  • 11. Data: 2011-05-30 09:19:17
    Temat: Re: Android - blokowanie klawisza Power
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-05-30 10:02, Mariusz Wozniak wrote:
    > Uzytkownik "atm" <...@v...pl> napisal w wiadomosci grup
    >
    > Dziwne. W moim Galaxy S (Rom XWJSD) przytrzymanie power przy
    > zablokowanym symbolem ekranie nie powoduje niczego (a dokladnie powoduje
    > wygaszenie ekranu po 5 sekundach). Sprawdzales blokade telefonu pin/symbol?
    >
    > X.

    Przetestowalem przed chwila jeszcze raz - przy dluzszym przytrzymaniu
    wylacza sie. Ja mam XWJS7 zrootowany.
    Nie mam wlaczonej dodatkowej blokady poza standardowym przesuwanym ekranem.

  • 12. Data: 2011-05-30 13:43:52
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-05-30 11:19, atm pisze:
    > Przetestowalem przed chwila jeszcze raz - przy dluzszym przytrzymaniu
    > wylacza sie. Ja mam XWJS7 zrootowany.
    > Nie mam wlaczonej dodatkowej blokady poza standardowym przesuwanym ekranem.
    SGS 2.2.1 z rootem - nie mam takiego objawu. Przytrzymanie przycisku
    power przy zablokowanym ekranie powoduje zupełnie nic. Jedynie przy
    niezablokowanym ekranie wyświetla Extended Power Menu.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 13. Data: 2011-05-30 21:20:49
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-05-30 15:43, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" wrote:
    > SGS 2.2.1 z rootem - nie mam takiego objawu. Przytrzymanie przycisku
    > power przy zablokowanym ekranie powoduje zupełnie nic. Jedynie przy
    > niezablokowanym ekranie wyświetla Extended Power Menu.

    ok, dzieki za info; poczekam na 2.3.3, moze usunie ta dolegliwosc w moim
    telefonie.
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2011-05-30 22:55:27
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Wcisnij power raz (ekran sie podswietli) i teraz przytrzymaj. Jaki efekt? U
    mnie power menu wyskakuje nad lockscreenem zarowno przy romie samsunga jak i
    CM.

    --
    Pozdr

  • 15. Data: 2011-05-31 07:58:01
    Od: "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org>

    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > Wcisnij power raz (ekran sie podswietli) i teraz przytrzymaj. Jaki efekt? U
    > mnie power menu wyskakuje nad lockscreenem zarowno przy romie samsunga jak i

    Tu chodzi o wcisniecie i przytrzymanie przy wylaczonym ekranie (symulacja
    samonacisniecia guzika w kieszeni). U mnie na XWJSD (ostatni Froyo 2.2.1)
    zrootowanym CFem ekran sie podswietla, po 5 sekundach gasnie i tyle ;)

    X.

  • 16. Data: 2011-05-31 08:30:28
    Od: atm <...@v...pl>

    > Wcisnij power raz (ekran sie podswietli) i teraz przytrzymaj. Jaki
    > efekt? U mnie power menu wyskakuje nad lockscreenem zarowno przy romie
    > samsunga jak i CM.

    U mnie tez pojawia sie menu.

  • 17. Data: 2011-05-31 08:31:51
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > (symulacja samonacisniecia guzika w kieszeni). U mnie na XWJSD (ostatni
    > Froyo 2.2.1) zrootowanym CFem ekran sie podswietla, po 5 sekundach

    Jeszcze raz zapodalem sobie reset dluzej przytrzymujac :]

  • 18. Data: 2011-05-31 12:26:28
    Od: "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    > Jeszcze raz zapodalem sobie reset dluzej przytrzymujac :]

    Najprosciej ci bedzie zakupic sobie jakis case lub oryginalny PowerPack
    (EEB-U10BBUGSTD - dodatkowa bateria), tam przycisk jest na tyle schowany, ze
    samonacisniecie nie ma prawa sie zdazyc :)

    X.

  • 19. Data: 2011-05-31 13:33:50
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-05-31 00:55, G Nowak pisze:

    > Wcisnij power raz (ekran sie podswietli) i teraz przytrzymaj. Jaki
    > efekt? U mnie power menu wyskakuje nad lockscreenem zarowno przy romie
    > samsunga jak i CM.

    OK. W takiej konfiguracji rzeczywiście pojawia się PowerMenu. Jednakże,
    do opisu problemu: jeszcze mi się nie zdarzyło, by samoczynnie wcisnąć,
    a potem przytrzymać przycisk power. Jak zresztą widać wyżej, jestem
    zaskoczony, że w ogóle da się uzyskać PowerMenu bez odblokowanego ekranu.
    Oczywiście dłuższe przytrzymanie przycisku nie powoduje zrestartowania
    telefonu tylko wygaszenie ekranu, a ponowne przyciśnięcie po wywołaniu
    PowerMenu również tylko wygasza ekran.

  • 20. Data: 2011-05-31 14:00:02
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > Oczywiście dłuższe przytrzymanie przycisku nie powoduje zrestartowania
    > telefonu tylko wygaszenie ekranu, a ponowne przyciśnięcie po wywołaniu

    Przy dluzszym przytrzymaniu (ok 5-10sek.) na ekranie nic sie nie
    pojawia, ostatecznie zas logo Samsung Galaxy S podczas restartu.