  • 1. Data: 2013-12-18 23:06:58
    Temat: było?
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=7jzi5SVwgZ4

  • 2. Data: 2013-12-18 23:16:35
    Temat: Re: było?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 18.12.2013 23:06, Megrims pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=7jzi5SVwgZ4
    ja nie widziałem. Fajne, o ile to nie ściema. Dodatkowo trzeba pamiętać
    o liściu na szybie zasłaniającym naklejkę

    ToMasz

  • 3. Data: 2013-12-18 23:48:43
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 18.12.2013 23:16, ToMasz pisze:
    > ja nie widziałem. Fajne, o ile to nie ściema. Dodatkowo trzeba pamiętać
    > o liściu na szybie zasłaniającym naklejkę

    Jak mi się śpieszy to mi się reklamówka zaplątuje w rejestracje a pod
    wycieraczka przykleja się jakaś reklama. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2013-12-18 23:50:43
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > ja nie widziałem. Fajne, o ile to nie ściema. Dodatkowo trzeba pamiętać
    > o liściu na szybie zasłaniającym naklejkę

    Jak mi się spieszy to mi się reklamówka zaplątuje w rejestracje a pod

  • 5. Data: 2013-12-19 00:15:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-12-18 23:16, Użytkownik ToMasz napisał:

    > ja nie widziałem. Fajne, o ile to nie ściema. Dodatkowo trzeba pamiętać
    > o liściu na szybie zasłaniającym naklejkę

    Sprawdź.
    http://allegro.pl/litery-anty-fotoradar-itd-lista-gr
    atis-i3809326909.html

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-12-19 10:11:17
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-12-19 00:15, RadoslawF pisze:
    > Sprawdź.
    > http://allegro.pl/litery-anty-fotoradar-itd-lista-gr
    atis-i3809326909.html

    Hmmm... Ciekawe, czy to na pewno działa tak jak to jest opisane? Bo
    rozmaitych anty-ficzerów było już mnóstwo, tylko wszystkie mało skuteczne...
    pwz

  • 7. Data: 2013-12-19 10:20:33
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 18 grudnia 2013 23:48:43 UTC+1 użytkownik anacron napisał:

    > Jak mi się śpieszy to mi się reklamówka zaplątuje w rejestracje a pod
    >
    > wycieraczka przykleja się jakaś reklama. :)
    >

    > --
    >
    > anacron
    >
    > Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/

    > Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

    Masz tylko jeden numer? Dwie reklamówki muszą się zaplątać i jeszcze reklama na
    szybie. Kocham takich bajkopisarzy jak Ty.

  • 8. Data: 2013-12-19 10:33:29
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 19.12.2013 10:20, k...@g...com pisze:

    > Masz tylko jeden numer?

    Przeczytaj jeszcze raz i jeszcze raz i jeszcze raz.

    --
    anacron
    aba/

  • 9. Data: 2013-12-19 10:55:01
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 19 grudnia 2013 10:33:29 UTC+1 użytkownik anacron napisał:

    > Przeczytaj jeszcze raz i jeszcze raz i jeszcze raz.

> [...]

    Po co mam bzdury jeszcze raz czytać?

  • 10. Data: 2013-12-19 11:29:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.12.2013 10:33, anacron pisze:

    > Przeczytaj jeszcze raz i jeszcze raz i jeszcze raz.

    Nie za dużo wymagasz od tego ptasiego móżdżka, który nawet cytować
    poprawnie nie potrafi?