    From: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android - blokowanie klawisza Power
    Date: Sun, 29 May 2011 23:00:16 +0200

    atm wrote:
    > Witam,
    > Posiadam Samsunga Galaxy S. Czesto zdarza sie, ze gdy siadam z
    > telefonem w kieszeni dociskany jest przycisk Power co skutkuje
    > zresetowaniem telefonu. Szukalem jakiejs aplikacji, ktora
    > zablokowalaby mozliwosc restartu telefonu przez dluzsze
    > przytrzymanie tego guzika ale tez guzik znalazlem. Czy znacie
    > tego typu aplikacje lub patent zapobiegajacy aktywacji tego
    > "ficzera"?

    Nie jestem zorientowany w rozwiazaniach Samsunga,
    ale obawiam sie ze to przypadlosc zwiazana z tym, jak
    Samsung zmodyfikowal sobie Androida, ze i nic z tym
    nie zrobisz.

    W zwiazku z tym watkiem przeprowadzilem maly test
    na dwóch HTC do których mam dostep (Desire oraz
    Desire Z), klawisz "power" mozesz do woli naciskac,
    co najwyzej ekran sie podswietli na krótko. Do tego
    by telefon wylaczyc (w HTC) telefon musi byc w stanie
    "odblokowanym": Co zapobiega problemowi takiemu
    jak Twój, tj. przypadkowemu wylaczaniu telefonu.

    Szukales "w markecie" laty na ta przypadlosc?

    Albert Einstein (1879-1955)