-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.roellig-ltd.de!open-news-network.org!border2.nntp.am
s1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostra
da.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: 82-latek zginął na pasach
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <o...@m...nat.stargardszczecinski.vectranet.pl>
<qtvp74$1ki$1@dont-email.me>
<5e03703f$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<quda2n$jf58$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5e0a2d59$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<quf9mo$18304$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5e0b3de6$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5e0cee00$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
<j...@4...com>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Thu, 2 Jan 2020 10:03:32 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.3.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <j...@4...com>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 38
Message-ID: <5e0db1e2$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1577955810 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 539 83.142.196.21:5701
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2669253
[ ukryj nagłówki ]W dniu 02.01.2020 o 09:16, r...@k...pl pisze:
>> MK4 pisał, że po pierdolnięciu pieszego nie należy gwałtownie hamować i
>> do tego się odnoszę.
>
> No i miał rację. Jak niskie trzeba mieć IQ, aby tego nie rozumieć?
> Nic dziwnego, że masz problemy z pieszymi.
Ja w przeciwieństwie do wielu mądrali z grupy nie mam problemu z pieszymi.
Po drugie - odruch heblowania po trafieniu pieszego jest zapewne bardzo
silny, sądząc po filmach z jutuba. Zakładam też że Mk4 nie trafia
rutynowo pieszych, więc nie miał jak się nauczyć tego odruchu
kontrolować, ten z tematu tez prawdopodobnie nie ma z 30 na koncie, żeby
ten odruch opanować.
Po trzecie - prawdopodobieństwo zostania ma masce jest znikome (ale nie
niemożliwe),
Po czwarte - jak już chcemy analizować jego absurdalne podejscie (które
zdaje się popierasz, robiąc z siebie ignoranta albo idiotę), zakładając
że pieszy został na masce, to przy hamowaniu, nawet wolnym wyprzedzi
pojazd. Ale tylko na chwilę dopóki nie osiagnie poziomu zero. Wtedy dość
ważnym jest, żeby pojazd hamował mocniej niż ciało pieszego po asfalcie,
bo w przeciwnym razie znajdzie się pod pojazdem. Ciało na asfalcie
hamuje całkiem dobrze (co zresztą potwierdza fakt, że znajdowało się 70
metrów _za_ pojazdem).
Podsumowując Mk4 pierdoli od rzeczy, a co więcej znajduje popleczników,
który będą używać posranych argumentów, żeby tylko usprawiedliwić
kierownika który zabił pieszego na pasach. Dlatego w Polsce jest tak
chujowo w temacie pieszych - ponieważ zabicie pieszego u części
kierowców zamiast powodować społeczny ostracyzm i potępienie sprawcy
powoduje przenoszenie winy na pieszego (nawet w tak oczywistych
przypadkach jak ten na Sokratesa).
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 02.01.20 13:40 J.F.
- 02.01.20 16:05 Shrek
- 02.01.20 18:21 J.F.
- 02.01.20 18:46 Shrek
- 03.01.20 15:04 robot
- 05.01.20 20:03 Liwiusz
- 05.01.20 20:07 Liwiusz
- 05.01.20 21:18 ąćęłńóśźż
- 05.01.20 21:20 ąćęłńóśźż
- 05.01.20 21:36 Shrek
- 05.01.20 22:37 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=