  • Data: 2014-04-04 14:09:15
    Temat: Aktualizacja..
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mimo pewnych oporów postanowiłem dzisiaj zaktualizować swojego Andka w
    telefonie Acer. Pierwsza aktualizacja którą zrobiłem na tym telefonie
    była z wersji 4.1 do 4.2.2.i przyniesła m.in całkowite spolszczenie
    systemu. Ważyła lekko ponad 8 MB. Widząc że dzisiejsza waży prawie 90 MB
    spodziewałem się aktualizacji co najmniej do KitKata. Jak na koniec
    końców się okazało pozostała na telefonie ta sama wersja 4.2.2 i
    absolutnie nic nie widać żeby było zaktualizowane. O co tu chodzi z
    takimi aktualizacjami? Na innym telefonie - Alcatelu było chociaż po
    aktualizacji (też okolo 8 MB) więcej tapet i motywów, a na Acerze jedyna
    zauważalna zmiana to to że dioda powiadomień dla nieodebranych rozmów i
    wiadomości świeci w takim samym kolorze - zielonym. Wcześniej dla rozmów
    był to kolor niebieski. I w związku z tym miałbym pytanie: czy jest w
    systemie Android opcja ustawiania koloru diody powiadomień dla
    nieodebranych rozmów?