-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.roellig-ltd.de!open-news-network.org!border2.nntp.am
s1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostra
da.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: 82-latek zginął na pasach
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <o...@m...nat.stargardszczecinski.vectranet.pl>
<qtvp74$1ki$1@dont-email.me>
<5e03703f$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<quda2n$jf58$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5e0a2d59$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<quf9mo$18304$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5e0b3de6$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5e0cee00$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
<j...@4...com>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Thu, 2 Jan 2020 10:03:32 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.3.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <j...@4...com>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 38
Message-ID: <5e0db1e2$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1577955810 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 539 83.142.196.21:5701
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2669253
[ ukryj nagłówki ]W dniu 02.01.2020 o 09:16, r...@k...pl pisze:
>> MK4 pisał, że po pierdolnięciu pieszego nie należy gwałtownie hamować i
>> do tego się odnoszę.
>
> No i miał rację. Jak niskie trzeba mieć IQ, aby tego nie rozumieć?
> Nic dziwnego, że masz problemy z pieszymi.
Ja w przeciwieństwie do wielu mądrali z grupy nie mam problemu z pieszymi.
Po drugie - odruch heblowania po trafieniu pieszego jest zapewne bardzo
silny, sądząc po filmach z jutuba. Zakładam też że Mk4 nie trafia
rutynowo pieszych, więc nie miał jak się nauczyć tego odruchu
kontrolować, ten z tematu tez prawdopodobnie nie ma z 30 na koncie, żeby
ten odruch opanować.
Po trzecie - prawdopodobieństwo zostania ma masce jest znikome (ale nie
niemożliwe),
Po czwarte - jak już chcemy analizować jego absurdalne podejscie (które
zdaje się popierasz, robiąc z siebie ignoranta albo idiotę), zakładając
że pieszy został na masce, to przy hamowaniu, nawet wolnym wyprzedzi
pojazd. Ale tylko na chwilę dopóki nie osiagnie poziomu zero. Wtedy dość
ważnym jest, żeby pojazd hamował mocniej niż ciało pieszego po asfalcie,
bo w przeciwnym razie znajdzie się pod pojazdem. Ciało na asfalcie
hamuje całkiem dobrze (co zresztą potwierdza fakt, że znajdowało się 70
metrów _za_ pojazdem).
Podsumowując Mk4 pierdoli od rzeczy, a co więcej znajduje popleczników,
który będą używać posranych argumentów, żeby tylko usprawiedliwić
kierownika który zabił pieszego na pasach. Dlatego w Polsce jest tak
chujowo w temacie pieszych - ponieważ zabicie pieszego u części
kierowców zamiast powodować społeczny ostracyzm i potępienie sprawcy
powoduje przenoszenie winy na pieszego (nawet w tak oczywistych
przypadkach jak ten na Sokratesa).
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 02.01.20 13:40 J.F.
- 02.01.20 16:05 Shrek
- 02.01.20 18:21 J.F.
- 02.01.20 18:46 Shrek
- 03.01.20 15:04 robot
- 05.01.20 20:03 Liwiusz
- 05.01.20 20:07 Liwiusz
- 05.01.20 21:18 ąćęłńóśźż
- 05.01.20 21:20 ąćęłńóśźż
- 05.01.20 21:36 Shrek
- 05.01.20 22:37 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=