  • 11. Data: 2009-06-09 06:54:21
    Temat: Re: Aparat z jednym guziczkiem + lcd ?
    Od: Marx <M...@n...com>

    d...@g...com pisze:

    > Nie wydaje mi sie
    > Moj syn, 3 lata, robi zdjecia moim zapomnianym Canonem S5IS. I calkiem
    > niezle zobie radzi z kadrowaniem
    > Zdazaja sie bardzo dziwne zdjecia jak TV czy krzaki, ale jak zgrywam
    > zdjecie z tego aparatu to jest pare ciekawych.
    > Zdziwilbys sie jaki inny jest swiat z poziomu 3-latka

    potwierdzam, 2 a 3 lata to przepasc.
    Rownie dobre kadry zrobisz wciskajac losowo guzik
    Zeby nauka fotografii miala sens, uczen musi rozumiec co robi.
    Marx

  • 12. Data: 2009-06-09 07:04:20
    Od: j...@u...at

    On 8 Jun., 18:19, d...@g...com wrote:

> [...]
    > zdjecie z tego aparatu to jest pare ciekawych.
    > Zdziwilbys sie jaki inny jest swiat z poziomu 3-latka

    zabawki dla dzieci do 3 roku zycia sa w uni certyfikowane , ze wzgledu
    na mozliwosc czegos polkniecia , odgryzienia , a takze rodzaj
    stosowanych farb.
    Jesli zabawka nie spelnia tych warunkow powinna byc opisana , ze
    nieodpowiednia dla dzieci ponizej 3-go roku zycia - wlasnie ze wzgledu
    na tendencje brania jej przez dziecko do ust.

  • 13. Data: 2009-06-09 07:08:27
    Od: j...@u...at

    > No ale 2 latka i 3 latka dzieli niemalze przepasc rozwojowa :-)
    > 3 latek z punktu widzenia 2 latka zyl i uczyl sie zycia o 50% dluzej :-))

    dokladnie tak jest -doskonale pamietam

    w wieku 2 lat znalem tabliczke mnozenia tylko to stu , a w wieku 3 lat
    juz do 150 - ciu ;-))

  • 14. Data: 2009-06-09 07:34:39
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marx pisze:
    > potwierdzam, 2 a 3 lata to przepasc.
    > Rownie dobre kadry zrobisz wciskajac losowo guzik
    > Zeby nauka fotografii miala sens, uczen musi rozumiec co robi.

    Najlepsze zdjęcia biorą się z intuicji, a nie rozumienia.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 15. Data: 2009-06-09 08:31:37
    Od: d...@g...com

    > potwierdzam, 2 a 3 lata to przepasc.
    > Rownie dobre kadry zrobisz wciskajac losowo guzik
    > Zeby nauka fotografii miala sens, uczen musi rozumiec co robi.

    nie moge sie z tym stwierdzeniem zgodzic do konca. jest roznica, ale
    nie az tak ogromna. zreszta rok temu tez robil zdjecia tym aparatem.
    co sie zmienilo w tych zdjeciach to tylko obiekty. wczesniej byly to
    tylko nacisniecia guzika, teraz jest to cos wiecej... kadry sa jakby
    bardziej przemyslane, ale tez jest mas zzdjec zupelnie losowych

    Dan

  • 16. Data: 2009-06-09 09:08:18
    Od: Marx <M...@n...com>

    Janko Muzykant pisze:

    > Najlepsze zdjęcia biorą się z intuicji, a nie rozumienia.

    jakis dowod takiego twierdzenia?

    co to znaczy najlepsze? te ktore wygraly w konkursach? te ktore maja
    najwiecej odslon na plfoto? Te ktore mozna spotkac w NOG lub galeriach?

    Szczur ma swietna intuicje (wie kiedy uciekac z okretu), ale nie robi
    swietnych zdjec...

    Marx

  • 17. Data: 2009-06-09 09:41:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marx pisze:

    > jakis dowod takiego twierdzenia?

    Dowodem jest moja chęć oglądania takich zdjęć.

    > co to znaczy najlepsze? te ktore wygraly w konkursach? te ktore maja
    > najwiecej odslon na plfoto? Te ktore mozna spotkac w NOG lub galeriach?

    Te, które nie są skażone modą, szkołą, manierą i próbą naśladowania tzw.
    autorytetów.

    > Szczur ma swietna intuicje (wie kiedy uciekac z okretu), ale nie robi
    > swietnych zdjec...

    A słoń np. nie robi zupy pomidorowej, a tak fajnie macha trąbą.
    A wrony źle tańczą, ale widziałem je wczoraj... :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /każdy z nas ma jakiegoś pieprzyka, którego wolałby nie mieć/

  • 18. Data: 2009-06-09 10:34:31
    Od: Marx <M...@n...com>

    Janko Muzykant pisze:
    Marx pisze:

    > Dowodem jest moja chęć oglądania takich zdjęć.

    jaki dowod taki argument
    Marx

  • 19. Data: 2009-06-09 15:47:31
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > potwierdzam, 2 a 3 lata to przepasc.
    > Rownie dobre kadry zrobisz wciskajac losowo guzik
    > Zeby nauka fotografii miala sens, uczen musi rozumiec co robi.
    > Marx

    a gdzie ja pisalem o nauce ? Chce mu dac zabawke, ktora
    przy okazji co nieco go zaznajomi.

    Roger

  • 20. Data: 2009-06-09 15:50:13
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > zabawki dla dzieci do 3 roku zycia sa w uni certyfikowane , ze wzgledu
    > na mozliwosc czegos polkniecia , odgryzienia , a takze rodzaj
    > stosowanych farb.

    UE wychodzi z zalozenia ze wszyscy sa kretynami. Generalnie chyba
    wiem lepiej od UE czy moje dziecko cos gryzie i polyka. Daj sobie
    juz spokoj.

    Roger