  • 71. Data: 2011-04-29 13:00:49
    Temat: Re: Auto dla dziewczyny - do 35-37 tys - maly kompakt
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" napisał w wiadomości grup

    Witajcie,

    Napalila sie na nowego sparka - mnie sie otwiera noz w kieszeni jak
    slysze, ze tyle kasy chce wydac na cos takiego ;)

    Co byscie polecili z malych, miejskich, kobiecych autek w tej klasie
    cenowej ?
    =================

    Obcych ludzi pytasz, co masz kupić dziewczynie?! Zidiociałeś?
    I gdy polecę Ci coś to jej to kupisz? Co za czasy...

    Jej pytaj! To ona ma tym jeździć!

    Poza tym naucz się samodzielnie podejmować decyzje w życiu.
    Tylko patrzeć, jak zaczną się pytania: "Idę do Lidla, jakie mięso mam kupić
    na obiad?".

  • 72. Data: 2011-04-29 13:30:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości news:

    > No i?
    >
    > Tylko po co samochód który pali więcej, jest droższy w utrzymaniu, gorszy
    > na wszelkich parkingach, już się "rozrajzlował" i jest "wypierdziany"?
    >
    > Musicie zrozumieć punkt widzenia gdzie większy samochód nie jest 'bardziej
    > komfortowy', bo niektórym użytkowni(cz)kom bardziej zależy np. na wygodzie
    > parkowania, niż np. na skórzanym wykończeniu wnętrza i podłokietniku ze
    > schowkiem w środku czy wielkim miejscem na nogi (one są od nas średnio o
    > ok 10cm mniejsze i 30-50kg lżejsze :) )

    Ode mnie jeszcze więcej i również nie wyznaję zasady że im większy tym
    lepszy.
    To znaczy tak, ale do pewnego stopnia - klasa B często wystarcza, a kompakt
    to już praktycznie z reguły.

    Ale taki spełniający założenia, to im mniejszy tym lepszy.

  • 73. Data: 2011-04-29 13:40:07
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Szczerze mówiąc, to wolałbym wziąźć żonie coś takiego
    jak poniżej, niż pchać się na siłę (z ograniczonym budżetem)
    w nówki z salonu.

    http://otomoto.pl/ford-fiesta-1-4-tdci-C18682702.htm

    A przy okazji i sam też bym czasem sobie chętnie pojeździł.
    No i piękny kolor, czyż nie? ;)

    --
    CB

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:ipe0d7$n7a$1@inews.gazeta.pl...

  • 74. Data: 2011-04-29 15:01:33
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-04-29 13:40, cbnet pisze:

    > A przy okazji i sam też bym czasem sobie chętnie pojeździł.
    > No i piękny kolor, czyż nie? ;)

    Wspaniały, z komisu, przebieg 6,5kkm, diesel. Szkoda, że człowiek, który
    pozbył się tego auta nie kupił go w salonie i po jednym dniu jazdy nie
    oddał za 10% ceny salonowej.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 76. Data: 2011-04-29 16:34:21
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-04-29 11:38:21 niejaki kamil/Endurorider.pl napisał:
    > Nawet początkujący pmsowy błazen jest lepszą osoba do flame'a niż ty. Ani
    > nie jesteś merytoryczny ani zabawny.

    hi hi :)
    sory że nie spełniam twoich oczekiwań
    ale masz rację - nie ma co dalej flejmować wątku
    dla mnie eot

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 75. Data: 2011-04-29 16:34:21
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-04-29 11:35:54 niejaki kamil/Endurorider.pl napisał:
    > Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Och tak, modelowy polaczek wielbiciel francuskiej motoryzacji, robiący
    > karierę na emigracji.

    buuu - nie trafiłeś
    ale nie musisz próbować dalej - dla mnie eot

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 77. Data: 2011-04-29 16:45:40
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > C1 się spokojnie łapie, niestety w najtańszej wersji z dodatkami typu
    > wspomaganie. Na klimę niestety braknie, choć może się da coś wynegocjować.

    Do 37? Bez problemu kupisz aygo z klimą, radiem, alarmem i elektrycznymi
    szybami, w salonie.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 78. Data: 2011-04-29 16:45:55
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-04-29 16:34, p0li pisze:

    > buuu - nie trafiłeś
    > ale nie musisz próbować dalej - dla mnie eot

    Ale powiedz właściwie o co Ci chodzi? To, że kogoś nie satysfakcjonują
    mierne osiągi nie musi być zaraz krytykowany i obkrzyczany, że
    "francuskie najlepsze". Jeden kupi Peugeota co ma 17s do 100km/h i wyda
    na to ~40k zł a inny powie, że środek słabo wykonany, osiągi poniżej
    krytyki i kupi Mercedesa C klasę za 150k zł. Nie ma co tutaj się żreć i
    oszukiwać, że francuskie to najlepsze, bo po prostu nie ma czegoś
    takiego jak "najlepsze auto". Każdy wybierze to co MU SIĘ PODOBA i
    (chyba ważniejsze) NA CO GO STAĆ. Nie zaglądam nikomu do portfela ale
    najgłośniej krzyczą i krytykują auta o dobrych osiągach pewnych marek
    ci, których prawdopodobnie nie stać na nie ale oszukują się, że "ich i
    tak lepsze".

    ps. Co do francuskich to Citroen C6 ze swoją ceną, osiągami i tym
    "chwaleniem się technologią" to jeden z lepszych żartów Francuzów.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 79. Data: 2011-04-29 16:56:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Apr 2011 16:45:40 +0200, Yogi(n) napisał(a):

    > Do 37? Bez problemu kupisz aygo z klimą, radiem, alarmem i elektrycznymi
    > szybami, w salonie.

    Faktycznie. Ale Citroen ładniejszy :-)
    Zresztą jak się przyjdzie z ofertą na Aygo, to pewnie - jak pisałem - coś
    się wynegocjuje.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 80. Data: 2011-04-29 17:00:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Apr 2011 16:45:55 +0200, Maciej Browarczyk napisał(a):

    > Ale powiedz właściwie o co Ci chodzi? To, że kogoś nie satysfakcjonują
    > mierne osiągi nie musi być zaraz krytykowany i obkrzyczany, że

    próbowałeś zajrzeć gdziekolwiek, np. tutaj:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Peugeot_1007
    żeby nie ośmieszać się jak ten burak z feralnym imieniem?