  • 61. Data: 2011-04-29 10:23:36
    Temat: Re: Auto dla dziewczyny - do 35-37 tys - maly kompakt
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-04-29 06:37:50 niejaki kamil/Endurorider.pl napisał:

    > Widać ominął cie wątek gdzie waldi rządził w tym temaci.

    widac tak - nie mam całego internetu na dyskietce

    > No to teraz poproszę inne małę miasteczka gdzie masz po 30 sztuk tego modelu
    > na 80 tys mieszkańców.

    a po co? żeby zadowolić trola?
    pojedź sobie za odrę - od pierwszego maja nawet robotę ci dadzą
    - chociaż nie - z takim podejściem do rzeczywistości to raczej nie
    dostaniesz - i sam zobacz ile w którym mieście tego jeździ

    no ale żeby tym jeździć to trzeba mieć "fantazję i pieniądze synku" ;)
    a tak to szczytem ambicji pozostaje golf cwaj w tedeiku po przystan...ee...
    dziadku z niemiec :D

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 62. Data: 2011-04-29 10:45:41
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    bratPit wrote:

    > cóż, de gustibus..ale na taki argument ja bym ową Panią wsadził na jazdę
    > próbną w Lagunę II 2.0 dCi, która za taki budżet pojawiała się u mnie 'w
    > rodzinie' (auto z końca produkcji modelu, przejechane 40kkm, bezwypadkowa),
    > ja wiem, że nie ta klasa, nie te gabaryty, ale na prawdę za taką kwotę
    > można mieć samochód w ładnym stanie, z dobrym wyposażeniem i które
    > będzie dawało jaki taki komfort,

    No i?

    Tylko po co samochód który pali więcej, jest droższy w utrzymaniu, gorszy na
    wszelkich parkingach, już się "rozrajzlował" i jest "wypierdziany"?

    Musicie zrozumieć punkt widzenia gdzie większy samochód nie jest 'bardziej
    komfortowy', bo niektórym użytkowni(cz)kom bardziej zależy np. na wygodzie
    parkowania, niż np. na skórzanym wykończeniu wnętrza i podłokietniku ze
    schowkiem w środku czy wielkim miejscem na nogi (one są od nas średnio o ok 10cm
    mniejsze i 30-50kg lżejsze :) )

    \SK

  • 63. Data: 2011-04-29 10:55:54
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-04-28 23:45, to pisze:
    > begin AL

    > Matiz, SC czy CC kosztuje obecnie 3 tys. a nie 30 tys.

    mnie nie chodzilo o cene (czy rok produkcji) - ale o parametry typowych
    miejskich autek
    (a matiz to teraz sie bodajze spark nazywa )

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 64. Data: 2011-04-29 10:59:04
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    kamil/Endurorider.pl wrote:

    > Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 0-100km.h 17s,

    Diesel. Wersja benzynowa nie tańsza? Bo lepsza do setki (nawet z tym
    najmnijeszym silnikiem).

    \SK

  • 65. Data: 2011-04-29 11:28:53
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-29 10:45, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > No i?
    >
    > Tylko po co samochód który pali więcej, jest droższy w utrzymaniu,
    > gorszy na wszelkich parkingach, już się "rozrajzlował" i jest
    > "wypierdziany"?
    Ok, skoro tak do tego podchodzisz to ... Twoje prawo:) Małe auta wcale
    nie muszą (nie zawsze) palić mniej. U mnie Yariska wychodziła ze
    spalaniem minimalnie mniej, ale za to przed samym kupnem byliśmy
    świadkami dzwona (pani! na prostej drodze wbiła się w barierki pomiędzy
    jezdniami) i wyglądało to marnie. Większe auto to jednak więcej do
    gniecenia w razie W. No i kwestia choćby wiatru - w DC jest kilka miejsc
    (np. Trasa Siekierkowska) gdzie potrafi tak wiać że jadąc nawet
    przepisowo (chociaż kto tam jeździ 80km/h :)) czuć jak w mniejszym
    lekkim aucie ma ochotę Cię zwiać z drogi. Zresztą zrób eksperyment -
    sprawdź ile wybrane auto kosztuje w salonie, a ile ten sam model
    kosztuje na aledrogo czy innym złomoto po 3,5 i 7 latach. Młodszych nie
    szukaj, bo one pewnie mają "powody" być sprzedawane zaraz po gwarancji.

> [...]
    > podłokietniku ze schowkiem w środku czy wielkim miejscem na nogi (one są
    > od nas średnio o ok 10cm mniejsze i 30-50kg lżejsze :) )
    Nie no sorry, ale w to z podłokietnikiem to nie uwierzę. Corolla ma
    spory, dwupoziomowy i ... już pełen "samych potrzebnych rzeczy". Ty
    zobacz ile dziwnych pozornie totalnie zbędnych przedmiotów zawiera
    damska torebka, nierzadko wielkością umożliwiająca schowanie w niej
    butów na zmianę:] Większe auto wcale nie musi być mniej zwrotne, a z
    kolei ze stajnią Chevi mam złe doświadczenia z czasów Aveo, gdzie
    okazało się że np. tylne szyby opuszczają się tylko do połowy (na jakieś
    15 cm) bo "taka konstrukcja". O mulastym silniku i kiepsko zestrojonej
    skrzyni nie wspomnę bo ustaliliśmy że tu nie chodzi o sprint spod
    świateł. Chociaż z drugiej strony może mniej kobiet miałoby "kompleks
    baby" gdyby mężowie/partnerzy dawali im samochody którymi można płynnie
    ruszać spod świateł i nie trzeba potem zaciskać zębów "nie wpuszczę cię
    bo pewnie sobie myślisz że baba to się wlecze" :)

    --
    MZ

  • 66. Data: 2011-04-29 11:29:10
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-04-29 10:13, cbnet pisze:
    > Też chyba warte uwagi:
    > http://www.tinyurl.pl?xWsIgZKb

    Jedno ale - autka sa > 40k - doczytaj opisy - albo jakis upust na firme,
    albo w rozliczeniu trzeba starego zostawic.

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 67. Data: 2011-04-29 11:35:54
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

> [...]
    >
    > no ale żeby tym jeździć to trzeba mieć "fantazję i pieniądze synku" ;)
    > a tak to szczytem ambicji pozostaje golf cwaj w tedeiku po

    Och tak, modelowy polaczek wielbiciel francuskiej motoryzacji, robiący
    karierę na emigracji.

  • 68. Data: 2011-04-29 11:38:21
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > mierną masz wyobraźnie - pozostań przy golfie w tedeiku

    > zobacz czy takie duże różowe nie kopie cię w dupę

    > agresywni?
    > w porównaniu z piewcami wyższości teutońskiej techniki są jak owieczki :)

    Nawet początkujący pmsowy błazen jest lepszą osoba do flame'a niż ty. Ani
    nie jesteś merytoryczny ani zabawny.

  • 69. Data: 2011-04-29 11:41:25
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Jest co najmniej jeden powystawowy.

    http://otomoto.pl/peugeot-206-presence-C18389471.htm

    CB

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:ipe0d7$n7a$1@inews.gazeta.pl...

  • 70. Data: 2011-04-29 11:44:33
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Zresztą mało istotne.
    Chodzi o to, że możesz popatrzeć za 206-ką z 2010, lub
    powystawową w salonach i zmieścisz się w ten sposób
    w założeniach.

    A autko jest naprawdę warte uwagi.
    Tutaj to akurat wiem co piszę.

    Zwłaszcza dla kobiety, bo wszystko chodzi leciutko i prowadzi się
    lepiej od wielu aut klasy kompakt.

    --
    CB