polecić.
    Z początkiem roku zlikwidowali ostrzeganie o przejazdach kolejowych przy
    drodze - a to był największy problem.
    Od tego czasu zniknęło też sporo ostrzeżeń w miejscach gdzie kiedyś stał
    jakiś fotoradar a teraz już nawet słupek nie został.

    W kwestii fotoradarów stacjonarnych program ostrzega tam gdzie powinien a
    nie dwa razy częściej jak Janosik.

    Co do panów z suszarkami to niestety nie wiem, bo pomimo zrobienia w ten
    weekend kilkuset km po drogach krajowych spotkałem tylko jeden patrol w
    centrum miasta gdy AR już wyłączyłem. Fałszywych ostrzeżeń nie było.

    O korkach mnie ani razu nie ostrzegło, ale też ani razu nie utknąłem.

    Podsumowując nie ma już negatywów, a czy są jakieś pozytywy to nie byłem w
    stanie sprawdzić. Dla mnie wartością samą w sobie jest brak fałszywych
    alarmów, więc przy następnej trasie (pewnie kolejny weekend) AR dostanie
    kolejną szansę.

    Pozdrawiam
    Ergie