-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
x02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
ail
Date: Tue, 10 Aug 2010 21:56:31 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ale si? ludzie zachwycaj? mega starymi autami...
References: <i3p3sk$dhn$1@news.onet.pl> <i3p4ct$fa3$1@news.onet.pl>
<i3p4na$fi7$1@news.onet.pl> <nww8hmvkhdce$.dlg@rower.power.pl>
<i3p5l4$i78$2@news.onet.pl> <i3pgmm$f36$1@news.onet.pl>
<s...@d...wkurw.org> <i3pmnd$bf$1@news.onet.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<4c619cb6$0$21006$65785112@news.neostrada.pl> <i3sadb$um2$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <i3sadb$um2$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <4c61aeee$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.119.251
X-Trace: 1281470190 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27028 83.11.119.251:44170
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2302777
[ ukryj nagłówki ]Plumpi pisze:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
> news:4c619cb6$0$21006$65785112@news.neostrada.pl...
>
>>>> Kolejne modele zazwyczaj produkowne są na bazie starszych modeli,
>>>> często na bazie starych podzespołów, starych płyt podwoziowych czy
>>>> też starych konstrukcji, a wymianie podlegają detale, głównie wizualne.
>>>
>>> Czyli to, co pożera mnóstwo pieniędzy: formy, tłoczniki.
>>
>> Do tego sporo kosztuje pewnie sam nowy wizerunek - kampanie reklamowe,
>> wymiana samochodów demonstracyjnych, wyprzedaż starego modelu po
>> niższych cenach.
>
> I zapewne koncerny dokładają do interesu, żeby zadowolić zachcianki
> klientów ? :)
Dokładać nie dokładają, ale finansowane to wszystko jest z kieszeni klienta.
Przez ogólny pęd do robienia co chwilę nowego modelu cała branża drożeje.
Gdyby moda i oczekiwania rynku były takie żeby po 20 lat tłuc tą samą
bryłę, to po prostu samochody mogłyby być tańsze.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.08.10 22:01 J.F.
- 10.08.10 22:42 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 10.08.10 22:48 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 10.08.10 23:46 Robert Rędziak
- 10.08.10 23:47 Robert Rędziak
- 10.08.10 23:50 Robert Rędziak
- 11.08.10 21:15 Plumpi
- 29.08.10 13:19 Grejon
- 29.08.10 15:50 Rabbit McCroolick
- 29.08.10 17:24 Rabbit McCroolick
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod