  • 21. Data: 2009-06-09 23:24:47
    Temat: Re: Aparat z jednym guziczkiem + lcd ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message
    news:h0l3ao$ft9$2@news.wp.pl...

    > Najlepsze zdjęcia biorą się z intuicji, a nie rozumienia.

    A czym że innym jest intuicja jak nie właśnie podświadomym
    rozumieniem tego czym jest dobre zdjęcie? Nikt się z intuicją
    wyrobioną nie rodzi - intuicja wymaga wiedzy i doświadczenia.

  • 22. Data: 2009-06-10 11:50:35
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 09 of Jun 2009 01:14, Pszemol wrote:

    > <d...@g...com> wrote in message

    g.googlegroups.com...

    > No ale 2 latka i 3 latka dzieli niemalze przepasc rozwojowa :-)
    > 3 latek z punktu widzenia 2 latka zyl i uczyl sie zycia o 50% dluzej

    Trochę inaczej. Dwu i trzylatki demolowały wszystko w zasięgu ręku,
    z tą różnicą, że trzylatek potrafił zwiększyć zasięg stając na
    konstrukcjach, które miał siłę unieść albo przesunąć.
    Tak czy owak - przepaść.

    Na czeskiej TV widziałem pełnometrażowy film dokumentalny
    o fotografujących dzieciach. Troszkę starsze od 2-latków,
    ale zupełnie niewidome. Wstrząsające. I pokazujące, że takie
    fotografowanie ma ogromny sens.

    --
    nb

  • 23. Data: 2009-06-11 00:16:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "nb" <n...@n...net> wrote in message
> [...]
    > o fotografujących dzieciach. Troszkę starsze od 2-latków,
    > ale zupełnie niewidome. Wstrząsające. I pokazujące, że takie

    Nie bardzo rozumiem jaki sens ma fotografowanie
    w przypadku niewidomego... To musi być bardzo
    frustrujące dla artysty czy też reportera nie móc
    ocenić swego dzieła...

    I co w tym może być "wstrząsającego" ?

  • 24. Data: 2009-07-01 06:05:25
    Od: jian <j...@p...fm_nie_dla_spamu>

    Roger from Cracow wrote:
    > Synek (2 lata) sie zajawil i gania z plastikowa atrapa i robi
    > zdjecia :) Chcialem mu dac mozliwosc nacisniecia prawdziwego
    > guziczka i zobaczenia czegos na LCD.
    > Wiadomo nie chodzi tu o jakosc tylko o guziczek i wyswietlacz
    > oraz w miare wytrzymala obudowe. No i nie drogie raczej.
    >
    > Macie jakies pomysly ?

    proponuje zapoznać się z ofertą fischer price
    http://www.gagu.pl/1,190,12320,edukacyjne,Aparat_cyf
    rowy.html

  • 25. Data: 2009-07-01 07:07:24
    Od: Marx <M...@n...com>

    jian pisze:

    > proponuje zapoznać się z ofertą fischer price
    > http://www.gagu.pl/1,190,12320,edukacyjne,Aparat_cyf
    rowy.html

    fajne
    ale taniej wychodzi kupic mediona za 70zl na allegro.
    podejrzewam ze jakosc zdjec bedzie rownie beznadziejna
    Jedynie wstrzasoodpornosc moglaby przewazac za tym fisherpricem
    Marx

  • 26. Data: 2009-07-01 07:43:49
    Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl>

    In article <h0iv5o$94c$1@news.interia.pl>,
    "Roger from Cracow" <r...@s...pl> wrote:

> [...]
    > Wiadomo nie chodzi tu o jakosc tylko o guziczek i wyswietlacz
    > oraz w miare wytrzymala obudowe. No i nie drogie raczej.

    A coś takiego?

    <http://www.allegro.pl/item676331969_aparat_cyfrowy_
    vtech_kidizoom_rozowy
    .html>

    Tu recenzja:

    <http://kenrockwell.com/tech/kidizoom.htm>

    Władysław

  • 27. Data: 2009-07-01 08:38:04
    Od: Marx <M...@n...com>

    Tak na oko to to samo co fisher price. Tyle ze ten akurat jest uszkodzony.
    Marx

  • 28. Data: 2009-07-01 08:48:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marx pisze:

    > jaki dowod taki argument

    Ale to jest mój dowód i mój argument. Nie mam pretensji do zamieszczenia
    tej definicji w podręcznikach sztuki :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl