  • 71. Data: 2020-01-02 09:16:09
    Temat: Re: 82-latek zginął na pasach
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 1 Jan 2020 20:07:46 +0100, w
    <5e0cee00$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>, Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > I nagle posilniał jak pierdolnął pieszego?

    > A może poszli do lasu?
    >
    > MK4 pisał, że po pierdolnięciu pieszego nie należy gwałtownie hamować i
    > do tego się odnoszę.

    No i miał rację. Jak niskie trzeba mieć IQ, aby tego nie rozumieć?
    Nic dziwnego, że masz problemy z pieszymi.

  • 72. Data: 2020-01-02 10:03:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2020 o 09:16, r...@k...pl pisze:

    > No i miał rację. Jak niskie trzeba mieć IQ, aby tego nie rozumieć?
    > Nic dziwnego, że masz problemy z pieszymi.

    Ja w przeciwieństwie do wielu mądrali z grupy nie mam problemu z pieszymi.

    Po drugie - odruch heblowania po trafieniu pieszego jest zapewne bardzo
    silny, sądząc po filmach z jutuba. Zakładam też że Mk4 nie trafia
    rutynowo pieszych, więc nie miał jak się nauczyć tego odruchu
    kontrolować, ten z tematu tez prawdopodobnie nie ma z 30 na koncie, żeby
    ten odruch opanować.

    Po trzecie - prawdopodobieństwo zostania ma masce jest znikome (ale nie
    niemożliwe),

    Po czwarte - jak już chcemy analizować jego absurdalne podejscie (które
    zdaje się popierasz, robiąc z siebie ignoranta albo idiotę), zakładając
    że pieszy został na masce, to przy hamowaniu, nawet wolnym wyprzedzi
    pojazd. Ale tylko na chwilę dopóki nie osiagnie poziomu zero. Wtedy dość
    ważnym jest, żeby pojazd hamował mocniej niż ciało pieszego po asfalcie,
    bo w przeciwnym razie znajdzie się pod pojazdem. Ciało na asfalcie
    hamuje całkiem dobrze (co zresztą potwierdza fakt, że znajdowało się 70
    metrów _za_ pojazdem).

    Podsumowując Mk4 pierdoli od rzeczy, a co więcej znajduje popleczników,
    który będą używać posranych argumentów, żeby tylko usprawiedliwić
    kierownika który zabił pieszego na pasach. Dlatego w Polsce jest tak
    chujowo w temacie pieszych - ponieważ zabicie pieszego u części
    kierowców zamiast powodować społeczny ostracyzm i potępienie sprawcy
    powoduje przenoszenie winy na pieszego (nawet w tak oczywistych
    przypadkach jak ten na Sokratesa).

    --
    Shrek

  • 73. Data: 2020-01-02 13:40:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Ja w przeciwieństwie do wielu mądrali z grupy nie mam problemu z
    >pieszymi.

    JA prawie tez nie mam ... na razie ..

    >Po drugie - odruch heblowania po trafieniu pieszego jest zapewne
    >bardzo silny, sądząc po filmach z jutuba.

    Jak widzisz pieszego przed soba, to oczywiscie jest silny i to zanim
    jeszcze trafisz.
    No chyba, ze dajesz gazu i chcesz zdazyc przed nim, a on tez
    przyspiesza :-)

    Ale jak uslyszysz glosny huk, nieokreslonego pochodzenia, to tak
    szybko nie zahamujesz.
    A to wlasnie trafiles pieszego prawym rogiem, tylko patrzyles daleko
    przed siebie ...

    Do tego dodaj czas reakcji - jak nie jestes skoncentrowany (a na
    przejsciu powinienes byc), pieszy Cie zaskoczy bo wybiegnie gdzies z
    mroku, czy nagle skreci na jezdnie - to chwila minie, tak z grubsza
    sekunda.
    A predkosc byla 50, 70, 80 czy 100 ...

    J.

  • 74. Data: 2020-01-02 16:05:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2020 o 13:40, J.F. pisze:

    > Ale jak uslyszysz glosny huk, nieokreslonego pochodzenia, to tak szybko
    > nie zahamujesz.

    Taa - nieokreslonego, bo piesi to zazwyczaj wbiegają w bok wolno
    jadącego samochodu.

    > A to wlasnie trafiles pieszego prawym rogiem, tylko patrzyles daleko
    > przed siebie ...

    Jak ktoś nie ogarnia, że mu się przednia szyba w pajęczynkę zrobiła i do
    środka wgieła to pewnie w coś walnął to nie powinien mieć prawka.

