  • 1. Data: 2014-01-31 13:23:31
    Temat: Aparat foto
    Od: Trybun <C...@j...com>

    Czy znacie jakiś dobry program do obsługi aparatu foto? Ten który mam
    zainstalowany fabrycznie jest dobry, ale ktoś zapomniał w nim udostępnić
    funkcję przycisku do ZOOMowania, a takie szczypanie ekranu i inne gesty
    w trakcie robienia fotek czy nagrywania jest dość uciążliwe. Znalazłem w
    Skl\pie Google inny, też niby niezły, z zoom-owaniem przyciskiem, ale on
    obsługuje tylko jeden aparat, nie ma w nim funkcji obsługi przedniego
    aparatu, ani kamery. Znacie jakiś program który ma przycisk zoom-owania
    i jednocześnie obsługuje także drugi aparat i funkcję nagrywania filmów?

  • 2. Data: 2014-01-31 13:46:29
    Temat: Re: Aparat foto
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-31 13:23, Trybun wrote:
> [...]
    > aparatu, ani kamery. Znacie jakiś program który ma przycisk zoom-owania
    > i jednocześnie obsługuje także drugi aparat i funkcję nagrywania filmów?

    Sprobuj A Better Camera

  • 3. Data: 2014-01-31 15:34:16
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-31 13:46, atm pisze:

    > Sprobuj A Better Camera

    Zarąbisty programik! Ale z tego co zdążyłem wyczytać to chyba w wersji
    darmowej nie obsługuje full HD?

  • 4. Data: 2014-01-31 15:36:54
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-31 15:34, Trybun wrote:

    > Zarąbisty programik! Ale z tego co zdążyłem wyczytać to chyba w wersji
    > darmowej nie obsługuje full HD?

    Oj, nie wiem. Poki co zainstalowalem i jestem z niego bardzo zadowolony.
    Niebawem kupie pelna wersje.
    Inne czest nie maja nagrywania wideo albo trybu makro lub tez cos innego
    jest nie tak.

  • 5. Data: 2014-02-01 15:25:50
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-31 15:36, atm pisze:

    > Oj, nie wiem. Poki co zainstalowalem i jestem z niego bardzo zadowolony.
    > Niebawem kupie pelna wersje.
    > Inne czest nie maja nagrywania wideo albo trybu makro lub tez cos innego
    > jest nie tak.

    Jeszcze przetestuję, a gdy się okaże że naprawdę ta opcja wymaga
    dopłaty, to jeszcze się rozejrzę po Sklepie Google, a gdy nie będzie nic
    darmowego i równie ciekawego to także kupię A Bettera.. Będzie to
    pierwsza rzecz na którą wydałem kasę w tym sklepie. Ale myślę że za ten
    program warto zapłacić.

  • 6. Data: 2014-02-03 09:48:10
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <52ed03e7$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <C...@j...com> wrote:

> [...]
    > darmowego i równie ciekawego to także kupię A Bettera.. Będzie to
    > pierwsza rzecz na którą wydałem kasę w tym sklepie. Ale myślę że za ten

    Dziwne - takiego nie widze.
    Chodzi wam o Better Camera (by IGears Technology)?

  • 7. Data: 2014-02-03 11:10:33
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-03 09:48, T...@s...in.the.world pisze:

    > Dziwne - takiego nie widze.
    > Chodzi wam o Better Camera (by IGears Technology)?

    Nie - o - A Better Camera (Almalence)

  • 8. Data: 2014-02-03 11:17:23
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > Dziwne - takiego nie widze.
    > Chodzi wam o Better Camera (by IGears Technology)?

    OK, juz widze.
    Ale niestety - 'niezgodne z moim telefonem'. Pewnie mu sie Android 2.3.6
    nie podoba.
    --
    TA

  • 9. Data: 2014-02-08 19:30:47
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-01 15:25, Trybun pisze:

> [...]
    > nic darmowego i równie ciekawego to także kupię A Bettera.. Będzie to
    > pierwsza rzecz na którą wydałem kasę w tym sklepie. Ale myślę że za

    No i jak się okazuje nie ma funkcji nagrywania video w full HD nawet za
    dopłatą.