  • 81. Data: 2011-04-29 17:03:12
    Temat: Re: Auto dla dziewczyny - do 35-37 tys - maly kompakt
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:4dbacf12$0$2444$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości

    > Do 37? Bez problemu kupisz aygo z klimą, radiem, alarmem i elektrycznymi
    > szybami, w salonie.

    OK, autokorekta - pięciodzrzwiówki nie kupisz, trzydrzwiówkę za 36 700 - bez
    radia i autoalarmu, ale z klimą i elektryką. Pięciodrzwiówkę za 37 600. Ale
    radio można mieć za 300-600 (z montażem w salonie), oczywiście inne niż
    fabryczne. Alarm to ok.1200 zł.
    http://www.toyota.pl/images/spec_aygo.pdf
    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 82. Data: 2011-04-29 17:07:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin p0li

    > czy tylko tak se pierdolisz żeby
    > statsy nabić?

    Jakie statsy?

  • 83. Data: 2011-04-29 17:07:16
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > Faktycznie. Ale Citroen ładniejszy :-)
    > Zresztą jak się przyjdzie z ofertą na Aygo, to pewnie - jak pisałem - coś
    > się wynegocjuje.

    Mnie sie i tak najbardziej peugeot podoba ;-) Siostra wybrała jednak aygo, a
    kupowała w 2008 i zapłaciła wtedy za trzydrzwiowego golasa z alarmem, radiem
    (ale bez klimy i elektryki) poniżej 30 kawałków (29999 chyba ;-). Dorzucili
    jej dywaniki i listwy ochronne. Żałuje tylko tego, że nie wzieła z klimą, bo
    we wrocławskich korkach przydałaby się ;-(

  • 84. Data: 2011-04-29 17:10:49
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    > Dorzucili jej dywaniki i listwy ochronne. Żałuje tylko tego, że nie wzieła
    > z klimą, bo we wrocławskich korkach przydałaby się ;-(

    Ma jeszcze centralny i oferowali jej zniżkę na alufelgi - chyba mogła je
    mieć za 1200 czy jakoś podobnie (ale nie wzięła). Z ubezpieczeniem i
    rejestracją zamknęło się poniżej 32 kawałków. Autko fajne, bezawaryjne, pali
    ciut poniżej 5 litrów.

  • 85. Data: 2011-04-29 18:08:03
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    http://www.youtube.com/watch?v=1qLZMKpWsjk

    http://www.youtube.com/watch?v=9NKBXUtsDB4

    http://www.youtube.com/watch?v=c9nA2DfvdnA

  • 86. Data: 2011-04-29 20:10:54
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-04-29 13:40, cbnet pisze:
    > Szczerze mówiąc, to wolałbym wziąźć żonie coś takiego
    > jak poniżej, niż pchać się na siłę (z ograniczonym budżetem)
    > w nówki z salonu.
    >
    > http://otomoto.pl/ford-fiesta-1-4-tdci-C18682702.htm
    >

    > A przy okazji i sam też bym czasem sobie chętnie pojeździł.
    > No i piękny kolor, czyż nie? ;)

    Wolec, a moc to 2 rozne rzeczy ;)

    Ja moge tylko doradzic - jak sie nie bedzie podobac to nic nie zrobie ;)
    Zadne argumenty nie trafia ;)

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 87. Data: 2011-04-29 20:12:39
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-04-29 13:00, Marcin N pisze:

    > Obcych ludzi pytasz, co masz kupić dziewczynie?! Zidiociałeś?
    > I gdy polecę Ci coś to jej to kupisz? Co za czasy...
    >
    > Jej pytaj! To ona ma tym jeździć!
    >
    > Poza tym naucz się samodzielnie podejmować decyzje w życiu.
    > Tylko patrzeć, jak zaczną się pytania: "Idę do Lidla, jakie mięso mam
    > kupić na obiad?".

    Mam wrazenie, ze jako jedyny zle zrozumiales moje pytanie ....
    Ja nie pytalem o to, czy robiac siku mam trzymac lewa czy prawa reka ...

    tylko o rady odnosnie malych, fajnych autek klasy kompakt - ktore sa
    warte uwagi - przy zalozeniu, ze spark nie jest jej wart.

  • 88. Data: 2011-04-29 21:34:44
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-04-29 17:00, Waldek Godel pisze:

    > próbowałeś zajrzeć gdziekolwiek, np. tutaj:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Peugeot_1007
    > żeby nie ośmieszać się jak ten burak z feralnym imieniem?

    Poza silnikami 1.6 to to auto ma mierne osiągi.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 89. Data: 2011-04-29 22:00:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Apr 2011 21:34:44 +0200, Maciej Browarczyk napisał(a):

    > Poza silnikami 1.6 to to auto ma mierne osiągi.

    Poza najsłabszym silnikiem 1.4 HDi ma sporo lepsze niż wspomniane 17 sekund
    do setki.
    A słabe osiągi są wspólną cechą wszystkich aut w tej klasie, poza
    nielicznymi wyjątkami. Tylko idiota wybiera miejski dupowóz na podstawie
    sprintu do setki, której to setki auto w mieście prawie nigdy nie osiągnie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 90. Data: 2011-04-29 22:25:35
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-04-29 22:00, Waldek Godel pisze:

    > A słabe osiągi są wspólną cechą wszystkich aut w tej klasie, poza
    > nielicznymi wyjątkami.

    Tu zgoda. Tak małych aut-rakiet się nie robi ale patrz niżej.

    > Tylko idiota wybiera miejski dupowóz na podstawie
    > sprintu do setki, której to setki auto w mieście prawie nigdy nie osiągnie.

    Jednak tutaj nie do końca się zgodzę. Auta ciut większe ale nadal małe
    dupowoziki - 206, Clio, Fiesta i tym podobne. 206 S16, Clio Sport,
    Fiesta ST - bardzo chętnie kupowane przez osóby, którym osiągi nie są
    obojętne jako dupowóz (małe, dobrze się prowadzą i nie są wolne).
    Jeszcze ciut większe - A3, 1er, Focus, Megane i ich szybsze odpowiedniki
    - S3, 130i, Focus ST i RS, Megane Sport - nadal samochody nie za duże,
    lecz dużo bardziej komfortowe w trasie niż w/w 1007 czy 206/Clio.
    Sprzedają się dobrze, wybierają je ludzie, którzy chcą szybkie auto do
    miasta, na co dzień, bo na tor mają wydłubane EVO/STI/M3/RS4/whatever. I
    producenci to dostrzegają (nawet Francuzi, o dziwo ;) ), więc ja bym tak
    otwarcie nie nazywał idiotą osoby, która ma wysokie wymagania co do
    osiągów małego, miejskiego auta.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek