eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody82-latek zginął na pasachRe: 82-latek zginął na pasach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.roellig-ltd.de!open-news-network.org!border2.nntp.am
    s1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostra
    da.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: 82-latek zginął na pasach
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <o...@m...nat.stargardszczecinski.vectranet.pl>
    <qtvp74$1ki$1@dont-email.me>
    <5e03703f$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <quda2n$jf58$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5e0a2d59$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <quf9mo$18304$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5e0b3de6$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e0cee00$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <j...@4...com>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Thu, 2 Jan 2020 10:03:32 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.3.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <j...@4...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 38
    Message-ID: <5e0db1e2$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1577955810 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 539 83.142.196.21:5701
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2669253
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 02.01.2020 o 09:16, r...@k...pl pisze:

    >> MK4 pisał, że po pierdolnięciu pieszego nie należy gwałtownie hamować i
    >> do tego się odnoszę.
    >
    > No i miał rację. Jak niskie trzeba mieć IQ, aby tego nie rozumieć?
    > Nic dziwnego, że masz problemy z pieszymi.

    Ja w przeciwieństwie do wielu mądrali z grupy nie mam problemu z pieszymi.

    Po drugie - odruch heblowania po trafieniu pieszego jest zapewne bardzo
    silny, sądząc po filmach z jutuba. Zakładam też że Mk4 nie trafia
    rutynowo pieszych, więc nie miał jak się nauczyć tego odruchu
    kontrolować, ten z tematu tez prawdopodobnie nie ma z 30 na koncie, żeby
    ten odruch opanować.

    Po trzecie - prawdopodobieństwo zostania ma masce jest znikome (ale nie
    niemożliwe),

    Po czwarte - jak już chcemy analizować jego absurdalne podejscie (które
    zdaje się popierasz, robiąc z siebie ignoranta albo idiotę), zakładając
    że pieszy został na masce, to przy hamowaniu, nawet wolnym wyprzedzi
    pojazd. Ale tylko na chwilę dopóki nie osiagnie poziomu zero. Wtedy dość
    ważnym jest, żeby pojazd hamował mocniej niż ciało pieszego po asfalcie,
    bo w przeciwnym razie znajdzie się pod pojazdem. Ciało na asfalcie
    hamuje całkiem dobrze (co zresztą potwierdza fakt, że znajdowało się 70
    metrów _za_ pojazdem).

    Podsumowując Mk4 pierdoli od rzeczy, a co więcej znajduje popleczników,
    który będą używać posranych argumentów, żeby tylko usprawiedliwić
    kierownika który zabił pieszego na pasach. Dlatego w Polsce jest tak
    chujowo w temacie pieszych - ponieważ zabicie pieszego u części
    kierowców zamiast powodować społeczny ostracyzm i potępienie sprawcy
    powoduje przenoszenie winy na pieszego (nawet w tak oczywistych
    przypadkach jak ten na Sokratesa).

    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: