  • 1. Data: 2013-12-18 23:54:30
    Temat: AutoRadar czyli Yanosik od twórców Automapy
    Od: Chris <x...@x...com>

    Ciekawe czy się przyjmie ? na razie ściągam i zobaczę jak dział i co to
    warte w porównaniu z Yanosikiem.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.mob
    iltek.autoradar

  • 2. Data: 2013-12-19 08:47:34
    Temat: Re: AutoRadar czyli Yanosik od twórców Automapy
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Chris nabazgrał(a):

    > Ciekawe czy się przyjmie ? na razie ściągam i zobaczę jak dział i co to
    > warte w porównaniu z Yanosikiem.
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.mob
    iltek.autoradar

    Pierwszy przejazd i już wqrw :) na razie niedorobione to na maxa.
    Widać że bierze dane z POI bo podaje radary tam gdzie ich nie ma i nigdy nie
    było :)
    Następna wada na szybko to taka że pokazało mi że radar za 520m (nigdy tam
    nic nie było i nie będzie) i komunikat czy potwierdzić czy anulować TYLKO że
    pokazał się na 2-3sec i już potem nic, cisza ... skąd mam wiedzieć czy za
    500m stoi radar czy nie ??

  • 3. Data: 2013-12-19 14:32:37
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-12-19 08:47, Chris pisze:
> [...]
    > anulować TYLKO że pokazał się na 2-3sec i już potem nic, cisza ...
    > skąd mam wiedzieć czy za 500m stoi radar czy nie ??

    No tak - twórcy Automapy.. Toż to oni za coś dobrego nawet popatrzeć za
    darmo nie dają, a tu mieliby coś za friko udostępnić... A tak swoja
    drogą - Yanosik w ostatnim czasie także zszedł na psy.

  • 4. Data: 2013-12-19 14:58:09
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > No tak - twórcy Automapy.. Toż to oni za coś dobrego nawet popatrzeć za
    > darmo nie dają, a tu mieliby coś za friko udostępnić...

    Na razie jest za free, ciekawe jak długo :)

    > A tak swoja drogą - Yanosik w ostatnim czasie także zszedł na psy.

    Dokładnie, trafność danych mniej niż 10%

  • 5. Data: 2013-12-19 17:29:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-19 14:58, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):
    (...)

    > Na razie jest za free, ciekawe jak długo :)

    Z ciekawości zainstalowałem - zobaczymy jutro.

    > Dokładnie, trafność danych mniej niż 10%

    Jak pisałem, że lipa, to jedni mnie odżegnywali od czci i wiary,
    a inni sugerowali, że palę ale się nie zaciągam :)
    Generalnie to w ogóle się zabawna aplikacja zrobiła - o FR informuje
    źle (w tym dopuszczalne prędkości jak już FR jest). Najbardziej
    wkurzające jest pipczenie na FR gdzie w okolicy, ale w okolicy
    która nas nie interesuje - jedzie człowiek przelotówką, FR na
    równoległej kilkaset metrów obok, a ten z mordą, że FR i prędkość
    40km/h ;) Kiedyś był dym o takie zachowanie z przejazdami kolejowymi
    - jadąc Puławską (DC) darł mordę o przejeździe w Nowej Iwicznej
    - gdzieś kilometr w bok. O użyteczności danych o patrolach/wypadkach
    to już pisałem i powtarzać nie będę.

    :)

  • 6. Data: 2013-12-19 18:44:46
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-12-19 14:58, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > Na razie jest za free, ciekawe jak długo :)

    Może to takie sondowanie, jak się okaże że jest duże zainteresowanie,
    wtedy dodadzą jakiś bajer i zaczną żądać zapłaty za swój program.

    > Dokładnie, trafność danych mniej niż 10%

    No i sama obsługa programu, potrafi ni z tego ni z owego zgubić sygnał z
    satelity, i tylko restart programu pomoże żeby złapał sygnał. Kiedyś,
    wcześniej tego nie było...

  • 7. Data: 2013-12-20 08:51:00
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > Może to takie sondowanie, jak się okaże że jest duże zainteresowanie,
    > wtedy dodadzą jakiś bajer i zaczną żądać zapłaty za swój program.

    Na starcie masz tylko baner że full mapa tylko z automapa :) więc taka mała
    reklama jest..

    > No i sama obsługa programu, potrafi ni z tego ni z owego zgubić sygnał z
    > satelity, i tylko restart programu pomoże żeby złapał sygnał. Kiedyś,
    > wcześniej tego nie było...

    Mi do tej pory tylko w tunelu zgubiło GPS-a za to często gubi sygnał GSM i
    nie może pobrać danych.

  • 8. Data: 2013-12-20 08:56:01
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup

    > Może to takie sondowanie, jak się okaże że jest duże zainteresowanie,
    > wtedy dodadzą jakiś bajer i zaczną żądać zapłaty za swój program.

    Nie jest za darmo - udostępniasz im to co dla nich najcenniejsze informacje.
    Dzięki temu ich program nawigacyjny (AutoMapa) będzie miała znacznie
    dokładniejsze i aktualniejsze dane o radarach. Dodatkowo będzie też miała
    informacje o korkach więc trasa szybka będzie miała więcej żywych danych a
    nie tylko statystycznych.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 9. Data: 2013-12-20 08:59:26
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > (...)
    > Z ciekawości zainstalowałem - zobaczymy jutro.

    A ja wracam do Yanosika :)

> [...]
    > - jadąc Puławską (DC) darł mordę o przejeździe w Nowej Iwicznej
    > - gdzieś kilometr w bok. O użyteczności danych o patrolach/wypadkach

    AR tak samo non stop wrzeszczy o przejeżdzie kolejowym, jadąc Piaseczno <>
    DC (obwonice) mam prawie cały czas komunikat że za 2-6km jest przejazd
    kolejowy dla tego na razie apkka poszła do kosza :)
    AR ma zdecydowanie za małe literki w podpisach, ja przy swojej wadzie wzroku
    klikałem intuicyjnie patrząc na ikonki a nie podpisy. Muszę ich też zjebać
    za ikonki bo odwrócony hełm z lizakiem to niby co ma pokazywać ? zamiast
    uprościć obsługę dla kierowcy to dodają ikonek które można zastąpić jedną
    wspólną.

  • 10. Data: 2013-12-20 09:37:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 20 Dec 2013 08:56:01 +0100 osobnik zwany Ergie napisał:

> [...]
    > też miała informacje o korkach więc trasa szybka będzie miała więcej
    > żywych danych a nie tylko statystycznych.

    podobnie jak Yanosik. 90% uzytkowników to firmowe auta z zainstalowanym
    systemem. Stąd oni mogą się pochwalić nastomatysiącami uzytkowników
    online a ty wysyłasz im dane, tracki dróg itp.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl