  • Data: 2014-01-31 13:23:31
    Temat: Aparat foto
    Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czy znacie jakiś dobry program do obsługi aparatu foto? Ten który mam
    zainstalowany fabrycznie jest dobry, ale ktoś zapomniał w nim udostępnić
    funkcję przycisku do ZOOMowania, a takie szczypanie ekranu i inne gesty
    w trakcie robienia fotek czy nagrywania jest dość uciążliwe. Znalazłem w
    Skl\pie Google inny, też niby niezły, z zoom-owaniem przyciskiem, ale on
    obsługuje tylko jeden aparat, nie ma w nim funkcji obsługi przedniego
    aparatu, ani kamery. Znacie jakiś program który ma przycisk zoom-owania
    i jednocześnie obsługuje także drugi aparat i funkcję nagrywania filmów?