  • 11. Data: 2013-12-20 11:14:01
    Temat: Re: AutoRadar czyli Yanosik od twórców Automapy
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-12-19 14:58, Chris wrote:

    > Na razie jest za free, ciekawe jak długo :)

    Tymi danymi karmi sie AM i Targeo traffic, wiec jak najbardziej im sie
    oplaca zeby za darmo mialo to jak najwiecej osob i robilo za sonde
    diagnostyczna.

    Btw, wczoraj skapowalem sie ze targeo ma tez cos takiego - mtraffic.pl

    Bo androidowej apki targeo uzywam juz jakis czas, a przydaje sie
    szczegolnie teraz zeby stojac w korku zerknac na pocieszenie
    ze tam gdzie sie wydawalo ze jest lepiej, wcale tak nie jest ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 12. Data: 2013-12-20 14:23:45
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-20 08:59, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):
    (...)

    > A ja wracam do Yanosika :)

    Nie, jedno 'lepsze' od drugiego :(

    > AR tak samo non stop wrzeszczy o przejeżdzie kolejowym, jadąc Piaseczno
    > <> DC (obwonice) mam prawie cały czas komunikat że za 2-6km jest
    > przejazd kolejowy dla tego na razie apkka poszła do kosza :)

    To chyba jakiś punkt kontaktowy - mi też się cały czas pokazuje
    przejazd i coś gada, ale chociaż FR w Powsinie ma poprawnie podaną
    prędkość (w przeciwieństwie do Yanosika). Ciekae

  • 13. Data: 2013-12-20 23:05:14
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 18 Dec 2013 23:54:30 +0100, Chris <x...@x...com> wrote:

    >Ciekawe czy się przyjmie ? na razie ściągam i zobaczę jak dział i co to
    >warte w porównaniu z Yanosikiem.

    Ten AR mam zainstalowany od 27 listopada - byłem jedną z osób
    zaproszonych do testów. Użyłem tego raz... I o raz za dużo. Toto
    ostrzega o wszystkim, co rzekomo znajduje się gdzieś w pobliżu, ale
    nie zawsze pokrywa się z rzeczywistością. A już ostrzeganie o
    przejazdach kolejowych, tóre znajdują się na drogach prostopadłych do
    tej, którą jedziemy, to lekka przesada. Dziękuję, AM jest rozgadana,
    ale toto prawie się nie zamyka.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2013-12-21 00:21:49
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2013-12-19 14:32, Trybun wrote:

    > A tak swoja
    > drogą - Yanosik w ostatnim czasie także zszedł na psy.

    dlaczego od razu na psy?

    Poprawili stabilnosc, teraz dobrze dziala w tle.
    Teraz jak mam dwie aplikacje odpalone, np. glowna jako Sygic a Yanosika
    w tle, to obie dzialaja teraz poprawnie i jak jest ostrzezenie, to
    okienko z ostrzezeniem Yanosika przebija sie na pierwszy plan a potem
    dalej zmyka w tlo zostawiajac glowna nawigacje na wierzchu.
    We wczesniejszych wersjach Yanosika nie dalo sie tak jak w obecnej.

    Co do trafnosci - uwazam, ze nie jest zle.
    Jechalem w tym tygodniu TG-Sanok i powrot i kazdy posterunek policyjny
    zostal potwierdzony wczesniejszym komunikatem.

  • 15. Data: 2013-12-21 06:58:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Co do trafnosci - uwazam, ze nie jest zle.
    > Jechalem w tym tygodniu TG-Sanok i powrot i kazdy posterunek policyjny
    > zostal potwierdzony wczesniejszym komunikatem.

    Sygnalizowany był chyba inny problem - ile komunikatów padło gdy miśków na
    drodze NIE BYŁO?

  • 16. Data: 2013-12-21 16:43:40
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-12-20 08:51, Chris pisze:
    > Może to takie sondowanie, jak się okaże że jest duże zainteresowanie,
    > wtedy dodadzą jakiś bajer i zaczną żądać zapłaty za swój program.
    >
    > Na starcie masz tylko baner że full mapa tylko z automapa :) więc taka
    > mała reklama jest..

    Jaka mapa jest używana w tym programie?

  • 17. Data: 2013-12-21 16:44:13
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-12-20 08:56, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup

    > Nie jest za darmo - udostępniasz im to co dla nich najcenniejsze
    > informacje. Dzięki temu ich program nawigacyjny (AutoMapa) będzie
    > miała znacznie dokładniejsze i aktualniejsze dane o radarach.
    > Dodatkowo będzie też miała informacje o korkach więc trasa szybka
    > będzie miała więcej żywych danych a nie tylko statystycznych.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Czy w tym AutoRadarze są też komunikaty o natężeniu ruchu?

  • 18. Data: 2013-12-21 16:45:34
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-12-21 00:21, AL pisze:

> [...]
    > Jechalem w tym tygodniu TG-Sanok i powrot i kazdy posterunek policyjny
    > zostal potwierdzony wczesniejszym komunikatem.

    Coraz gorsza obsługa, zarówno na tablecie jak i smartfonie z dwoma
    różnymi wersjami Androidów. Program zwyczajnie zrobił się taki jakiś za
    ciężki ze brak mu płynności w działaniu.

    Co do trafności to sie z Tobą zgodzę. Co prawda obecnie wiele nie
    jeżdżę, ale w ostatnim czasie parę razy przed patrolami z "suszarką"
    mnie ostrzegł, i raczej nigdy nie wprowadził w błąd pod tym względem.
    Gorzej jest z poprawnym podawaniem lokalizacji radarów stacjonarnych,
    ale tutaj w grę wchodzi tylko nadgorliwość, po prostu pokazuje tam gdzie
    nie zawsze są, ale nigdy w druga stronę..

  • 19. Data: 2013-12-22 00:08:11
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 21 Dec 2013 16:43:40 +0100, Trybun <Y...@y...com> wrote:

    >Jaka mapa jest używana w tym programie?

    Żadna.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2013-12-22 15:41:30
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    jerzu wrote:

    > Żadna.

    No to po programie.
    Yanosik nadaje sie do uzytku tylko w trybie mapy - wtedy przynajmniej
    widac czy policja/fr w ogole stoi przy drodze, ktora jedziemy, czy
    gdzies obok.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl