  • 1. Data: 2013-12-18 20:21:42
    Temat: taurus czy inter pack
    Od: adam <a...@a...pl>

    Witam,
    W najblizszym czasie chce kupic box na dach.
    Jednak ze wzgledu na konstrukcje dachu (Ceed 2010) niezbyt duzo boxow
    jest dostepnych.
    W zasadzie do wyboru mam taurusa (700PLN), inter pack'a (1200PLN) albo
    ewentualnie thule (1800PLN).
    W zasadzie rozwazam taurusa lub interpacka. Box bedzie uzywany przez
    caly rok. Czy warto doplacac do interpacka czy taurus bedzie ok?
    Dzieki, pozdrawiam
    Adan

  • 2. Data: 2013-12-19 00:50:59
    Temat: Re: taurus czy inter pack
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik adam a...@a...pl ...

    > Jednak ze wzgledu na konstrukcje dachu (Ceed 2010) niezbyt duzo boxow
    > jest dostepnych.

    Z ciekawości - dlaczego ceed ogranicza wybor boxów?

  • 3. Data: 2013-12-19 06:33:46
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2013-12-19 00:50, Budzik pisze:
    > Użytkownik adam a...@a...pl ...

    > Z ciekawości - dlaczego ceed ogranicza wybor boxów?

    Stosunkowo krotki dach i pionowa tylna klapa.
    Czesc boxow wystaje do tylu i nie mozna otworzyc baganizka.
    Pzdr
    Adam

  • 4. Data: 2013-12-19 09:59:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik adam a...@a...pl ...

    > Stosunkowo krotki dach i pionowa tylna klapa.
    > Czesc boxow wystaje do tylu i nie mozna otworzyc baganizka.

    No ale zalezy jaki potrzebujesz box. Jak np. potrzeba dwu metrowego do
    nart?
    A nie można mimo wszzystko założyć dłuższego i po prostu pamietac, zeby
    klapy nie otwierać do samej góry?

  • 5. Data: 2013-12-19 10:08:55
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-12-18 20:21, adam pisze:
> [...]
    > W zasadzie rozwazam taurusa lub interpacka. Box bedzie uzywany przez
    > caly rok. Czy warto doplacac do interpacka czy taurus bedzie ok?

    Mam Taurusa od X lat. Lato, zima, narty, a nawet wózki dziecięce, często
    zapakowany "na siłę". I żyje. W tym przypadku kierowałbym się po prostu
    ceną, bo wcześniej czy później i tak się pobrudzi, i tak go porysujesz,
    więc mniejszy żal wymieniać na nowy.
    pwz

  • 6. Data: 2013-12-19 18:54:55
    Od: adam <a...@a...pl>

    > No ale zalezy jaki potrzebujesz box. Jak np. potrzeba dwu metrowego do
    > nart?
    > A nie można mimo wszzystko założyć dłuższego i po prostu pamietac, zeby
    > klapy nie otwierać do samej góry?

    Rozmiar boxu jest dla mnie ok. Pozatym musi to byc uzyteczne, a nie
    otwieranie klapy do konca to musiby max niewygodne.
    Pozdrawiam
    Adam

  • 7. Data: 2013-12-19 20:00:17
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-12-18 20:21, adam pisze:
    > Witam, W najblizszym czasie chce kupic box na dach. Jednak ze wzgledu
    > na konstrukcje dachu (Ceed 2010) niezbyt duzo boxow jest dostepnych.

    Taki wożę już drugi rok i jest OK. Wożę przez cały rok.
    Porządny czarny lakier dobrze położony, zamki nie nawalają zawiasy też,
    porządne alu uchwyty, więc chyba polecam.
    http://allegro.pl/inter-pack-tornado-460-czarny-wroc
    law-i3741365825.html

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 8. Data: 2013-12-30 10:36:11
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "adam" wrote in message news:l8ssjv$6pt$1@news.task.gda.pl...

    > Witam,
    > W najblizszym czasie chce kupic box na dach.
    > Jednak ze wzgledu na konstrukcje dachu (Ceed 2010) niezbyt duzo boxow jest
    > dostepnych.

    Mam Carvera podobnego do tego:
    http://www.interpack.eu/product-pol-3069-Box-Carver-
    6-3-czarny-metalik.html
    . Zaletą są przesuwane mocowania (na metalowych szynach), więc można cały
    box wysunąć do przodu na belkach (jedno z używanych przeze mnie aut to
    liftback - tylne drzwi mocno ograniczają box).

    --
    Axel

  • 9. Data: 2013-12-30 13:14:02
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-12-18 20:21, adam pisze:
    > Witam,

    a ja się podczepię z pytaniem.
    Raz pożyczyłem od znajomego box i była na nim plakietka - chyba max
    140km/h. Wszystkie box'y mają takie ograniczenia? :) są takie
    ograniczeniem do 240km/h? ;)

    Łukasz

  • 10. Data: 2014-01-03 00:04:54
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2013-12-30 12:14, dddddddd <f...@e...com> wrote:

    > a ja się podczepię z pytaniem.
    > Raz pożyczyłem od znajomego box i była na nim plakietka - chyba max
    > 140km/h.

    Na moim jest napisane 130, ale przy więcej nic się strasznego nie dzieje
    oprócz tego że jest *naprawdę bardzo głośno* (i rośnie spalanie i przy
    wietrze bardziej telepie samochodem - trzeba zachować rozsądek). Ponad
    160 nie da się wytrzymać hałasu dłużej niż kilka minut. 240 mój samochód
    nie pojedzie...