> [...]
    > przejsciu powinienes byc), pieszy Cie zaskoczy bo wybiegnie gdzies z
    > mroku, czy nagle skreci na jezdnie - to chwila minie, tak z grubsza

    Taa. Wszyscy wiemy jakie skoczne te staruszki. Normalnie jelenie przy
    nich się chowają.

    > A predkosc byla 50, 70, 80 czy 100 ...

    No właśnie - jak się zapiedala po przejściu stówka i nie patrzy to potem
    takie bajki trzeba wymyślać, że dla dobra pieszego nie należy mocno
    hamować po jebnięciu... Czy naprawdę sądzisz, że post mk4 miał
    jakikolwiek sens?

    --
    Shrek

  • 75. Data: 2020-01-02 18:21:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Taa - nieokreslonego, bo piesi to zazwyczaj wbiegają w bok wolno
    >jadącego samochodu.

    Czasami.
    I nie zawsze kierowca jedzie daleko dalej.

    >Jak ktoś nie ogarnia, że mu się przednia szyba w pajęczynkę zrobiła i
    >do środka wgieła to pewnie w coś walnął to nie powinien mieć prawka.

    No coz, nie zachecam do takich doswiadczen ... ale jak ci kiedys cos
    wpadnie w przednia szybe, to sam zobaczysz, kiedy sie zatrzymasz.

    Mozesz tez zrobic prosty test - niech ktos z tylnego fotela strzeli
    niespodziewanie z torebki czy korkowca, to zobaczysz jak szybko
    zatrzymasz.

    70 to moze byc w limicie :-)

    J.

  • 76. Data: 2020-01-02 18:46:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2020 o 18:21, J.F. pisze:

    > Czasami.

    No mi się zdarzyło wpaść pod zaparkowany samochód;) Ale to nie ten
    przypadek.

    > No coz, nie zachecam do takich doswiadczen ... ale jak ci kiedys cos
    > wpadnie w przednia szybe, to sam zobaczysz, kiedy sie zatrzymasz.

    Myślę (bo nie sprawdzałem jak słusznie zauważyłeś), że sam fakt że przez
    siatkę gówno widzisz skłania cię do heblowania.

    > Mozesz tez zrobic prosty test - niech ktos z tylnego fotela strzeli
    > niespodziewanie z torebki czy korkowca, to zobaczysz jak szybko zatrzymasz.

    Jechałeś kiedyś w samochodzie w który w coś walnął - ja dwa razy - raz
    kawałek lodu z tira i drugi raz jakaś niewielka gałąź. To nie jest klasa
    "dmuchana torebka" a całkiem konkretny huk. No i jedyny sposób żeby
    jebnąć pieszego i nie zauważyć że to pieszy to patrzeć w relefona czy
    gdzieś indziej, ale na pewno nie na drogę.

    Tak czy inaczej oddalamy się ot tematu jaką to piramidalną bzdurę (nie
    hamujemy mocno po pierdolnięciu pieszego) pierdolnął mk4, żeby
    usprawiedliwić tego kierownika co się zatrzymał 100 metrów za pasami.

    > 70 to moze byc w limicie :-)

    Tam raczej było 50. No i z 70 to nie zatrzymujesz się po 100 metrach.

    --
    Shrek

  • 77. Data: 2020-01-03 15:04:42
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-12-31 o 02:45, Kubuś Puchatek pisze:

    > Zaraz...
    > Twierdzisz, że jak już pieprzniesz w pieszego, połamiesz mu to co miałeś połamać i
    pouszkadzasz w środku to co miało się uszkodzić to lepiej dla pieszego jest przewieźć
    go na masce i delikatnie zachamować, bo mógłby spaść z maski i zrobić sobie krzywdę?

    Hmm. A może od razu zawieźć go do szpitala na masce.

  • 78. Data: 2020-01-05 20:03:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-12-25 o 20:35, andal pisze:

    > jak dorzyjesz starosci (czego kazdemu zycze)
    > to zauwazysz ze patrzysz a nie widzisz

    Ponadto - rozczula mnie wiara, że aby uniknąć wpadnięcia pod kogoś
    jadącego 100km/h miejskimi uliczkami, to wystarczy się "rozejrzeć przed
    wejściem na przejście". Problem z tymi piratami jest właśnie taki, że
    ich widać jak już jesteś w połowie. Zwłaszcza jak jesteś 82-latkiem i
    nie robisz hyc hyc przez przejście jak gazela.

    --
    Liwiusz

  • 79. Data: 2020-01-05 20:07:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > połamać i pouszkadzasz w środku to co miało się uszkodzić to lepiej dla
    > pieszego jest przewieźć go na masce i delikatnie zachamować, bo mógłby

    Najlepiej to chyba zapytać gdzie go - nomen omen - podrzucić.

    --
    Liwiusz

  • 80. Data: 2020-01-05 21:18:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>